Mihin diagnoosiin liittyy häiriintynyt persoona?
Kommentit (29)
DG: cool ihminen, jota et ole saanut kontrolloitua. Tod näk. ;)
Olet narsisti, tarvitset aina hovin ympärillesi. Jos joku irrottautuu siitä, hänestä tulee sinulle elämää suurempi pakkomielle. Mietit hänelle jatkuvasti diagnooseja matalalla koulutuksellasi, selittelet analyysejasi kaikille jotka jaksavat kuunnella, jotta saisit selitettyä itsesi jälleen virheettömäksi.
Persoonallusuushäiriöihi eli olet kamala ihminen. Ei parannuskeinoa. Nykyään epävakaa.
Persoonallisuushäiriöt ovat ihan omia diagnoosejaan. Toki monesti niihin liittyy muita mielenterveyden häiriöitä.
Persoonallisuushäiriöt eivät sinällään ole varsinaisia sairauksia, vaan joku tietty piirre/tietyt piirteet ihmisen persoonassa ovat ylikorostuneita. Persoonallisuushäiriöt eivät ole kovin helposti hoidettavissa koska niiden kautta omaksutut ajatus- ja toimintamallit, samoin kuin tunteiden käsittelyn ja tunnesäätelyn haasteet istuvat ihmisessä todella syvällä.
Mene ammattiauttajalle saamaan apua sairauteesi. Täällä vain syrjäytyneet rölläävät.
No aika paha mennä sanomaan kun asiaa ei avata yhtään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan osaa mitään diagnooseja lähteä arvailemaan noin epämääräisten ja ylimalkaisten tietojen perusteella.
Luuletko oikeasti että täällä jotain psykiatreja pyörii diagnosoimassa vapaa-ajallaan? :D
Piti päästä viisastelemaan. Asioista voi tietää jotain olematta psykiatri.
Kyllä. Itse olen opiskellut virtauslaskentaa lentokoneiden suunnittelemiseksi. Entä sinä?
Ihan vaikka hyppykuppa. Tai ebola. Korona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan osaa mitään diagnooseja lähteä arvailemaan noin epämääräisten ja ylimalkaisten tietojen perusteella.
Luuletko oikeasti että täällä jotain psykiatreja pyörii diagnosoimassa vapaa-ajallaan? :D
Kyllä. Itse olen opiskellut virtauslaskentaa lentokoneiden suunnittelemiseksi. Entä sinä?
Juu niin varmasti olet.
Voinhan minä väittää olevani ihan mitä vain. Ei netissä kaikki ole totta...
Veikkaa transfobiaanista antifeminismiä.
t. rekkakuski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu niin varmasti olet.
Voinhan minä väittää olevani ihan mitä vain. Ei netissä kaikki ole totta...
Taisi todistaa pointtinsa.
jos olet työtön voit varata ajan työttömien terveystarkastukseen. puhu siellä vaikeuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
t. rekkakuski
Voi ihana sinä, rekkakuski 😄
Vierailija kirjoitti:
t. rekkakuski
Joo niin varmasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. rekkakuski
Joo niin varmasti olet.
Asioista voi silti tietää olematta rekkakuski...
Vierailija kirjoitti:
Persoonallusuushäiriöihi eli olet kamala ihminen. Ei parannuskeinoa. Nykyään epävakaa.
Ei kaikki ph:t ole ns kamalia. Osa on outoja, jäykkiä, eristäytyneitä, epäluuloisia jne.
Mutta sopeutumista yhteisöön ne kaikki haittaa enempi vähempi. Tai läheisiin lämpimiin ihmissuhteisiin paremminkin. Moni voi menestyä työssään, mutta ihmissuhteet eivät sitten enää suju.
Nykyään aika tavallistakin, aikamme korostaa niin paljon suorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Tai häiriintynyt käyttäytyminen