Minkä verran mennyt viinaa joulupyhinä?
Tähän mennessä 2 pulloa punaviiniä sekä 20 joulukaljaa.
Kommentit (56)
2 laatikkoa Sandelsia, 2 Tapioviinaa, lava lonkeroa ja pari pulloa Baileysta kahvin kanssa. Tänä aamuna närästi sen verran, että piti jo syödä kunnolla.
Kaksi olutta (ihanaa Stallhagen hunajaolutta, suosittelen!) ja kaksi lasia punkkua. Mies on juonut yhden lasillisen enemmän punkkua mutta muuten samat kuin minä, äitini otti ruoalla yhden oluen myös.
Ei yhtään! Ja tästä olen äärettömän ylpeä! T.alkoholisti-äiti
Omalla kohdalla 2dl glögiä ja 2 pientä lasillista viiniä jouluaattona.
Kaikkineen taisi mennä 2l glögiä, 1,5 pll punaista ja valkoista + hieman viskiä ja konjakkia / 8 syöjää. Puolet taisi ottaa tilkan snapsia myös kalojen kanssa.
kolme siemausta punaviiniä - ei maistunut, koko perheellä puolikas viinipullo yhteensä (4 maistelijaa)
Ei yhtään. En juo alkoholia ollenkaan.
Kolme ykkösolutta, pullo punkkua (kolmen aikuisen kesken) ja puoli pulloa portviiniä (kaksi aikuista joi).
No ei ole kyllä mennyt viinaa, mutta viiniä on mennyt 7 pulloa (neljä aikuista, neljä jouluruokailua ja illalla pelatessa ja seurustellessa). Lisäksi muutama olut saunan jälkeen. Nuppia kohti tuosta tulee sen verran vähän, että kukaan ei ole ollut pahemmin humalassa.
Ei yhtään ellei lasketa sinappiin laittamani 2 cl cognakin.
Itse olen juonut kaksi puolen litran ja yhden 0,33 litran Radleria (2%). Mies on tainnut juoda yhden Radlerin ja kaksi tai kolme ykkösolutta (2,6%). Nämä aaton ja eilisen aikana. Meillä on kaksi pientä lasta.
2 aikuista, punaviinipullosta kadonnut puolet. Arkena menee enemmän, jouluna ei maistu.
2 aikuista, ei yhtään "viinaa". Kinkun kanssa meni 1 tölkki tummaa Velkoa (olut) puoliksi, ja kahtena iltana 1 pll (0,375 l) makeaa Sauternes-jälkiruokaviiniä. Ei edes liköörikonvehteja:)
Viinaa ei ole mennyt lasinkaan, olen juonut ehkä 4 olutta.
Meillä ei lasketa mutta konjakkia vähän, viskiä vähän enemmän, aika reilusti viiniä. Oli juojiakin 10 aikuista
3 aikuisen talous:
1 kokonainen pullo punkkua ja toisesta pullosta lasillinen sekä 1 siideri.