Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varten mäkkäri harrastaa näitä tupla ja triplapihvi hampurilaisia ?

Vierailija
22.10.2021 |

Tykköökö joku niistä oikeasti?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sellaisen triplan maistanut ja se menee liian lihaisaksi ja kuivaksi syödä. Jos ei salaattia, tomaattia tai edes sipulia ole välissä kostukkeena, niin yksi pihvi riittää.

Vierailija
22/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietittiin tätä miehen kanssa eilen, hauska sattuma siis. Eihän se ole enää edes hampurilainen jos pääosassa on liha. Hamppari on sopiva kombo eri aineksia, ei pino kuivia pihvejä.

Näin mikäs se sitten on jos ei hampurilainen? Jos siinä on sämpylä jonka välissä on pihvit + muut täytteet niin se on sämpylä.

Kuka muuten sanoi että esim kahden pihvin hampurilainen olisi pelkkää lihaa? Onhan siinä yleensä samat täytteet kuin yhdenkin pihvin hampurilaisissa.

Ihme purpatusta. Ilmeisesti ei ole oikeita ongelmia?

Ei se ole ongelma. Puhuttiin aiheesta kun jotain triplapurilaista mainostettiin telkkarissa. Ihmeteltiin että kuka niitä syö, mutta ei se meille mikään ongelma ole. Saat syödä vaikka koiranpaskaa jos haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientähän tuo on kun Scan Burger ja Rolls myy niitä 4 tai 5x pihvivuoria joita ei saa edes suuhun mahtumaan. Kunnon ähkyn niillä kyllä saa.

Vierailija
24/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin sen filet-o-fishin takaisin!

Tämä oli mun lemppari! Onko se oikeasti poistettu? Mulla niin pitkä aika siitä kun viimeksi Mäkkärissä olen käynyt….

Vierailija
25/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan usein tuplajuuston ja juoman, silloin ei tarvitse ranskiksia ollenkaan. Fyysistä työtä tekevä puoliso ottaa triplajuuston. 

Vierailija
26/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on maailman suurin ja myynniltään arvokkain ravintolayhtiö. Selkeästi ne jotain tekee oikein.

Vierailija
27/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla kymmenen pihviä päällekäin ilman mitään salaatteja ja sämpylöitä! Juustot ja majoneesit vaan välissä.

Vierailija
28/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Hesee vaivaa kun huutelee työntekijöitä radiossa.Onko vanha äijä pulassa?

Vierailija
29/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla QP on vaan paras pikaruoka-hamppari. 😊 Ei hörhelöyksiä. T. N42

Vierailija
30/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonald's ei ole ravintola-alan yritys, vaan maailman 3. suurin kiinteistöalan yritys.

Hyvä suhde on 50-60 liha vs höttö ja ei onnistu 1 70g pihvillä.

Vierailija
31/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburger on parempi!

Vierailija
32/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sellaisen triplan maistanut ja se menee liian lihaisaksi ja kuivaksi syödä. Jos ei salaattia, tomaattia tai edes sipulia ole välissä kostukkeena, niin yksi pihvi riittää.

Ainahan niissä on jotain muutakin välissä, sipulia ja kastiketta nyt vähintään. Epäilen vähän, oletko ihan oikeasti syönyt hampurilaista. Big Mac taitaa olla yksi Macin suosituimpia hampurilaisia, eikä ole kuiva, vaan sisältää salaattia ym. kostuketta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän