Katsotteko nyt "Tsunami - kymmenen vuotta katastrofista"?
En tiedä miksi aina katson näitä, koska olen selvästi "liian" empaattinen ja yliherkkä.
.
Meinasin itkeä, kun lentoemäntä kertoi siitä perheestä (mies ja kaksi lasta), joilla äiti oli kuollut ja jäänyt Thaimaahan. He palasivat kotiin nelihenkisen perheen sijaan kolmehenkisenä. En osaa kuvitellakaan sitä niiden ihmisten tuskaa.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:48"]Kakara
[/quote]
Kuka :D
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:41"]Ikäihminen jo
[/quote] wtf
Todella tylsästi tehty. Pelkkiä faktoja, mitä tsunamin jälkeen kohteisiin on rakennettu ja sitten sitä Sirkessalon musiikkia. Janna Hurmerinta pilasi leijailen kappaleen merkityksen, kun yritti hytkyä siinä seksikkäästi. Olisin kaivannut selviytymistarinoita ja sitä, miten ihmiset ovat selvinneet,
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:00"]Oli se Kati Kaivanto pöhöttynyt.
[/quote]niinpä. Aika tekee tehtävänsä
Ei kiinnosta tollasella asialla mässäily.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:26"]Ei kiinnosta tollasella asialla mässäily.
[/quote]
Okei.. No mä katson sen takia, että haluan tietää miten ruumiiden tunnistus/kuljetus kotimaahan tehtiin, muiden selviytymistarinoita, miten ovat päässeet ehkä yli tapahtuneesta jne. Mun mielestä tää koko ohjelma on hieno tapa kunnioittaa niiden kaikkien kuolleiden muistoa -ap
Multa jäi katsomasta, mutta YouTubesta katsoin jonkun dokkarin oiskohan ollu nimeltään Tsunami-caught on camera. Todella koskettava dokumentti siellä olleiden ihmisten kertomana. Mä olen kanssa tosi herkkä ja empaattinen ja oon yhä edelleen järkyttynyt niistä tapahtumista. Ei sitä hävitystä ja ihmisten tuskaa vaan pysty millään käsittämään... Itku tulee kun muistelee :(
katon. tää on niin koskettava... ei hitto, kyyneleet vaan virtaa. niin suuri kunnianosoitus uhreille
Kakara