Nainen, minkä ikäisenä alle 25v yritti pokata sinua viimeiseksi?
Kommentit (32)
41 v. Sen jälkeen en ole käynnyt iltariennoissa.
En kyllä halua että alle 25 pokailis.. Aikuinen mies on parempi.
N34
Lasketaanko se kun meidän pojan silloinen eskarikaveri viime keväänä antoi minulle ystävänpäivä kortin ja kysyi, että voidaanko mennä isoina naimisiin?
N36
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko se kun meidän pojan silloinen eskarikaveri viime keväänä antoi minulle ystävänpäivä kortin ja kysyi, että voidaanko mennä isoina naimisiin?
N36
Myönnyitkö kosintaan? Aika pieni ikäero kuitenkin.
T: Iso-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää alkoi 40 v täytettyä. Onko syy, että silloin oletetaan olevan epätoinen, vanha kurppa, jolta saa helposti lämpöä...??
Ei ole. Moni nuorempi mies pitää aidosti vanhempia naisia haluttavina. Itsekin 25-vuotiaana ihailin useita 35-vuotiaita naisia.
Eikä pakit tunnu niin pahalta kun ne voi panna ikäeron syyksi
Vähän alle nelikymppisenä. Olin sijaisopettajana ja koulun opettajien bileissä oli jotain entisiä oppilaita, jotka olivat noin parikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän alle nelikymppisenä. Olin sijaisopettajana ja koulun opettajien bileissä oli jotain entisiä oppilaita, jotka olivat noin parikymppisiä.
... Eivät siis olleet minun entisiä oppilaitani.
Oli hauska kokemus tuo parisen vuotta. Pohdin jopa erityisopettajaksi hakeutumista, tykkäsin nuorten kanssa toimimisesta ja he tykkäsivät minusta. Kurinpitokin onnistui hyvin huumorin ja nokkelan sanailun avulla.
Aina kun menen baariin. Olen siro, sporttinen, mulla on tehty rintojen kohotus ja DD kupin silinkonirinnat, ja mummy make over vatsalle(eli kiristetty)
kun pukeudun korkkareihin, laitan tukan ja meikkaan ja ns seksivaatteet päälle, olen puuma. Mulla on hyvä iho kiitos terveiden elintapojen eikä ole ryppyjä tai löysyyttä.
Minua luullaan aina 35 vuotiaaksi ja kun haluan seksiä niin saan sitä nuorilta viriileiltä miehiltä. Ja he saavat taas puolestaan sellaista seksiä minulta mitä nuoret naiset eivät yleensä anna. Eli peppua ja joitain muita erittäin tuhmia juttuja joista itse kiihotun
Taisin olla jo yli neljäkymppinen, koska ikäeromme oli yli 20 vuotta.
Hän vaan sanoi, että samaa luokkaa on hänen isovanhempiensa ikäero, ei haittaa yhtään.
Minkä ikäisenä alle 25-v yritti pokata sinua? No, tietysti alle 25-vuotias yritti pokata, kun oli alle 25-vuotias.
Kysymys on kieliopillisesti täysin väärin aseteltu.