Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dita Von Teese

Vierailija
26.12.2014 |

On niin jumalainen nainen että aivan kateeksi käy! Niin elegantti.♡ Rupean itsekkin huolehtimaan paremmin itsestäni kyllä! Mistähän mahtaa saada hänen hajuvesiään ostettua, en ole missään nähnyt.

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:32"]Luulin että tämäkin on tatskapelle mutta ei näköjään yhtään tuherrusta iholla. Hieno juttu.
[/quote]

Sekoitiko Kat von D:hen? :DD

Vierailija
25/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jollekkin muulle Natalie Vilen mieleen. Siis tumman tukkansa kanssa?

Vierailija
26/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä miten tuo nainen oli naimisissa Marilyn Mansonin kanssa???

Vierailija
29/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:54"]Mutta en ymmärrä miten tuo nainen oli naimisissa Marilyn Mansonin kanssa???
[/quote]

Kummallakin vahva näkemys estetiikasta ja "synkkä" maku. Dita on femme fatale burleskitaitelija ja Manson extravaganza muusikko. Varmaan siinä miehessö jotakin on, kun katsoo listaa hyvännäköisistä naisista ketä on deittaillut :)

Vierailija
31/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:54"]Mutta en ymmärrä miten tuo nainen oli naimisissa Marilyn Mansonin kanssa???
[/quote]

Kummallakin vahva näkemys estetiikasta ja "synkkä" maku. Dita on femme fatale burleskitaitelija ja Manson extravaganza muusikko. Varmaan siinä miehessö jotakin on, kun katsoo listaa hyvännäköisistä naisista ketä on deittaillut :)
[/quote]

Aivan totta varmaan. Enhän minä tiedä minkälainen nallekarhu se mies oikeasti on :D

Vierailija
32/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttavaa tosiaan, ettei ole ottanut rumentavia tatuointeja kuten niin monet nykyajan naiset!

Vierailija
33/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyylini on aika lailla kuin Ditalla. Monesti olen saanut kuulla (naisilta) että pitäisi pukeutua ikään ja äidille sopivaan tyyliin (mikä se sitten onkaan?). Kuulemma lapseni tulevat häpeämään minua kunhan tuosta vielä kasvavat. 

PS. Marilyn Manson on hot!

Vierailija
34/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:06"]Oma tyylini on aika lailla kuin Ditalla. Monesti olen saanut kuulla (naisilta) että pitäisi pukeutua ikään ja äidille sopivaan tyyliin (mikä se sitten onkaan?). Kuulemma lapseni tulevat häpeämään minua kunhan tuosta vielä kasvavat. 

PS. Marilyn Manson on hot!
[/quote]

Meinaatko nyt eleganttia vanhan ajan tyyliä vai sellaista rockabilly pin up -girl tyyliä? Niissä on aika iso ero...

Vierailija
35/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:44"]

Haluan ostaa kauniita alusvaattteiita!!!

[/quote]http://www.barenecessities.com/Dita-Von-Teese_brand_511.htm?cmp=xyz

Vierailija
37/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:06"]Oma tyylini on aika lailla kuin Ditalla. Monesti olen saanut kuulla (naisilta) että pitäisi pukeutua ikään ja äidille sopivaan tyyliin (mikä se sitten onkaan?). Kuulemma lapseni tulevat häpeämään minua kunhan tuosta vielä kasvavat.  PS. Marilyn Manson on hot! [/quote] Meinaatko nyt eleganttia vanhan ajan tyyliä vai sellaista rockabilly pin up -girl tyyliä? Niissä on aika iso ero...

[/quote]

Nimenomaan sitä eleganttia. Tykkään kovasti tyylistä. Naisellista mutta ei paljastavaa toisin kuin pin up.  

En tiedä sitten, onko kaveripiiriini sattunut juuri niitä, joiden mielestä ei katukuvasta saisi erottua millään tavoin ja äitiyden myötä HenkkaMaukka on ainoa kauppa josta ostaa vaatteet.

Vierailija
38/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi yhdessä haastattelussa että pitäisi aina olla kauniit alusvaatteet päällä. Ei ostaa jotain hienoja ja sitten posettaa niissä miehelle. Vaan tuntea itsensä kauniikisi ja naiselliseksi joka päivä ja mies saa vaan olla onnellinen kun pääsee nauttimaan siitä myös :D

Vierailija
39/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:15"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:06"]Oma tyylini on aika lailla kuin Ditalla. Monesti olen saanut kuulla (naisilta) että pitäisi pukeutua ikään ja äidille sopivaan tyyliin (mikä se sitten onkaan?). Kuulemma lapseni tulevat häpeämään minua kunhan tuosta vielä kasvavat.  PS. Marilyn Manson on hot! [/quote] Meinaatko nyt eleganttia vanhan ajan tyyliä vai sellaista rockabilly pin up -girl tyyliä? Niissä on aika iso ero...

[/quote]

Nimenomaan sitä eleganttia. Tykkään kovasti tyylistä. Naisellista mutta ei paljastavaa toisin kuin pin up.  

En tiedä sitten, onko kaveripiiriini sattunut juuri niitä, joiden mielestä ei katukuvasta saisi erottua millään tavoin ja äitiyden myötä HenkkaMaukka on ainoa kauppa josta ostaa vaatteet.
[/quote]

No siinä tapauksessa kuulostaa hyvältä :) joskus tulee vastaan niitä pikku vaatteissa olevia tatuoituja muijia joilla on tukka tötteröllä ja puhuvat kuin tukkijätkät. Ja sitten kuvittelevat olevansa Marilyneja :D

Vierailija
40/50 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red lipstick and high heels will put the fear of god into people. -Dita Von Teese

Gotta love this woman ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi