Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen varma, että oikea isäni on avaruusolento.

Mies 40v
22.10.2021 |

Äiti tietysti luulee, että hänen aviomiehensä siittiösolu hedelmöitti äidin munasolun kun he olivat yhdynnässä ja tuloksena on minä. Minä olen kuitenkin varma, että vanhempani ovat kyllä jonain yönä noin 7 kuukautta ennen syntymääni olleet yhdynnässä ja äidin aviomiehen siittiöitä on päätynyt äidin elimistöön. Mutta vanhempien nukkuessa heidän makuuhuoneensa ikkunan läpi on huoneeseen leijaillut avaruusolento joka pystyi siis siirtymään paikasta toiseen kiinteän aineen kuten ikkunan läpi. Avaruusolento on jollain tapaa vaivuttanut vanhemmat erityisen syvään uneen, poistanut äidin elimistöstä hänen aviomiehensä hänen aviomiehensä siittiösolut, siirtänyt tilalle omia siittiösolujaan ja sitten poistunut paikalta. Avaruusolennon siittiösolu on hedelmöittänyt äidin munasolun ja äiti on tullut raskaaksi luullen lapsen isän olevan äidin aviomiehen vaikka oikeasti lapsen eli minun isä on oikeasti avaruusolento. Äiti sanoi, että raskaus oli hänen raskauksistaan vaikein, esim. pahoinvointia oli selvästi enemmän kuin muissa raskauksissa ja sitten minä synnyin noin 7 kuukauden raskauden jälkeen pienenä, heikkona ja kalpeana keskosena. Se luultavasti johtui, että ihmisen ja kyseisen avaruusolennon geenit eivät oikein sopineet yhteen joten tuloksena oli viallinen ja vajavainen vauva joka kasvoi hitaasti ja oli hidasälyinen. Jäin melko pienikokoiseksi, olen eri näköinen kuin ihmiset yleensä (minulla on pituuteen nähden esim. iso pää, pitkä selkä ja lyhyehköt kädet ja jalat. En ole myöskään kovin älykäs ja luonteeltani olen mielestäni erilainen kuin oikeat ihmiset koska olen puoliksi avaruusolento. Olen perinyt oikealta isältäni eli avaruusolennolta kiinnostuksen luontoon, eläimiin ja kasveihin. Eläimillä on sielu, se on minulle varmaa mutta sen tiedän myös että kasveilla ja aivan erityisesti puilla on sielu ja ainakin jonkinlainen tietoisuus ympäristöstään. Esim. puut aistivat, että miten ihmiset suhtautuvat niihin ja ne vaistoavat, että minä olen niiden ystävä ja että välitän niistä eli puista. Ehkä avaruusolento isäni kotiplaneetalla nämä siellä elävät avaruusolennot pystyvät olemaan aidossa henkisessä yhteydessä kasveihin ja erityisesti puihin. He pystyvät kommunikoimaan puiden kanssa ja aistimaan puiden tunnetilat. Minulle suoraan sanottuna eläimet, kasvit ja erityisesti puut ovat tärkeämpiä kuin ihmiset. Sen olen perinyt isältäni, joka on siis avaruusolento.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Onnea.

Vierailija
2/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MatalaÄO-persejalka??

Kuulostat tyypilliseltä itäsuomalaiselta, et avaruusajan jälkeläiseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Onnea.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
4/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitten niiiii- i.

Soita Johan af Graanille, sillä on sulle tärkeetä asiaa.

Äkkiä, on jo kiire !!!

Vierailija
5/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on ollut Damiano Davidin jumalainen hahmo lähes 20 vuotta ennen syntymäänsä.

Damianolle kun on kaikki mahdollista, kysy vaikka Damiano -ketjulta ;D

Vierailija
6/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on lopulta samaa tietoisuutta eri muodoissa. Eläimillä on ryhmäsielu.

Vierailija
7/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Af Graan vielä "alalla", tietääkö kukaan ?

Tässä olis nyt sille hyvä keissi...

Vierailija
8/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👽👽👽👽👽👽

Katsos peiliin ^