Minkä verran mennyt viinaa joulupyhinä?
Tähän mennessä 2 pulloa punaviiniä sekä 20 joulukaljaa.
Kommentit (56)
Jouluaattona join aterian kanssa puoli lasia punaviiniä, eilen aterialla lasillisen punaviiniä ja illalla juustojen kanssa toisen.
Yksi punaviini- ja yksi valkoviinipullo, muutama olut. Kaksi aikuista. Niin ja yhdet lasit terästettyä glögiä.
2 aikuista, 1 punaviinipullo yhteensä.
Mulla limua ja suklaata 0 %. Puolisolla kaks lasia viiniä ja yks kalja.
Minä: 1 lasi samppanjaa aattona, 1 lasi valkoviiniä joulupäivänä. Mies: 1 lasi samppanjaa, 1 lasi punaviiniä, 1 lasi sherryä. Näin ranskankielisessä maassa.
Minä 2 pientä konjakkia ja mies muutaman oluen.
Kaksi lasia viiniä (yksi punaista ja yksi valkoista). Noiden lisäksi vain sen verran konjakkia mitä konjakki-luumu jälkiruuassa oli :D Eli ei paljoa mitään
1 lasi valkoviiniä ravintolassa. Niin ja 2 lasia kotikaljaa, siinä promillet taitaa olla 2 luokkaa.
3 laatikkoa kaljaa (virosta), viinipullo sekä Jägeriä puolipulloa.
Kaksi siideriä ja kaksi lasia viiniä :)
Muutama olut ja lonkero, muutama lasi punaviiniä ja kuoharia. Yks konjakki ja pari mukillista mulled winea.
Aaton ja joulupäivän iltana join yhdet 0,33l siiderit, aattona ruuan kanssa 1,5dl jouluolutta.
Yksi saunakalja aattona ja toinen joulupäivänä. Tänään en ole juonut.
Pari baileyspaukkua ja punaviiniä pullollinen. Pari lasia myös terävää glögiä. Kännissä ei olla oltu.
pullo punaviinä aattona neljän aikuisen kesken. Joulupäiväna pullo valkoviiniä kahden aikuisen kesken.