Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon menetitte neitsyytenne?

Vierailija
26.12.2014 |

Kuinka vanhoja olitte, missä tapahtui ja oliko kyseessä poikaystävä vai joku puolituttu? :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita vastata ton typerän hymiön takia. En osaa sanoa miksi, alkoi vaan vituttaa.

Vierailija
2/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 14- vuotias kun karattiin silloisen säädön kesämökille kun kylän aikuiset jäi viettämään juhannusta kotiseutuyhdistyksen talolle. Tosta yöstä jäi mieleen tupakalta ja oluelta maistuvat suudelmat, valoisa kesäyö ja kaukana soiva musiikki ja nauru. Tää poika tais olla 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, poikaystävä, hänen kotonaan.

Vierailija
4/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menettänyt.
- Nuoriaikuinen, mies

Vierailija
5/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 kun päätettiin poikaystävän kanssa harrastaa seksiä ekan kerran. Ei ollu kivaa, ja mua sattui ihan helvetisti.

Vierailija
6/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi viikolla...

Vierailija
7/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 v, poikaystävä ja sittemmin aviomies kyseessä. Kesämökillä.

Vierailija
8/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20, hän minun kaverini. Oltiin hänen kotona. Ei ollut mikään hetken mielijohteen juttu vaan kumpaakin oli kyllä himottanut jo pidempään. Pari kuukautta myöhemmin alettiin seurustella. :DDDDDD

:DDD

:D

Vierailija
9/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15- vuotiaana poikaystävän kotona. Oli se aikamoista säheltämistä, eikä mistään tullu mitään. Tän lisäks poikaystävän isä tuli huoneeseen ehkä minuutti sen jälkeen ku oltiin puettu päällemme. Mahtoi siinä olla näky: lakanat sotkussa ja kaks 15. veetä hiukset sekasin ja hikisinä

Vierailija
10/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17. Ekan poikaystävän kanssa, kokemus oli ihan kiva. :)

Vierailija
11/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vee, baaripano. Oikeasti. Olen Ruma mies. Tämän jälkeen onneksi ollut ainakin 30 panoa, 8-vuoden aikana, mutta vakavampaa ainoastaan pari kertaa. Olen katkera.

Vierailija
12/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni auton takapenkillä 17- vuotiaana poikaystävän kanssa... Kiva sotku

Vierailija
13/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14v ja mies jolle menetin oli silloinen poikaystäväni, nykyään se silloinen poikaystävä on ihana aviomieheni :) N22 (ja olemme siis olleet yhdessä kaikki nämä vuodet, en ole muiden kanssa ollut)

Vierailija
14/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:29"]29-vee, baaripano. Oikeasti. Olen Ruma mies. Tämän jälkeen onneksi ollut ainakin 30 panoa, 8-vuoden aikana, mutta vakavampaa ainoastaan pari kertaa. Olen katkera.
[/quote]

Ja siis tunnustan että, olen huono naisten kanssa. Ei vain lähde käyntiin seuraavana päivinä. Baaristahan nämä kaikki ovat löytyneet... Flaksiin auttaa se, että liikuntaharrastuksen kautta kroppa on ihan ok kunnossa, vaikka ruma olenkin.

Vierailija
15/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-21v, poikaystävä, hänen opiskelijakämpässään (kämppisten nukkuessa tai "nukkuessa") ihan kuuloetäisyydellä. Surkeaa sähläämistä enkä ole edes ihan varma, milloin se tapahtui, koska monen monta kertaa sitä yritettiin mutta mua sattui ja pelotti niin ettei meinannut tulla mitään enkä siksi osaa varmasti sanoa edes olinko jo 21 vai vielä 20. Vertakin tuli kolme kertaa. Ihme juttu.

Vierailija
16/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v ja omassa kodissani. Mies oli entinen teini-ihastukseni, tarkoitus oli silloin olla vain yhden illan juttu. Jäikin pysyvästi, nykyinen avomieheni ja lapseni isä.

Vierailija
17/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:21"]

Ei huvita vastata ton typerän hymiön takia. En osaa sanoa miksi, alkoi vaan vituttaa.

[/quote]

Helpostipa sinut saa vittuuntumaan. :D!!!!!! 

No niin. 20-vuotiaana nykyiselle miehelleni. Ja totesin, että olen tainnut todella kasvaa tynnyrissä, koska a) en tiennyt, että se ottaisi tolkuttoman kipeää aluksi ja b) luulin, että aamulla alkoi menkat. Siinäpä häpeilin ja kääntelin peittoa ympäri, ettei tahrat näkyisi. 

Kivaa hommaa edelleen. :) 

Vierailija
18/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa pojan kanssa, oli max. 22, itse melkein 19, Rodoksella rantatuolissa ja tähdet pään päällä, ei ei tuntunut muulta kuin kivulta... Jos olisin seurustellut silloin ja harrastamut seksiä rannalla ja nähnyt tähtiä olisi ollut unelma.. Seksistä tykkään kauheasti, kunhan on rakastama ihminen.

Vierailija
19/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyttä ei voi 'menettää'. Neitsyys on vain käsite, ja huono sellainen. Kysykää mieluummin että milloin harrastit ensimmäisen kerran seksiä.

Vierailija
20/21 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:11"]Neitsyyttä ei voi 'menettää'. Neitsyys on vain käsite, ja huono sellainen. Kysykää mieluummin että milloin harrastit ensimmäisen kerran seksiä.
[/quote]No, ehkä jos on horoskoopiltaan neitsyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi