Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomalaisilla on huonot hampaat? No, sen takia

Vierailija
22.10.2021 |

koska et pääse edes päivystykseen vaikka 3/4 hammasta puuttuu ja sätkyä on eikä lääkkeet auta. Näin siis Helsingissä.
Lisää Buranaa + Panadolia vaan niin kyllä se siitä.
V***u sanon minä.

Onhan yksityinen vaihtoehto, mutta ei kaikilla ole siihen varaa. Näin meillä tällä hetkellä.
Lähdenkin tästä hakemaan miehelle lisää lääkettä apteekista.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täyttä roskaa. Aina olen kipupäivystykseen päässyt.

Vierailija
2/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on perjantai joten lääkkeet haetaan alkosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Intiassa on paremmat! Mene sinne.

Vierailija
4/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät hampaan ja olen hoitanut niitä läpi elämäni. En vain silloin, kun käyn hammashoidossa 🤔 Pääosin mielestäni suomalaisilla on hyvät hampaat. Erityisesti nykyisillä keski-ikäisiä ja sitä nuoremmilla. Vanhempi ikäpolvi omat vanhempani lukien eivät hoida päivittäin hampaitaan.

Vierailija
5/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei päässyt. Käskivät vetää lisää Buranaa ja Panadolia. Tämä siis ihan hetki sitten Helsingissä.

Ap

Vierailija
6/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jos nyt pääsisit päivystykseen niin silloin hampaasi olisivat mystisesti hyvät? Kyllä sulla menee nyt syy ja seuraus sekaisin.

Vierailija
7/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvät hampaan ja olen hoitanut niitä läpi elämäni. En vain silloin, kun käyn hammashoidossa 🤔 Pääosin mielestäni suomalaisilla on hyvät hampaat. Erityisesti nykyisillä keski-ikäisiä ja sitä nuoremmilla. Vanhempi ikäpolvi omat vanhempani lukien eivät hoida päivittäin hampaitaan.

Suomalaisilla on huonot hampaat. Ehkä nyt kuitenkin uskotaan asiantuntijoita eikä sinun oletuksiasi.

Vierailija
8/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin hoidetaan. Aamuin illoin harjataan ja langataan. Ei vanhat paikat, varsinkaan muovit, ikuisuuksia kestä. Nyt 3/4 paikatusta hampaasta lohjennut leipää syödessä ja särkee.

Mut hyvä, että sulla on hyvät hampaat. Onnea sille.

Ap

Vierailija
9/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi hoitamaan asioista itsenäisesti senkin sivistymätön barbaari!

Vierailija
10/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Intiassa on paremmat! Mene sinne.

Luulit olevasi vitsikas mutta tosiasia on etta Intiassa voi saada paljon parempaa hoitoa kuin Suomessa. Miehelleni laitettiin pari implanttia ja kysyttiin haluaako Koreassa vai Sveitsissa valmistetun. Naurettavan halpaan hintaan lisaksi.

Vierailija
11/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy lienee siinäkin, että suomalaisilla on tapana padota sisälleen paljon stressiä, joka voi aiheuttaa narskuttelua öisin unissaan. Se tuhoaa pikkuhiljaa hampaita. Kaikki eivät kuitenkaan jää siitä ns. kiinni, tai saa edes hoitoa- esim. omalla lapsellani olisi kipeä tarve hammaskiskolle, mutta koska tutkimukset sanovat ettei siitä ole hyötyä noin pienillä, hammaslääkäri ei suostu edes harkitsemaan asiaa. Hänellä narskuttelun aiheuttaa refluksitauti. 

Vierailija
12/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päivystys ilmainen?

Vierailija
13/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on huono terveydenhuolto. Koskee myös hampaita. Kohta ollaan kehitysmaa, huonompaan suuntaan koko ajan mennään.

Vierailija
14/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko päivystys ilmainen?

Ei ole. Ei ainakaan täällä Helsingissä. Rahaa toki ei tarvitse olla, kun päivystykseen menee mutta lasku lähetetään jälkikäteen kotiin.

Vierailija
15/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei päässyt. Käskivät vetää lisää Buranaa ja Panadolia. Tämä siis ihan hetki sitten Helsingissä.

Ap

Soita heti aamulla. Ei sinne iltapäivällä enää pääse. Etenkään perjantaina.

Vierailija
16/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KARAMELLIT . NIITÄ IMETÄÄN JOKA PÄIVÄ HAMPAAT PASKAKSI .

Vierailija
17/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kesällä päivystykseen, kun hammasta särki niin h_____i, ettei kipulääkkeet auttanut mitään. Hoitaja teki puhelimessa arvion päivystykseen saapumisen tarpeesta. Niin ja asun Helsingissä. Tsemppiä miehellesi!

Vierailija
18/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palvelusetelisysteemiä ole käytössä tässä tapauksessa? Yksityiselle alehinnalla.

Vierailija
19/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin hoidetaan. Aamuin illoin harjataan ja langataan. Ei vanhat paikat, varsinkaan muovit, ikuisuuksia kestä. Nyt 3/4 paikatusta hampaasta lohjennut leipää syödessä ja särkee.

Mut hyvä, että sulla on hyvät hampaat. Onnea sille.

Ap

Jos vain lohkeamisesta johtuva kipu niin hae apteekista väliaikaista paikka-ainetta. Sellainen kunnon hammassärky ei särkylääkkeellä poistu mutta se yleensä oireileekin vähän pidempään ja siihen pystyy varautumaan (toisin sanoen hakeutumaan hoitoon jonakin muuna aikana kuin perjantai-iltapäivällä).

Vierailija
20/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjoja ja -lankaa saa joka kaupasta, eikä ostajan passia kysytä.

Mulla on hyvät hampaat, käyn noin 5-6 vuoden välein tarkastuksessa eikä ole edes hammaskiveä.

Ihan oma syy, jos hampaansa tärvelee, ellei ole taustasairautta joka ne tuhoaa (esim. Sjögrenin tauti ).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi