Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit nettituttavuuden kanssa! Toisen kotona, illalla myöhään, miehen kyydillä..

N30
22.10.2021 |

Suostutteko? Tosi moni mies meinaan ehdottaa että voisi hakea autollaan. Tai että voisi tulla kylään kahville. Tai että heidän luokseen voisi tulla. Tai ehdotetaan treffejä tosi myöhään johonkin ulos.

En usko että heillä kaikilla olisi mitään pahuuksia mielessä, mutta eikö miehet muka oikeasti tajua et nainen ottaa tuollaisissa ison riskin? Osa meinaan naureskelee hieman tai enemmän jos kieltäydyn. Ja jos vielä selitän miksi. Sit vakuuttelevat et heidän seuransa on ihan turvallista. Joo, niin lienee, muuten en edes harkitsisi niitä treffejä. Mut ennen ekoja treffejä ei oikeasti voi tietää yhtään mitään!! Toki ei aina niiden jälkeenkään, mut antaa se yleensä jotain osviittaa.

Minusta fiksu mies ehdottaa treffejä päiväsaikaan yleiselle paikalle.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa huoltsikalla.

Vierailija
2/57 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi.

Nuorena kutsuin kerran nettitutun meille kylään, mutta se oli joskus päivällä ja ajat olivat silloin tosi toiset.

Tuossa se sama poika muuten istuu sohvalla. Ne oli onnistuneet treffit.

Vierailija
4/57 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavatkaa huoltsikalla.

Niin kyllä mulle kelpaa vaikka se huoltsikka. Tosin en nyt sinnekkään yötä vasten lähtis..

Vierailija
5/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kahvit tai teelle luoksesi tarkoittaa tasan yhtä asiaa. Jos et itse halua sänkyyn ventovieraan kanssa, älä suostu.

Vierailija
6/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän täällä Järvenpään ympäristössä asuvana sovin aina treffit paikalliselle hiekkakuopalle.

Vierailija
7/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ei olisi potentiaalinen pahoinpitelijä, niin ensitreffit kotona tarkoittaa, että hän ei viitsi nähdä yhtään mitään vaivaa vaan päästä suoraan asiaan. Ja ennen kuin joku palstaätmi alkaa vinkua "vaivan näkemisestä" niin kyllä se yleensä on osa uuteen ihmiseen tutustumista, että esitetään parhaita puolia itsestään, tehdään yhdessä kivoja juttuja, järjestetään mukavia treffejä ja tutustutaan sitä kautta toiseen. Jos miehelle ensitapaaminen on sitä, että ollaan toisen kotisohvalla ja katsotaan Netflixiä, niin ei hänestä jatkossakaan saa seuraa harrastuksiin, matkoille ja menoihin.

Toinen luku on sitten se, että tilanne on todella, todella kiusallinen, jos toisen on jo kutsunut kotiin ja sitten huomaa, että hän onkin puhumaton mölli tai epäsiisti mörkö tai ihmeellinen hihittelijä. Tai vaikka olisi ihan normaali mutta kemiat eivät kohtaa. Siinä sitten juodaan teetä ja katsotaan elokuva ventovieraan ihmisen kanssa miettien koko ajan, että kuinka ilmaista hänelle, että hänen olisi parempi poistua.

Ja kolmas on sitten se väkivallan uhka. Se on aina otettava huomioon myös.

Vierailija
8/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osa meinaan naureskelee hieman tai enemmän jos kieltäydyn. Ja jos vielä selitän miksi. Sit vakuuttelevat et heidän seuransa on ihan turvallista. "

Älä jää selittämään, sinulla ei ole siihen yhtään mitään velvollisuutta. Sinä olet se, joka nauraa sille, että miehelle tulee edes mieleen ehdottaa ensitapaamista autoon tai kotiin. Älä alennu selittelemään.

Vierailija
9/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. 90-luvulla, jolloin harrastin jonkin verran nettideittailua, sovin aina treffit johonkin ravintolaan. Sieltä oli helpompi kummankin osapuolen poistua paikalta, jos ei seura miellyttänytkään.

Vierailija
10/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kenenkään luo, enkä päästäisi kotiini. Treffit illalla on ihan ok, itse suosin jotain rentoa seurustelu-ravintolaa keskustassa. Sieltä on helppo liueta paikalta, jos juttu ei luista, tai viettää aikaa, jos juttu luistaa.

Vierailija
11/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Sanon kokemuksella.

1. Sovin kerran treffit miehen kotiin, oltiin puhuttu vähän siihen malliin että harrastettaisiin mahdollisesti seksiä. Kun saavuin paikalle huomasin heti että en pidä miehestä lainkaan (fyysisesti). Hänen tuoksu oli kamala ja luotaantyöntävä.

2. Monta kertaa mies on vaikuttanut ok:lta viesteillä mutta kun on tavattu niin tilanne on ollut jopa katastrofaalinen. Yksi mies halusi soittaa minulle ennen tapaamista, hän paljastui aivan sekopääksi. Yksi toinen mies pyysi minua suoraan kotiinsa, hänen kanssaan kaikki oli todella awkwardia, en olisi voinut kuvitellakaan mitään seksuaalista.

