Mitä mieltä naisesta joka käy yksin baareissa?
Olen muuttanut Helsinkiin hiljattain ja juuri eronnut miehestäni. Parisuhdetta on takana 5-vuotta ja kaikki tuntuu taas niin epävarmalta yksin. Haluisin siis lähteä baariin etsimään uusia tuttavuuksia vai ajatellaanko minusta heti että olen etsimässä seksiseuraa ja pidetään epätoivosena? Olisi mukava löytää niin ystäviä kuin ehkä myös elämänkumppani.
Olen nuori, ikää 22-vuotta.
Mitä mieltä tästä olette? Pidetäänkö minua outona? Ja vinkkejä miten minun kannattaisi lähestyä mielenkiintoisia ihmisä :)
Kommentit (39)
Minulle miehenä sattui vuosia sitten tilanne baarissa :
Näin yksinäisen naisen istuvan yksin tiskillä ja olin matkalla juttelemaan hänelle , kun sitten muistin lukeneeni jostakin jutun että kyllä naisellakin on oikeus olla yksin baarissa oluella ja ei hän ole automaattisesti miesseuraa vailla . Käännyin toiseen suuntaan ja kunnioitin hänen oikeutta rauhaan , enhän kuitenkaan halua olla mikään ahdistelija. Nainen istui koko illan yksin.
Nykyisin olen parisuhteessa , mutta muistan vieläkin tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:38"]
22-vuotiaana naisena baarissa olet yksin ehkä max. 10 minuuttia, sitten et enää vaikka tahtoisitkin. Riippuu tietysti vähän baarista ja kellonajasta.
[/quote]
Vain jos on kaunis ja hoikka. Muussa tapauksessa jää yksin, tiedän kokemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:42"]
Näin yksinäisen naisen istuvan yksin tiskillä ja olin matkalla juttelemaan hänelle , kun sitten muistin lukeneeni jostakin jutun että kyllä naisellakin on oikeus olla yksin baarissa oluella ja ei hän ole automaattisesti miesseuraa vailla . Käännyin toiseen suuntaan ja kunnioitin hänen oikeutta rauhaan , enhän kuitenkaan halua olla mikään ahdistelija. Nainen istui koko illan yksin.
[/quote]
Ohhoh... Tuo kuullostaa aika surulliselta... Oli varmaa jokin bubi kyseessä?
Rohkea ja itsenäinen nainen. Luulisi olevan miesten mieleen. Rohkeasti vain yksin baariin! :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:43"]
22-vuotiaana naisena baarissa olet yksin ehkä max. 10 minuuttia, sitten et enää vaikka tahtoisitkin. Riippuu tietysti vähän baarista ja kellonajasta.
[/quote]
Vain jos on kaunis ja hoikka. Muussa tapauksessa jää yksin, tiedän kokemuksesta.
[/quote]
Olisi kiva kuulla tarinasi? :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:43"]
[/quote]
[/quote]
Olisi kiva kuulla tarinasi? :)
[/quote]
Aina ennen kun olin ylipainoinen enkä meikannut niin miehet suoranaisesti karttoivat, nykyisin saa kyllä seuraa. Erityisesti mitä humalaisempi on itse sitä enemmän miehet tulee luo, joten yksin ollessa kannattaa olla suht selvä ettei käy mitään ikävää.
Jännä huomio että muka moni nainen kävisi yksin baarissa. Ikinä en ole itse törmännyt yhteenkään? Aina muijat liikkuu suuressa porukassa tai sitten hihittelevät kahdestaan.
Keski-Euroopan suunnalla naiset ei mene yksin edes syömään ravintolaan. Sen verran vahvan signaalin se yksin olo antaa.
Mä tykkään käydä yksin. Ei tarvii arpoa, kenen kanssa voi puhua ja juodaanko tarjottua juomaa vai ei ja voiko tanssia, kun tyyppi ei näytä siltä, että tekisi mieli naimisiin mennä heti.
Lähden yleensä joraamaan, kun saadan lapset ensin nukkumaan. Mies istuu koneella ja mä huitaisen 3-4 tunnin kierroksen. Pari paikkaa. Aina on ollut hauskaa, vientiä riittää ja juomaa virtaa. Eikä ole mikään salaisuus ollut, että yksin olen liikkellä, yleensä kaikki kysyy, millä porukalla tai kenen kanssa ja missä kaveri.
Ja snagarin kautta kotiin, miehelle tulaisiksi perusetti: tuplaporilainen, hamppari ja makkaraperunat kaikilla mausteilla.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:42"]
[/quote]Heh, se olen voinut olla vaikka minä. Enää näin nelikymppisenä en käy missään, helkuttiako minä siellä yksin teen. Vuosikymmenien aikana melko monta tuollaista "yksin koko ilta juttelematta kellekään"-reissua tuli tehtyä. Ja jos itse juttelin, oli sitten naisia tai miehiä niin mulkoiltiin vaan, käännyttiin pois tai paettiin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:49"]
Jännä huomio että muka moni nainen kävisi yksin baarissa. Ikinä en ole itse törmännyt yhteenkään? Aina muijat liikkuu suuressa porukassa tai sitten hihittelevät kahdestaan.
