Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei seiso :(

Vierailija
25.12.2014 |

Viime aikoina kun olemme yrittäneet harrastaa seksiä miesystäväni kanssa, hänellä on useimpina kertoina lakannut seisomasta joko kesken aktin tai heti alkuunsa. Ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa muuten kuin joskus ihan pari kertaa jos on ollut liian humalassa. Lisäksi hän haluaa seksiä selvästi vähemmän kuin ennen. Viimeisen kuukauden aikana olemme harrastaneet "kunnolla" seksiä kerran, ja sekin tuntui aika hätäiseltä ja mietin että mies varmaan vaan haluaa sen äkkiä pois alta.

Tämä on minulle aika kova pala kun mietin johtuuko tuo minusta, mies on kyllä sanonut että ei johdu ja haluaisi kyllä kovasti minua mutta aina ei vaan onnistu. Olen myös miettinyt että pettääkö mies. Ihmetyttää vaan kun ikinä ennen ei ole tällaista ongelmaa ollut, päin vastoin. Ennen hän halusi jopa neljä kertaa päivässä. Kerran jo rupesin itkemään sängyssä kun turhautti niin paljon ja tiedän että se oli paha virhe ja luultavasti vain lisäsi suorituspaineita, mutta kun en voinut mitään, en ole tottunut tällaiseen. Mitä mieltä olette, ylireagoinko? Vai voisiko olla niin että olen miehen mielestä oikeasti jotenkin ällöttävä tai hänellä on toinen? Ja mies on 30v eli iän ei pitäisi vaikuttaa. Olemme seurustelleet reilun vuoden.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taas aloitat tän saman ketjun get lost

Vierailija
22/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:33"]Oletko synnyttänyt eli siis löysä? Synnyttänyt alapää on osasyy miesten haluttomuuteen ja seisomisongelmiin.
[/quote]

Hohhoijaa. Eikö tämä ole jo loppuun kulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota just pelkään että panee jotain toista... :/ ja ihan samoissa mitoissa olen kuin sillon kun ollaan tavattu enkä ole synnyttänyt. No, täytyy vaan yrittää ottaa asia vielä enemmän puheeksi miehen kanssa...

Vierailija
24/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:20"]

Mun miehellä oli tuollaista kerran kauan sitten eli saattoi lerpahtaa kesken aktin. Myöhemmin selvisi syyksi, että miehellä oli salasuhde ja sitten minun kanssa seksiä harrastaessa alkoi omatunto kolkuttaa niin pahasti, ettei pystynytkään suoriutumaan. (Mietin kyllä aina, että tunsiko huonoa omatuntoa mun vai sen toisen naisen "puolesta"...)

[/quote]

Meillä on käyty läpi tää sama. Jos aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia ja nyt yhtäkkiä on... Ei noi muut mahdolliset syyt ala nappia painamalla. Olen pahoillaani puolestasi, mutta musta toinen nainen tuntuu todennäköisimmältä vaihtoehdolta.

Vierailija
25/26 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:20"]

Mun miehellä oli tuollaista kerran kauan sitten eli saattoi lerpahtaa kesken aktin. Myöhemmin selvisi syyksi, että miehellä oli salasuhde ja sitten minun kanssa seksiä harrastaessa alkoi omatunto kolkuttaa niin pahasti, ettei pystynytkään suoriutumaan. (Mietin kyllä aina, että tunsiko huonoa omatuntoa mun vai sen toisen naisen "puolesta"...)

Meillä on käyty läpi tää sama. Jos aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia ja nyt yhtäkkiä on... Ei noi muut mahdolliset syyt ala nappia painamalla. Olen pahoillaani puolestasi, mutta musta toinen nainen tuntuu todennäköisimmältä vaihtoehdolta.

Minusta on rasista sanoa, että "musta toinen nainen" olisi todennäköisin vaihtoehto...

Vierailija
26/26 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rasistista !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä