Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain sähköhammasharjan, onpa kovat ne harjakset

Vierailija
26.12.2014 |

Elämäni ensimmäinen. Olen aina ostanut pehmeimmän hammasharjan mitä kaupasta löytyy, jotta hammaskiille säilyisi paremmin. Olen nyt kokeillut pari kertaa lahjaani ja sillä on myös varsin vaikea harjata ylähampaita, mm. sisäpinnoille ei meinaa päästä tarkasti. Ja kovalta tuntuu meno muutenkin, ihan kuin poraisi päätään, jur jur. Harja on perinteisen mallinen, olisiko sellainen pyöreä harjaosa helpompi, niitähän myydään erikseen?

Miten te kokeneet pystytte harjaamaan tuolla vehkeellä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pehmeä, pyöreänmallinen irtopää. (kuulostaapa pelottavalle jos ei tiedä mistä kyse :D)

Vierailija
2/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli ekat alemainokset ja siellä olikin tarjouksessa niitä pyöröpäitä, saatanpa hakea ja kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:37"]

Osta sensitive irtopää: http://www.gigantti.fi/product/terveys-ja-hyvinvointi/sahkohammasharjat/EBS173/oral-b-sensitive-vaihtoharjat

[/quote]

Kiitos vinkistä!

Vierailija
5/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ienraja pakeni reilusti sen vuoden aikana jolloin sähköhammasharjaa käytin :(. Vaikka olikin joku sensitive-pää. Ei vaan minulle sopinut kyseinen härpäke.

Vierailija
6/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee olla varovainen. Kaverilleni tuli KYMMENEN reikää sen takia kun osti sähköhammasharjan, harjasi liikaa, väärin ja liian kovaa. Kiille vaurioitui ja reikiä tuli.

Vierailija
7/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo kiillevauriot ole jollain ihan muulla konstilla hommattu kuin pelkällä sähköharjalla. Toki jos juo ensi alle happamat juomat vaikkapa tuoremehua ja sitten pesee hampaat siihen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä