Dita Von Teese
On niin jumalainen nainen että aivan kateeksi käy! Niin elegantti.♡ Rupean itsekkin huolehtimaan paremmin itsestäni kyllä! Mistähän mahtaa saada hänen hajuvesiään ostettua, en ole missään nähnyt.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:49"]Marilyn oli parempi
Marilyn oli myös jumalatar. Mutta ei ole enää elossa :(
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:32"]Luulin että tämäkin on tatskapelle mutta ei näköjään yhtään tuherrusta iholla. Hieno juttu.
[/quote]
Sekoitiko Kat von D:hen? :DD
Tuleeko jollekkin muulle Natalie Vilen mieleen. Siis tumman tukkansa kanssa?
Mutta en ymmärrä miten tuo nainen oli naimisissa Marilyn Mansonin kanssa???
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:54"]Mutta en ymmärrä miten tuo nainen oli naimisissa Marilyn Mansonin kanssa???
[/quote]
Kummallakin vahva näkemys estetiikasta ja "synkkä" maku. Dita on femme fatale burleskitaitelija ja Manson extravaganza muusikko. Varmaan siinä miehessö jotakin on, kun katsoo listaa hyvännäköisistä naisista ketä on deittaillut :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:57"]Bardot ja Claudia Cardinale
Kaukana Ditasta ;)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:54"]Mutta en ymmärrä miten tuo nainen oli naimisissa Marilyn Mansonin kanssa???
[/quote]
Kummallakin vahva näkemys estetiikasta ja "synkkä" maku. Dita on femme fatale burleskitaitelija ja Manson extravaganza muusikko. Varmaan siinä miehessö jotakin on, kun katsoo listaa hyvännäköisistä naisista ketä on deittaillut :)
[/quote]
Aivan totta varmaan. Enhän minä tiedä minkälainen nallekarhu se mies oikeasti on :D
Ilahduttavaa tosiaan, ettei ole ottanut rumentavia tatuointeja kuten niin monet nykyajan naiset!
Oma tyylini on aika lailla kuin Ditalla. Monesti olen saanut kuulla (naisilta) että pitäisi pukeutua ikään ja äidille sopivaan tyyliin (mikä se sitten onkaan?). Kuulemma lapseni tulevat häpeämään minua kunhan tuosta vielä kasvavat.
PS. Marilyn Manson on hot!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:06"]Oma tyylini on aika lailla kuin Ditalla. Monesti olen saanut kuulla (naisilta) että pitäisi pukeutua ikään ja äidille sopivaan tyyliin (mikä se sitten onkaan?). Kuulemma lapseni tulevat häpeämään minua kunhan tuosta vielä kasvavat.
PS. Marilyn Manson on hot!
[/quote]
Meinaatko nyt eleganttia vanhan ajan tyyliä vai sellaista rockabilly pin up -girl tyyliä? Niissä on aika iso ero...
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:44"]
Haluan ostaa kauniita alusvaattteiita!!!
[/quote]http://www.barenecessities.com/Dita-Von-Teese_brand_511.htm?cmp=xyz
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:06"]Oma tyylini on aika lailla kuin Ditalla. Monesti olen saanut kuulla (naisilta) että pitäisi pukeutua ikään ja äidille sopivaan tyyliin (mikä se sitten onkaan?). Kuulemma lapseni tulevat häpeämään minua kunhan tuosta vielä kasvavat. PS. Marilyn Manson on hot! [/quote] Meinaatko nyt eleganttia vanhan ajan tyyliä vai sellaista rockabilly pin up -girl tyyliä? Niissä on aika iso ero...
[/quote]
Nimenomaan sitä eleganttia. Tykkään kovasti tyylistä. Naisellista mutta ei paljastavaa toisin kuin pin up.
En tiedä sitten, onko kaveripiiriini sattunut juuri niitä, joiden mielestä ei katukuvasta saisi erottua millään tavoin ja äitiyden myötä HenkkaMaukka on ainoa kauppa josta ostaa vaatteet.
Hän sanoi yhdessä haastattelussa että pitäisi aina olla kauniit alusvaatteet päällä. Ei ostaa jotain hienoja ja sitten posettaa niissä miehelle. Vaan tuntea itsensä kauniikisi ja naiselliseksi joka päivä ja mies saa vaan olla onnellinen kun pääsee nauttimaan siitä myös :D
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:15"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:06"]Oma tyylini on aika lailla kuin Ditalla. Monesti olen saanut kuulla (naisilta) että pitäisi pukeutua ikään ja äidille sopivaan tyyliin (mikä se sitten onkaan?). Kuulemma lapseni tulevat häpeämään minua kunhan tuosta vielä kasvavat. PS. Marilyn Manson on hot! [/quote] Meinaatko nyt eleganttia vanhan ajan tyyliä vai sellaista rockabilly pin up -girl tyyliä? Niissä on aika iso ero...
[/quote]
Nimenomaan sitä eleganttia. Tykkään kovasti tyylistä. Naisellista mutta ei paljastavaa toisin kuin pin up.
En tiedä sitten, onko kaveripiiriini sattunut juuri niitä, joiden mielestä ei katukuvasta saisi erottua millään tavoin ja äitiyden myötä HenkkaMaukka on ainoa kauppa josta ostaa vaatteet.
[/quote]
No siinä tapauksessa kuulostaa hyvältä :) joskus tulee vastaan niitä pikku vaatteissa olevia tatuoituja muijia joilla on tukka tötteröllä ja puhuvat kuin tukkijätkät. Ja sitten kuvittelevat olevansa Marilyneja :D
Red lipstick and high heels will put the fear of god into people. -Dita Von Teese
Gotta love this woman ;)
Marilyn oli parempi