Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus

Vierailija
26.12.2014 |

Mul olis tämmönen tilanne et oon 16vuotias mul on ollu tosi outo olo kuukauden en oo tajunnu mitää mut nyt oon alkanu huomaa et maha alkaa kasvaa huonovointisuut ja muit oireitä. En tiiä liittyyks alaselän kipu ja hengen ahdistus jotenki menisin muute nyt terveysasemalle aamul mut ei oo auki nii huono olo en salee kestä huomist et ne aukee jos joku tietää jotai tai mitä teen nii olis kiva saada apuu?:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:07"]

Mul olis tämmönen tilanne, et oon 16-vuotias ja mul on ollu tosi outo olo kuukauden verran. En oo tajunnu mitää, mut nyt oon alkanu huomaa, et maha alkaa kasvaa ja huonovointisuut ja muit oireita. En tiiä liittyyks alaselän kipu ja hengen ahdistus jotenki ja menisin muute nyt terveysasemalle aamul, mut ei oo auki. Nii huono olo,  en salee kestä huomist, et ne aukee. Jos joku tietää jotai tai mitä teen,  nii olis kiva saada apuu. :)

[/quote]

Korjattu vähän selkeämmäksi. 16-vuotias kirjoittaisi kyllä paremminkin, jos oikeasti olisi tuon ikäinen. Veikkaan, että aikuinen yrittää leikkiä nuorta tässä tapauksessa ja siksi oikeinkirjoitus noin ala-arvoista.

Vierailija
2/3 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori se meni sisään..terv isoisäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet raskaana mutta sen voit selvittää testillä. Apteekista ja marketeista ainakin saa, halvimmat taitaa olla 6 e apteekissa, marketin hinnoista en tiedä.

Tee testi, jos et ole raskaana niin ota buranaa ja varaa aika terveyskeskukseen kun se aukeaa niin voivat tutkia mistä oireet johtuvat.

Jos olet raskaana niin soita terveyskeskukseen silloinkin.