Et todellakaan tiedä ihmisestä yhtään mitään, jos et ole häntä tavannut. ÄLÄ MENE KOSKAAN KENENKÄÄN KOTIIN SUORAAN. Sopikaa ensin vaikka kävelytreffit, ja jos sinä aikana synkkaa ja mies vaikuttaa fiksulta ja tulee turvallinen ja hyvä olo, voitte sitten mennä jatkoille jomman kumman kotiin.

Vierailija
12/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että kiva lähteä treffeille, ja että sinusta kiva tapaamispaikka voisi olla kahvila x vaikkapa klo 16. Nähdään siellä! Eli ei mitään kyytejä eikä kotikeikkoja.

Vierailija
13/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Sovin kerran treffit miehen kotiin, oltiin puhuttu vähän siihen malliin että harrastettaisiin mahdollisesti seksiä. Kun saavuin paikalle huomasin heti että en pidä miehestä lainkaan (fyysisesti). Hänen tuoksu oli kamala ja luotaantyöntävä.

2. Monta kertaa mies on vaikuttanut ok:lta viesteillä mutta kun on tavattu niin tilanne on ollut jopa katastrofaalinen. Yksi mies halusi soittaa minulle ennen tapaamista, hän paljastui aivan sekopääksi. Yksi toinen mies pyysi minua suoraan kotiinsa, hänen kanssaan kaikki oli todella awkwardia, en olisi voinut kuvitellakaan mitään seksuaalista.

Et todellakaan tiedä ihmisestä yhtään mitään, jos et ole häntä tavannut. ÄLÄ MENE KOSKAAN KENENKÄÄN KOTIIN SUORAAN. Sopikaa ensin vaikka kävelytreffit, ja jos sinä aikana synkkaa ja mies vaikuttaa fiksulta ja tulee turvallinen ja hyvä olo, voitte sitten mennä jatkoille jomman kumman kotiin.

Juuri näin paitsi en ikimaailmassa vihjailisi ennen treffejä, että ehkä petipuuhat voisivat olla sopiva tapa tutustua.

Vierailija
14/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaveri oli sinkku hän laittoi minulle aina tarkan osoitteen, whatsappissa sijainnin päälle ja mikä nimi lukee ulko-ovessa.

Nämä ei edes ollut nettituttuja vaan aina jostain liveyhteydessä tavattuja.

Vierailija
15/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin paitsi en ikimaailmassa vihjailisi ennen treffejä, että ehkä petipuuhat voisivat olla sopiva tapa tutustua.

Kyllä, ja se olikin virhe. Siksi haluan nyt opettaa tämän muillekin kokemuksen rintaäänellä, ketkä edes harkitsevat asiaa. Olin naiivi. Mies näytti kuvissa ihan komealta mutta livenä en tykännyt yhtään. Plus se haju!

Vierailija
16/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisensa kodissa ensitreffeillä se kylään menijä on aina henkisesti "alakynnessä".

Toinen on omassa kodissaan, toinen ihan vieraassa paikassa.

Tämän takia ja muutenkin jo turvallisuuden takia ensitreffit aina johonkin julkiselle paikalle.

M

Vierailija
17/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että kiva lähteä treffeille, ja että sinusta kiva tapaamispaikka voisi olla kahvila x vaikkapa klo 16. Nähdään siellä! Eli ei mitään kyytejä eikä kotikeikkoja.

Minä en lähtisi ko. miehen kanssa mihinkään kodkaan. Miksi- lue selitykset tästä ketjusta. Saat kyllä paremmankin miehen.

Vierailija
18/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän lisäyksenä, että seksiä ei siis tietenkään harrastettu koska en halunnut kyseisestä miestä. Juteltiin siinä niitä näitä yhden siiderin verran koska mies oli ihan mukavaa juttuseuraa muuten, mutta sen jälkeen jouduin poistumaan paikalta ja mies jäi hämmentyneenä ihmettelemään miksi ei seksi kelvannutkaan. Todella kiusallinen tilanne ja jäi ahdistava olo tuosta tilanteesta, vaikka mies olikin ihan fiksun ja mukavan oloinen ihminen. Mikäli mies olisi ollut sekopää eikä olisi uskonut ei-sanaa, minulle olisi voinut käydä jotain pahempaa.

Vierailija
19/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja se olikin virhe. Siksi haluan nyt opettaa tämän muillekin kokemuksen rintaäänellä, ketkä edes harkitsevat asiaa. Olin naiivi. Mies näytti kuvissa ihan komealta mutta livenä en tykännyt yhtään. Plus se haju!

Jep, hyviä neuvoja. Olen itsekin treffaillut paljon, löytämättä kumppania, ja voin yhtyä siihen, että lopultakin treffi-ilmoituksesta ei kannata liikaa vetää johtopäätöksiä. Auta armias jos olisin kotiini kutsunut niitä joitain yökötyksiä. Hyvä kun on kahvikupin pystynyt juomaan yhdessä… ja äkkiä pois.

Vierailija
20/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät suoraan sänkyyn eli ovat alemman tason miehiä. Juokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi