Kuinka kova kilpailu parinvalinta oli sulle
Kommentit (96)
Aloin seurustella 19v mieheni kanssa. Hän oli niin ihastunut minuun, ettei mitään kilpailua syntynyt. Mies tosin ei ole mikään adonis (ihan ok-näköinen ja älykäs kyllä), että en sitten tiedä onko hänessä edes mitään kilpailemista. Hyvä mies kyllä, ja edelleen yli 10 vuoden naimisissa olon jälkeen rakastamme toisiamme.
Aloin seurustella 19v mieheni kanssa. Hän oli niin ihastunut minuun, ettei mitään kilpailua syntynyt. Mies tosin ei ole mikään adonis (ihan ok-näköinen ja älykäs kyllä), että en sitten tiedä onko hänessä edes mitään kilpailemista. Hyvä mies kyllä, ja edelleen yli 10 vuoden naimisissa olon jälkeen rakastamme toisiamme.
Ei ole ikinä ollut hirveän kovaa kilpailua. Kyllä mies saa helposti kauniin ja fiksun naisen kumppanikseen. Ei tarvitse kuin olla normaalin sosiaalinen, pitää itsestä huolta, asua kaupungissa ja hommata korkeakoulututkinto.
Aika kovaa kun ne joista kiinnostun eivät kiinnostu minusta ja päinvastoin. Joten sinkkuna mennään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:23"]
Ei rakkaus ole kilpailua.
[/quote]
BUAHAHAHA
IHAN HUVIN VUOKSI NAISET KAUNISTAUTUU JA MIEHET MITTELEE VOIMIAAN
[/quote]
Ei noilla rakkautta koskaan saa, parisuhteen kyllä. Kaksi aivan eri asiaa.
[/quote]
Voi älä hei viitsi, kyllä säkin vielä saat rikkaan miehen eli rakkauden.
Olin luuseri ja otin miehen, johon en ollut itse rakastunut. En tiedä miehestä, kun oon eka jonka kanssa asui avoliitossa ja mies oli silloin 55-vuotias. Olen tosin saanut hyvän miehen, mutta harmittaahan se, kun en rakasta silleen häntä. Kivana kaverina voin pitää, jonka kanssa on seksiä. Intohimo puuttuu täysin puoleltani. Olin 34-vuotias, kun tulin siihen tulokseen, että "rakkaus on kohdaltani nähty, eikä ole mahdollinen". Näillä mennään. Olen varmaan tämän kilpailun viimeinen, jos tämä kilpailu on.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:29"]
[/quote]
BUAHAHAHA
[/quote]
Ei noilla rakkautta koskaan saa, parisuhteen kyllä. Kaksi aivan eri asiaa.
[/quote]
Voi älä hei viitsi, kyllä säkin vielä saat rikkaan miehen eli rakkauden.
[/quote]
En ole tuo jolle vastaat, mutta mulla on enemmän rahaa kuin miehelläni.
Kukaan ei halunnut mua ennen kuin aloin seurustelemaan nyk. kumppanin kanssa. Kappas kummaa heti kun lyötiin hynttyyt yhteen virallisesti niin alko kilpakosijoita valumaan ovista ja ikkunoista :D kumppanillakaan ei käsittääkseni just silloin ollut minkään näköistä säätöä kenenkään kanssa mutta olisi joku aika sitä ennen kelvannut kyllä aika monelle.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:39"]
Kukaan ei halunnut mua ennen kuin aloin seurustelemaan nyk. kumppanin kanssa. Kappas kummaa heti kun lyötiin hynttyyt yhteen virallisesti niin alko kilpakosijoita valumaan ovista ja ikkunoista :D
[/quote]
Tähän on varmaan syynä ihmisten harha varattujen paremmuudesta sinkkuihin verrattuna. Saman näkee työmarkkinoilla: mieluummin palkataan työpaikkaa vaihtava kuin työtön, vaikka mitään eroa oikeasti ei olisi. Samoin täynnä olevat kahvilat houkuttelevat enemmän asiakkaita mitä tyhjänä olevat...
Nöyryyttävä ainakin. Siinä todella näkee oman tasonsa, kun katsoo kumppaniaan.
En ole kilpailuna pitänyt koskaan. Sinkkuna taaperran.
M40
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:43"]
Nöyryyttävä ainakin. Siinä todella näkee oman tasonsa, kun katsoo kumppaniaan.
[/quote]
Ihmiset ei kestä todellisuutta ja alapeukuttaa tätä!
[/quote]
BUAHAHAHA
[/quote]
En ole nähnyt ikinä voimainmittelyä, puhutko jostain nakkikioskijonotappeluista?
Enkä minäkään kaunistaudu saadakseni seksiä tai huomiota. Kaunistaudun välttääkseni huomiota; jos kulkisin kadulla finninaamaisena, sairaalloisen lihavana ja tukka rasvassa, niin kiinnittäisin pakostakin huomiota.
Ei mitään kilpailua. Oltiin nuoria ja varmasti olisi löytynyt muitakin ottajia. Olisi hyvin vielä ehtinyt myöhemminkin. Mutta otettiin vähän kuin varaslähtö ennen kuin mikään kilpailu ehti aikaakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:52"]
[/quote]
BUAHAHAHA
[/quote]
En ole nähnyt ikinä voimainmittelyä, puhutko jostain nakkikioskijonotappeluista?
[/quote]
Oikkiksen, kauppiksen, lääkkiksen ja polin pääsykokeista noin aluksi.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:52"]
[/quote]
BUAHAHAHA
[/quote]
[/quote]
Oikkiksen, kauppiksen, lääkkiksen ja polin pääsykokeista noin aluksi.
[/quote]
Naisistako noissa kouluissa tapellaan?
Itse taas jätän kaunistautumatta jos en halua kadulla huomiota. Ilman laittautumista perus-Pirkko, laittautuneena aina saan katseita.
No mies oli ollut ihastunut minuun n. 12-vuotiaasta lähtien. Itse en ollut ollut edes tietoinen tästä kuin vasta 16-vuotiaana. Silloin siis varsinaisesti tutustuttiin ja kun opin tuntemaan hänet niin ihastuin häneen myös. Sain tietää tästä miehen ihastuksesta (siis että on kestänyt noin kauan) vasta kun jo seurusteltiin. Ei ollut siis mitään sen pahempaa kilpailua, tai no olin seurustellut yhden pojan kanssa ennen miestäni, ehkä se oli sitten miehelleni kilpailua. Hän tosin oli niin ujo ettei ollut uskaltanut tulla minulle koskaan oikein juttelemaankaan aiemmin :)
Nyt 18 vuotta yhdessä <3