Mikä olisi kamalin mahdollinen lahja, jonka voisit saada?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Joku lemmikkirotta tai -käärme. Jaiks!
Mulle rotat ja käärmeet on ihan jees, ensinmainittuja joskus ollutkin. Mutta jotain tarantellaa tai torakoita en haluaisi.
Joku kylpylälahjakortti, koska vihaan kylpylöitä.
Joku extreme-tempaus tyyliin laskuvarjohyppy. Tai stand up-kurssi tms.
Vierailija kirjoitti:
Jotain mikä on kallista ja epäkäytännöllinen.
Kaikki turha, jota en tarvitse. Tavaroiden omistamisesta tulee vain huolta ja velvoitteita. Sen lisäksi vievät tilaa. Minkään herkkukorien ystäväkään en ole.
Lahjakortti twerkkaustunneille. Kun ei mulla ole mitä keikuttaa :'D
Vierailija kirjoitti:
Kaivo. Tai lammas jossain savimajojen keskellä.
Minulle nuo kelpaavat oikein hyvin. Menee lahja oikeaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa itsekäs ja epähumaani.
Hunksien tai muiden ketkuttajien yksityiskeikka.
Joku 100x100m kuutio jota ei saa mahtumaan mihinkään.
Ilmoittaminen johonkin tv-ohjelmaan kuten Suomi-Love tms. (Onko se lahja? No, anyway...)
Kaikki yllätyksenä tulevat reissut, pippalot ym. jonne pitää lähteä tai osallistua saman tien fiiliksestä tai ulkomuodosta huolimatta.
Jotain aivan liian kallista, josta olisi vaikea hankkiutua eroon. Tai elävä olento. Pahin olisi siis jokin todella kallis elävä olento, josta vaikea päästä eroon, vaikkapa sinivalas.
Mikä tahansa metsästyssafari. En halua upottaa luotia yhteenkään eläimeen.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanympärysmatka.
Tämä! Aioin kirjoittaa ulkomaanmatka, mutta maailmanympärysmatka on pahempi. En vaan tykkää yhtään matkustelusta.
Lippu urheilukatsomoon, ei todellakaan kiinnosta.
Kaikki painava. Haluan vain kevyitä vaatteita, kenkiä, laukkuja, siis ultra kevyitä.
Tosin minulla ei ole tätä ongelmaa, koska kukaan koskaan milloinkaan, ei ole ostanut minulle lahjoja.
Ostan itselleni joka joulu itselleni yhden Villeroy & Boch kannallisen pienen joululautasen. Ostan sen jo hulluilta päiviltä ja avaan sitten jouluna yksin.