Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei seiso :(

Vierailija
25.12.2014 |

Viime aikoina kun olemme yrittäneet harrastaa seksiä miesystäväni kanssa, hänellä on useimpina kertoina lakannut seisomasta joko kesken aktin tai heti alkuunsa. Ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa muuten kuin joskus ihan pari kertaa jos on ollut liian humalassa. Lisäksi hän haluaa seksiä selvästi vähemmän kuin ennen. Viimeisen kuukauden aikana olemme harrastaneet "kunnolla" seksiä kerran, ja sekin tuntui aika hätäiseltä ja mietin että mies varmaan vaan haluaa sen äkkiä pois alta.

Tämä on minulle aika kova pala kun mietin johtuuko tuo minusta, mies on kyllä sanonut että ei johdu ja haluaisi kyllä kovasti minua mutta aina ei vaan onnistu. Olen myös miettinyt että pettääkö mies. Ihmetyttää vaan kun ikinä ennen ei ole tällaista ongelmaa ollut, päin vastoin. Ennen hän halusi jopa neljä kertaa päivässä. Kerran jo rupesin itkemään sängyssä kun turhautti niin paljon ja tiedän että se oli paha virhe ja luultavasti vain lisäsi suorituspaineita, mutta kun en voinut mitään, en ole tottunut tällaiseen. Mitä mieltä olette, ylireagoinko? Vai voisiko olla niin että olen miehen mielestä oikeasti jotenkin ällöttävä tai hänellä on toinen? Ja mies on 30v eli iän ei pitäisi vaikuttaa. Olemme seurustelleet reilun vuoden.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain ongelmaa tuossa täytyy miehellä olla. Jos syynä ei ole sinä ja epäviehättävyytesi, niin olisiko miehellä stressiä tai jokin sairaus?

Vierailija
2/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:n yleisohje jssap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voisi johtua stressistä, tai en ole ainakaan huomannut muuten mitään viittauksia stressiin... Minun on kyllä aika vaikea saada orgasmia enkä ole koskaan sitä seksissä miehen kanssa saanut, voisiko tämä aiheuttaa miehelle jonkinlaista stressiä jos kokee ettei "tyydytä" minua? Pidän kyllä seksiä tyydyttävänä enkä ole itse kokenut tätä ongelmaksi. Ja miehellä on kyllä yksi sairaus mutta en usko että se vaikuttaa tähän asiaan. Enkä aio myöskään jättää miestä koska pidän hänestä todella. AP.

Vierailija
4/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiko mies? Se heikentää peniksen verenkiertoa.

Potenssilääkkeitä käyttävät myös 3-kymppiset miehet.

Vierailija
5/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla paineitakin. Saatko muiden miesten kanssa ja jos saat niin oletko sanonut tätä hänelle?

Vierailija
6/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö mielialalääkkeitä esim. masennukseen, paniikkihäiriöön tms.? Oletteko avoimia kaikesta, eli voisiko syödä niitä sinulta salaa? Uskaltaisitko kertoa mikä sairaus miehellä on? 

Vierailija
7/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkase sitä kikkeliin.

Vierailija
8/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio ongelmat voi liittyä sydän ongelmiin...tutkimuksiin siis!!

Vierailija
9/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli ekana mieleen just tuo että onko alottanut jonkun lääkityksen. Omalla miehellä meni lääkkeistä halut täysin. Tietysti voisit kysyä mieheltä itseltään että mikä mättää?

Vierailija
10/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:42"]Syökö mielialalääkkeitä esim. masennukseen, paniikkihäiriöön tms.? Oletteko avoimia kaikesta, eli voisiko syödä niitä sinulta salaa? Uskaltaisitko kertoa mikä sairaus miehellä on? 
[/quote]

En usko että syö. On todella "vakaa" luonteeltaan, jos näin voi sanoa :D ei sitä tosin koskaan tiedä jos salailee mutta melkein varma olen että ei. Hänellä on diabetes. Tiedän kyllä että se saattaa joissain tapauksissa aiheuttaa erektio-ongelmia mutta olisiko mahdollista että ennen se ei ole aiheuttanut mitään ongelmia mutta nyt yhtäkkiä on? Ap

Vierailija
11/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:38"]Voi olla paineitakin. Saatko muiden miesten kanssa ja jos saat niin oletko sanonut tätä hänelle?
[/quote]

En ole muidenkaan kanssa helposti saanut mutta ei olla varsinaisesti keskusteltu asiasta... voisiko sitten kokea tuosta asiasta paineita... :/

Vierailija
12/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miehellä lähes samoin. Ei oikein ole halu, kerta kuukaudessa kuulemma on sopiva. Olemme muutaman vuoden nuorempia.

Vierailija
13/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ei tupakoi eli se ei ole syynä. Ap

Vierailija
14/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos ei löydy ongelman lähdettä niin passita mies testosteroini testeihin, alhaiset arvot aiheuttaa tota.

Vierailija
15/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli tuollaista kerran kauan sitten eli saattoi lerpahtaa kesken aktin. Myöhemmin selvisi syyksi, että miehellä oli salasuhde ja sitten minun kanssa seksiä harrastaessa alkoi omatunto kolkuttaa niin pahasti, ettei pystynytkään suoriutumaan. (Mietin kyllä aina, että tunsiko huonoa omatuntoa mun vai sen toisen naisen "puolesta"...)

Vierailija
16/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonnut? Olet löysä? Jos ei oo tarpeeksi kitkaa tai tuntumaa niin kyllähän se veijari nukahtaa..

Vierailija
17/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 30 ongelmat fyysisiä, vaan henkisiä.

Vierailija
18/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmat erektiohäiriöistä kärsivät diabeetikot ovat alle kolmekymppisiä.

Vierailija
19/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse seksiä siksi, että sitä kuuluu parisuhteessa harrastaa, vai aidosta halusta? Jos ensimmäinen, niin miehesi varmaan jotenkin vaistoaa sen.  Tuo yhdistettynä orgasmittomuuteen, niin ei ole ihmekään jos miehelle tulee "uskon puute" ja homma lopahtaa.  Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
20/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko synnyttänyt eli siis löysä? Synnyttänyt alapää on osasyy miesten haluttomuuteen ja seisomisongelmiin.