[/quote] Minulla ei ikinä ole ollut kaveria jota pyytää ulos. Tai no, kerran olen viihteellä työkaverin kanssa käynyt, joskus sukulaisten kanssa. Mutta useimmiten yksin.
Olethan varovanen, jos liikut yksin baareissa. Varo juomien kanssa. Siis sekä alkoholia että juomiin laitettavia aineita. Älä lähde kenenkään matkaan noin vain, vaan sovi treffit päiväsaikaan jonnekin julkiselle paikalle.
Minulla oli tosi hauska elämänvaihe opintojen välissä, kun kävin töissä, olin sinkku ja hiljattain muuttanut. Asuin keskustassa, josta pystyin kävelemään nopsaa yökerhoihin ja takaisinkin. Ikää oli kuitenkin sen verran, että pääsin ihan minne vain halusin. Lähdin usein viikonloppuisin yksin ulos ja tutustuin tosi erilaisiin ihmisiin. Muistan kerrankin, kun ajatukseni oli lähteä tanssimaan, mutta päädyinkin jonkun ulkopaikkakuntalaisen kanssa baariin pelaamaan ihan "kavereina" biljardia ja tanssimme öisillä kaduilla (ei alkoholin vaikutuksen alaisena), kun hän saattoi minut kotiini. Muitakin hauskoja muistoja on, tosin myös pari ikävämpää muistoa, mutta ei mitään kauhean vakavaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:52"]
Mä tykkään käydä yksin. Ei tarvii arpoa, kenen kanssa voi puhua ja juodaanko tarjottua juomaa vai ei ja voiko tanssia, kun tyyppi ei näytä siltä, että tekisi mieli naimisiin mennä heti.
Lähden yleensä joraamaan, kun saadan lapset ensin nukkumaan. Mies istuu koneella ja mä huitaisen 3-4 tunnin kierroksen. Pari paikkaa. Aina on ollut hauskaa, vientiä riittää ja juomaa virtaa. Eikä ole mikään salaisuus ollut, että yksin olen liikkellä, yleensä kaikki kysyy, millä porukalla tai kenen kanssa ja missä kaveri.
Ja snagarin kautta kotiin, miehelle tulaisiksi perusetti: tuplaporilainen, hamppari ja makkaraperunat kaikilla mausteilla.
[/quote]
Vaikutat todella mukavalta tyypiltä. Olisi kiva törmätä jossain :) t. ap
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:56"]
Olethan varovanen, jos liikut yksin baareissa. Varo juomien kanssa. Siis sekä alkoholia että juomiin laitettavia aineita. Älä lähde kenenkään matkaan noin vain, vaan sovi treffit päiväsaikaan jonnekin julkiselle paikalle.
[/quote]
Ainoa miinushan naisena on juuri tämä :( Saa olla tosi varovainen ettei käy mitään ja en mä itse kävisi edes baareissa yksin, ellen asuisi sellaisella paikalla josta uskaltaa kävellä yksin kotiin aamuyöstä (eikä mene rahaa taksiin).
Hei ap!
Juuri äsken mietin ihan samaa kuin sinä aloituksessasi, ja oikein yllätyin kun törmäsin otsikkoon! Mielenkiinnosta tulin katsomaan, j meillähän on melko samanlainen elämäntilanne ja ollaan saman ikäisiäkin! Voisi olla hauska tutustua. Itse olen tosin suunnitellut pitäväni ainakin tipattoman tammikuun kuluneen vuoden kosteuden vuoksi, mutta varsinkin keväämmällä ja kesällä on varmasti taas pakko päästä juhlimaan!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:14"]
Hei ap! Juuri äsken mietin ihan samaa kuin sinä aloituksessasi, ja oikein yllätyin kun törmäsin otsikkoon! Mielenkiinnosta tulin katsomaan, j meillähän on melko samanlainen elämäntilanne ja ollaan saman ikäisiäkin! Voisi olla hauska tutustua. Itse olen tosin suunnitellut pitäväni ainakin tipattoman tammikuun kuluneen vuoden kosteuden vuoksi, mutta varsinkin keväämmällä ja kesällä on varmasti taas pakko päästä juhlimaan!
[/quote]
Ei ole totta! Asut siis myös Helsingissä? Sitten pitää kyllä ehdottomasti nähdä! Tarttisin nimittäin uusia naispuolisia ystäviä joiden kanssa pääsisi viettämään villiä sinkkuaikaa ;) <3:ap