Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkin hetki sitten...

Vierailija
26.12.2014 |

Olen niin surullinen tästä tilanteesta. Olen täysin yksin tässä parisuhteessa, meillä ei ole hellyyttä, ei seksiä, ei mitään mitä normaaliin parisuhteeseen kuuluu. Olemme kuin kaksi kämppistä, en saa tästä suhteesta mitään tyydytystä, tuntuu että olen niin yksin ja hylätty. Minä siis edelleen haluaisin mutta mies ei.. Itkettää:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin, että mies ei oikein halua tehdä mitään kivaa perheen kesken, eli vähän samanlaista kuin sulla. Parisuhdekurssia mietin tms.

Vierailija
2/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne:( taitaa olla monilla samaa hetkittäin. Joskus tuntuu että on puolisostaan valovuosien päässä. Kai jotkut käy omia asioitaan läpi, eikä niistä hiisku omalle puolisolle. Siinä vaan sitten omassa pienessä päässään käy läpi vaikka mitä ajatuksia. Kun meillä ei ole tuota ajatusten lukutaitoa. Tsemppiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä on mukana kaikessa mitä perheenä teemme, on oikein hyvä isä. Se tekeekin tästä niin vaikeaa, en voi perhettä rikkoa vain sen vuoksi että minä en saa mitä tarvitsen...

ap

Vierailija
4/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä? Oletko itse ollut aloitteellinen?

Vierailija
5/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:15"]Mies kyllä on mukana kaikessa mitä perheenä teemme, on oikein hyvä isä. Se tekeekin tästä niin vaikeaa, en voi perhettä rikkoa vain sen vuoksi että minä en saa mitä tarvitsen...

ap
[/quote]

Jaa se ettei ole enää parisuhdetta eikä tilanne korjaannu ole riittävä syy erolle?

Vierailija
6/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen yrittänyt tehdä aloitteita, mutta tarpeeksi monen tyrmäyksen jälkeen en kykene tekemään aloitteita muulloin kuin pienessä tuiskeessa ja tällöinkin mies ilmoittaa suoralta kädeltä että ei onnistu, ei jaksa jne.. Ja todellakin pyrin antamaan lapsilleni kaikkeni ja siihen kuuluu ydinperhe, minun ja mieheni läheisyysongelmat eivät ole lapsien tiedossa. Päivisin perhe-elämämme on ihanteellinen, iltaisin kun vanhempien yhteinen aika alkaisi niin se vietetään omissa oloissa, ainakin henkisesti vaikka samassa tilassa olisimmekin.

ap

Vierailija
7/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Niin siinä on vain käynyt, että et taida enää olla miehellesi haluttava kumppani. Jos tätä on jatkunut jo pidempään, ja koska olet noin onneton, niin nyt on ratkaisevan päätöksen (ja miehesi kanssa keskustelun) aika. Sun täytyy pohtia haluatko elää elämäsi näin, vai erota ja saada mahdollisuuden onnellisempaan parisuhteeseen.

Vierailija
8/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat oikeasti nalkuttaa ja valittaa miehellesi. Lisäksi mälläilet hänen rahoillansa ja et näe siinä mitään väärää. Ihmekkään jos mies ei jaksa.