Poikaystäväni haukkui alapäätäni ekana kertana:(
Ollaan kummatkin 19v ja tämä kyseinen ilta viime viikonloppuna oli tarkoitus olla ensimmäinen kertani. Ollaan seurusteltu 3kk ja en todellakaan uskonut poikaystävääni näin törkeäksi.
Ajelin koko alapääni kokonaan posliiniksi (tiesin poikakaverin arvostavan tätä paljon), kaikki meni erittäin hyvin siihen asti kun poikakaverini yritti sisääni. Ei mennyt millään. Vaikka olin märkä niin ei -se ei vain mahtunut. Tähän poikaystäni sanoi jtn että "mitä mä teen tyttöystävällä jolla on nii kireä pill* ettei saa ees seksiä".. tuli tosi huono mieli ja aloin itkeä. Poikaystävä yritti vähän lohduttaa mut on vaikuttanu koko joulun ajan tosi turhautuneelta tähän tilanteeseen :( paha mieli
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:20"] [quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:13"] Tuo se poika tänne niin annan sille kunnon kyydit:) sellaista se kaipaakin, kokenutta misua. [/quote] Eli toisin sanoen haluat kertoa ap:lle hänen ketjussaan, että ap ei kelpaa? [/quote] No ap vois hommata jonkun nakki-kullisen miehen. Eikä jännittää toosaansa niin paljon ettei mikään mee sisään. [/quote] Eli sinut, okei. [/quote] Hmmh? Olen nainen ja harrastan nuorempia miehiä. Sori, älä jaksa jankata.
[/quote]
Joo ihan vapaasti, hyvä että jollekin kelpaa.
Tiedätkö mitä, ap? Naiset löytää seuraa aina. Pistä nykyinen mäkeen niin löydät jonkun paremman.
Jätä se kusipää vielä kun ehdit. Tyyppi on täysin itsekeskeinen ja irti todellisuudesta. Kokemattomuuden ja immenkalvon takia eka kerta ei välttämättä onnistu. Minun ekalla kerrallani mies ehdotti itse, että koetetaan myöhemmin uudestaan. Seksi ei ole miehen kassien tyhjentämistä vaan muutakin. Hänellä ei ollut ainuttakaan syytä suuttua.
Ihan normaalimeininkiä. Nylyään mitään parisuhteita oikeasti ole, kaikkihan perustuu seksiin. Kaikki parisuhteessa olevat naikkoset on parisuhteessa vain siksi että ovat antaneet, se on mahtunut sinne ja ovat vielä hyviä sängyssä.
Jos se olisi mahtunut, olisi varmasti mies vinkunut anaalia ja suuseksiä. Siitäkin tulee joko ero tai ei - siis pitää antaa kumpaakin jos haluaa pitää suhteen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:21"]Ollaan kummatkin 19v ja tämä kyseinen ilta viime viikonloppuna oli tarkoitus olla ensimmäinen kertani. Ollaan seurusteltu 3kk ja en todellakaan uskonut poikaystävääni näin törkeäksi.
Ajelin koko alapääni kokonaan posliiniksi (tiesin poikakaverin arvostavan tätä paljon), kaikki meni erittäin hyvin siihen asti kun poikakaverini yritti sisääni. Ei mennyt millään. Vaikka olin märkä niin ei -se ei vain mahtunut. Tähän poikaystäni sanoi jtn että "mitä mä teen tyttöystävällä jolla on nii kireä pill* ettei saa ees seksiä".. tuli tosi huono mieli ja aloin itkeä. Poikaystävä yritti vähän lohduttaa mut on vaikuttanu koko joulun ajan tosi turhautuneelta tähän tilanteeseen :( paha mieli
[/quote]aika huono yritys..omistat ilmeisesti avaran luolan ja tällä avauksella haet lohtua väljyyteen
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:09"]Eka kerraksi sun kannattaa pyytää joku kokenut setämies kaveriksi.
Oletko mistäpäin Suomea?
t. M39
[/quote]Tai sitten voit nauttia ikäisestäsi, ymmärtäväisestä, kohteliaasta ja ihan menevän näköisestä jätkästä ;)
T m18
[/quote] miksi ottaa lapsi miestentöihin
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:34"]Oikea ongelma oli pojun kalun kovuudessa ja taidoissa. Halusi vaan vierittää syyn sun niskoille
T: M43
[/quote]
Tämä taitaa olla se todellinen syy. Jätkää jännitti eikä pysynyt riittävän kovana N 50v
Voit mennä pikaiseen operaatioon terveyskeskukseen ap arkipäivänä