Mikä olisi kamalin mahdollinen lahja, jonka voisit saada?
Kommentit (64)
Mikä tahansa kallis juttu joka on hankittu tietämättä makuani. Sitten pitää joko tunnustaa että en tule käyttämään, voisko vaihtaa tai palauttaa tai vaiettava ja koettava huonoa omaatuntoa kun toinen on tuhlannut rahojaan minuun turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku kylpylälahjakortti, koska vihaan kylpylöitä.
Onpa harmi, oletko kokeillut Caracalla Thermeä Baden Badenissa tai Rupertus Thermeä Bad Reichenhallissa ? Ehkä mielesi muuttuisi jos kävisit kokemassa paikat, itse tykkäsin kovasti.
Ruma ylihintainen "luksuslaukku".
Aarikan 1700 euroa maksava puupässi !
Käsityölehti, vuoden tilaus. Vihaan neulan näkemistäkin, saatika näitä pitsinnyplääjiä.
Joku Painonvartijoiden laihdutusopas tai kuntosalin vuosikortti 😬
Vierailija kirjoitti:
Kaikki painava. Haluan vain kevyitä vaatteita, kenkiä, laukkuja, siis ultra kevyitä.
Tosin minulla ei ole tätä ongelmaa, koska kukaan koskaan milloinkaan, ei ole ostanut minulle lahjoja.
Ostan itselleni joka joulu itselleni yhden Villeroy & Boch kannallisen pienen joululautasen. Ostan sen jo hulluilta päiviltä ja avaan sitten jouluna yksin.
Voih täytynee palauttaa sitten se kultaharkko jonka aioin sulle antaa...
Vierailija kirjoitti:
Jotain kallista samppanjaa ja sikareita. En juo alkoholia enkä polta.
En mäkään, kun ei ole varaa. Mutta jos joku tois mulle samppanjaa ja sikareja, varmasti joisin ja polttaisin. Nam
Vierailija kirjoitti:
Dildo.
Siis niin tämä. Kehtaan jopa myöntää, että olin vasta 40v, kun ymmärsin mistä jotkut puhuu ja nyt sitte 50v, jos lahjaksi tulis😳
Laihdutusvalmisteet/ kaljuuntumisenestotuotteet/ selluliittivoiteet, tms yhtä vihjailevaa.
Jotain kotitöihin liittyvää. Olemme silti yhä naimisissa....
Vierailija kirjoitti:
Aarikan 1700 euroa maksava puupässi !
Tai se olikohan arabian ihmeellinen olio kynttelikkö, voi kiesus.
Vierailija kirjoitti:
Kaivo. Tai lammas jossain savimajojen keskellä.
Nämä on niitä v*ttuilulahjoja. "Annoinpa sinulle lahjan, mutta enpä annakaan." Mieluummin olen kokonaan ilman lahjaa. Jokainen lahjoittakoon omissa nimissään, mihin haluaa.
Se että joku tuikkaisi tietämättäni muhun jotain lääkeainetta. Kyseisen teon tekijä saisi kyllä poistua täältä maanpinnalta oksujen kera.
Ehkä joku tahallisen ilkeä asia, joka annetaan piikittelymielessä. Just joku vauvan potkupuku ihmiselle, joka kärsii lapsettomuudesta. Tai minulle kasvissyöjälle joku jättiläismakkara.
Lemmikkieläin. Ei mulla ole aikaa viedä jotain koiraa 3 kertaa päivässä lenkille ja varaa maksaa sen ruokia. En jaksais muutenkaan.
Vaaka.
Tuskin tarvitsee perustella.
Koiranpentu. Tai melkeinpä mikä vaan elukka, mutta koira olisi pahin.
Jokin epäkäytännöllinen koriste-esine, jolla ei ole mitään funktiota ja on vielä ruma. Tyyliin pöytäkoriste Jyskistä/Ikeasta. Se ois mulle roskaan verrattavissa oleva, ja silti sen tuotantoon on mennyt valtavasti resursseja. Ei sitä kehtais missään yrittää edes myydä, tuskin kukaan ostaiskaan.