Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kova kilpailu parinvalinta oli sulle

Vierailija
25.12.2014 |

Entä kumppanillesi?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 07:10"]

Keski-ikäisenä naisena kumppanistani erottuani toista ei löytnyt heti, myöhemmin kyllä ulkomailta. Suosittelen muillekin, ihan totta.

Kiitokset etukäteen pahansuovista alapeukuista suomalaislta miehiltä.

[/quote]

Eli hommasit miehesi vaan kostaaksesi suomalaisille. jos olisit nyt onnellinen niin tuskin huutelisit tuolla tavoin suomalaisille miehille.  Toivottavasti liitostasi tulee tulevaisuudessa rakkauden täyttämä

T: kaikki suomalaiset miehet.

Vierailija
82/96 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kilpailla? Ketään ei voi omistaa, ketään ei voi pitää. Tulevat ja menevät miten mielivät. Vähemmän stressaa, kun ei ajattele suhdetta minään kilpailuna. :)

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys.rakkaus ei ole mikään kilpailu. Sitä joko on tai ei.

Vierailija
84/96 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
85/96 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen kaikki kilpailut hävinnyt, kun sinkku olen. Ainakin tämän palstan perusteella 29-vuotiaalla naisella pitäisi jo olla mies nalkissa ja pullat uunissa, kun parasta ennen päiväys mennyt jo aikoja sitten.

Vierailija
86/96 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:54"]

Erään Millan kanssa tuosta turjakkeesta taisteltiin. Minä voitin. Tuossa se palkinto nyt makaa sohvalla ja hieroo mun jalkapohjia.

v.1990 tuo taistelu siis käytiin.

[/quote]

Miten nää taistelut käytännössä käydään? Oliko esim. sulla joku strategia, miten kauan taistelu kesti? Mikä oli "Millan" ratkaiseva virhe?

Vierailija
87/96 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ollut onnekas kun en ole kokenut joutuneeni kilpailemaan parinvalinnassa.  Jos joku toinen nainen on ollut kiinnostunut miehestä jonka kanssa minulla on ollut säätöä, on mies ihan vapaasti saanut lähteä tämän toisen matkaan jos niin on halunnut. Miksi olisin yrittänyt väkisin pitää itselläni ihmistä joka ei vapaaehtoisesti mun kanssani halua olla?

Jos mies ei ole kiinnostunut tästä toisesta naisesta, on miehen tehtävä kertoa tälle naiselle missä mennään ettei toinen turhaan aikaansa tuhlaa ja sydäntään särje.

Vierailija
88/96 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:09"]

Ilmeisesti olen kaikki kilpailut hävinnyt, kun sinkku olen. Ainakin tämän palstan perusteella 29-vuotiaalla naisella pitäisi jo olla mies nalkissa ja pullat uunissa, kun parasta ennen päiväys mennyt jo aikoja sitten.

[/quote]

Joo. 40-kymppiset täällä jo vartoo hautapaikkaa. :)

M40

Vierailija
89/96 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:09"]

[/quote]

Parasta ennen -päiväys on sinulla vasta kaukana tulevaisuudessa.

Vierailija
90/96 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
91/96 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Minulla olisi ottajia vaikka kuinka, aina on ollut, mutta oli kovan työn ja onnen takana että löysin yhden ketä rakastan itse. Miehellekin olisi ottajia vaikka millä mitalla, olin todella onnekas että rakastui muhun.

Vierailija
92/96 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ollut tarkka miehistäni, joten kovin kilpailu käytiin korvieni välissä: haluanko tämän miehen vai en. 

Onneksi halusin.

Vierailija
93/96 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha kummallekaan. Oltiin molemmat niin käsittämättömän ujoja, että ilman alkoholia emme olisi ikinä kehdanneet ruveta juttelemaan. Katsoin miestäni ekan kerran silmiin n 2kk seurustelun aloittamisesta, silloinkin vain kännipäissäni rohkenin niin tehdä. Hän pussasi minua heti kun häntä kurkkasin, taisi tietää, että siinä oli kullanarvoinen tilaisuus :) Olimme toistemme ensimmäiset seurustelukumppanit, 24-vuotiaana.

Vierailija
94/96 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus ole kilpailua.

Vierailija
95/96 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:23"]

[/quote]

BUAHAHAHA

IHAN HUVIN VUOKSI NAISET KAUNISTAUTUU JA MIEHET MITTELEE VOIMIAAN

Vierailija
96/96 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:23"]

[/quote]

BUAHAHAHA

IHAN HUVIN VUOKSI NAISET KAUNISTAUTUU JA MIEHET MITTELEE VOIMIAAN

[/quote]

Ei noilla rakkautta koskaan saa, parisuhteen kyllä. Kaksi aivan eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme