Miksi nuoret naiset on muuttunut täydellisen näköisiksi viime vuosina?
Oletteko huomanneet, että etenkin nuoret naiset on nykyään tosi viimeisteltyjä? Ennen nuoret näytti eriltä. En yhtään ihmettele miksi nykyään on niin valtavat ulkonäköpaineet.
Kommentit (53)
Lihaviksi naiset on muuttunut, jo nuoretkin. ikävä tämä kardashian buumi, antoi luvan lihota.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaikuttava asia on takuulla kulmakarvat. Paksut kulmakarvat vaan näyttää niiiin paljon paremmalta kuin ysärin siittiökulmakarvat.
Tässä on trendi jo taas vaihtumassa. Porukat laseroi ihan hiessä pois microbladella vahvistettuja kulmakarvojaan.
Mä näytän erittäin kauniilta meikattuna. Käytän lähinnä ripsiväriä, mutta tällään sen niin, että se menee vähän kuin eyelinerista samalla. Ihan täydelliseltä en näytä, mutta tarpeeksi. Kulmiin saatan laittaa joskus vähän väriä sekaan, mutta muotoilu lähinnä riittää. Tummat ja hiukset ja haaleammat kulmat. Todellisuudessa huulet ovat ainoa oikeasti superkaunis piirteeni, ovat siis luonnostaan hyvin kauniin muotoiset, eivät yliturpeat, mutta eivät katoa hymyillessä. Ilman mitään meikkiä niin hyvin tavisnaiselta näytän. En edes tiedä minkä väriset ripseni oikeasti ovat, ne ovat jotenkin vaan näkymättömät. Jos en korosta silmiä ripsarilla niin en näytä kovin ihmeelliseltä. Kroppa toki on aika tikissä, erityisen iloinen olen kun ei raskaudet ole muuttaneet ulkonäköä. Vaatii kuitenkin vähän ajattelua, että mikä itseä pukee ja mikä ei, kaikessa em näytä ollenkaan hyvältä.
Ei ne miksikään ole muuttuneet.
Sinusta on vaan tullut vanha.
Vierailija kirjoitti:
Hmm aika hyvät mahdollisuudet esim hoitaa ihoa, akne ei ole enää ongelma koska ymmärretään että se on sairaus ja sitä hoidetaan. Nuorilla rahaa käyttää ammattikampaajaa, ei tartte enää tehdä suttuisia kotivärjäyksiä. Samoin netistä voi tilata vaikka kuinka laadukkaita vaatteita ja asusteita. 90 luvulla oli vain seppälä. Joku hassu vaate hennesiltä jos kerran vuodessa pääsee hesaan.
Musta on ihan kiva että nuoret pitää itsestään huolta. Tosi geneerisiltä kaikki kyllä näyttää, eli ryhmäpaine varmaan myös vaikuttaa.
Koska kotipermis ja värjäys tulee muotiin??
Ja tämän takia me, joilla tuollaista rahaa ei ole, näytämme nykyään aivan joukkoon kuulumattomilta. Lisäksi nuo rahakkaat ottavat nykyään kaiken maailman täyteaineita ja muuta vielä meikkiä ja hiusväriä paljon radikaalimpaa kuin kyse olisi vain pikkujutusta.
Ja näin sitä muokataan kauneusihanteita epärealistiseen suuntaan ja entinen normaali on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miksikään ole muuttuneet.
Sinusta on vaan tullut vanha.
Todellakin on. Yleinen meikkityyli vaikka kymmenen vuotta sitten oli paljon minimalistisempi ja täyteaineet ja muut hoidot paljon harvinaisempia. Somekaan ei ollut vielä näin vaikutusvaltainen kuin nykyään.
Pakkelimäärä on kyllä lisääntynyt somen myötä, mutta niin on ne kilotkin.
Eli en ole ihan varma tuosta täydellisyyden näköisestä .
Kropat on mennyttä jo parikymppisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaikuttava asia on takuulla kulmakarvat. Paksut kulmakarvat vaan näyttää niiiin paljon paremmalta kuin ysärin siittiökulmakarvat.
Tässä on trendi jo taas vaihtumassa. Porukat laseroi ihan hiessä pois microbladella vahvistettuja kulmakarvojaan.
Miksi laseroisi? Microblading kuluu pois 6kk-12kk.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kahdet kasvot; meikkinaama ja oikea naama. Käytännössä kyse on kahdesta eri ihmisestä ja tätä voisi sanoa kauneuden omimiseksi, kuten esim.blackface on mustuuden omimista ja joidenkin mielestä rasismia.
On olemassa oikeasti kauniita naisia ja sitten kauneutta omivia, jotka käyttävät meikkiä naamarina.
Mä oon eri mieltä. Kaunis nainen on kaunis nainen meikillä tai ilman. Meikki itsessään ei tee kenestäkään kaunista, eikä rumaa naamaa mikään meikki pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kahdet kasvot; meikkinaama ja oikea naama. Käytännössä kyse on kahdesta eri ihmisestä ja tätä voisi sanoa kauneuden omimiseksi, kuten esim.blackface on mustuuden omimista ja joidenkin mielestä rasismia.
On olemassa oikeasti kauniita naisia ja sitten kauneutta omivia, jotka käyttävät meikkiä naamarina.
Mä oon eri mieltä. Kaunis nainen on kaunis nainen meikillä tai ilman. Meikki itsessään ei tee kenestäkään kaunista, eikä rumaa naamaa mikään meikki pelasta.
Kyllä kasvonpiirteet luovat hyvin vahvan pohjan. Jos on hyvin epätasapainoiset kasvonpiirteet, niin ei niitä meikillä paljon muuteta.