Riikka Purra oli nuorena "ypöttäjä", joka jätti vanhojen tanssit ja penkkarit väliin eikä käynyt yliopistoaikoina opiskelijabileissä
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen helmi puheenjohtajaksi siis. Onkohan hänellä lainkaan verkostoja, tuttuja jne.?
Ai niinkuin Marinin CCP-missit?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo myös siitä että sosiaaliset taidot, innovatiivisuus ja lahjakkuus puuttuu. Kovalla työllä pärjää tyhmempikin.
Innovatiivisia ovat yleensä ne, jotka eivät sählää ihmisten kanssa liikaa, tarvi hyväksyntää muilta. Poliitikot erittäin harvoin ovat sellaisia, Purra mukaanlukien.
Ehkä kontrollinhaluinen? Sopisi yhteen mmuuton rajoittamisen, jatko-opintojen ja vihermehujen kanssa. Haluaa omista oloistaan tehdä lausuntoja. Rohkeaa että lähti puheenjohtajaksi mutta kiertääkö ollenkaan jäsenten parissa?
Haluavatko persut seurata ylhäisessä yksinäisyydessä viihtyvää kuten oli Halla-ahonkin tapauksessa?
Ainakin erilaisia kuin Soini. Harva on niin populisti.
Persut on näitä ypöttäjiä, eivät ole töissä ja elämä on tupakanpolttoa kaupungin vuokrayksiössä, sieltä avautuu vähän eri maailma kuin meille työssäkävijöille
Onkohan hänellä politiikassakaan oman puolueensa ulkopuolelta hyviä ihmissuhteita? Ei siltä näytä. Povaan lyhytaikaista pestiä puheenjohtajana. Sosiaalisesti yhtä "kyvykäs" tyyppi kuin edeltäjänsä. Änkyrät äänestää änkyröitä.
Itsekin skippasin lukiossa ja yliopistolla kaikki tuollaiset. Yliopistoajoilta mulla on pari ystävää jäänyt, se riittää. Olen tosi tyytyväinen, että en liittynyt mihinkään kuppikuntiin. Niistä on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä.
Oma itsenäisyys ja riippumattomuus on mulle kaikkein tärkein asia maailmassa ja siksi en ikinä liity mihinkään yhdistyksiin tai vastaaviin. Mulle ei kukaan tule sanelemaan, mitä mieltä pitää mistäkin olla.
🇺🇦🇮🇱
Parempi tuokin kuin ei mitään, mutta me viksummat älysimme jättää turhanpäiväiset lukiot ja yliopistotkin käymättä.
Kauhia on hätä vihervassareitten puoluetoimistoissa.
Niin maan kauhia paniikki päällä.
Kaffepulla kirjoitti:
Itsekin skippasin lukiossa ja yliopistolla kaikki tuollaiset. Yliopistoajoilta mulla on pari ystävää jäänyt, se riittää. Olen tosi tyytyväinen, että en liittynyt mihinkään kuppikuntiin. Niistä on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä.
Oma itsenäisyys ja riippumattomuus on mulle kaikkein tärkein asia maailmassa ja siksi en ikinä liity mihinkään yhdistyksiin tai vastaaviin. Mulle ei kukaan tule sanelemaan, mitä mieltä pitää mistäkin olla.
Öh. En mun tarvitse ainakaan kavereiden kanssa olla samaa mieltä ja silti ollaan läheisiä. Omituisia ajatuksia ihmisillä on ystävyydestä. Siksi kai joillain ei juuri ystäviä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Menestyvälle poliitikolle sosiaalisuus on tärkeämpi ominaisuus kuin vaikkapa koulumenestys, jota media tykkää aina penkoa.
Tärkeää olisi pystyä viettämään aikaa erilaisten ihmisten kanssa ja myös nauttia siitä. Poliitikon täytyy pystyä kompromisseihin ja aistimaan yhteiskunnan hiljaisia signaaleja silloinkin, kun ne menevät omaa ideologiaa vastaan.
Sanon tämän ihmisenä, jolta nimenomaan puuttuvat poliitikon sosiaaliset taidot. Tietoa ja visioita riittäisi, sosiaalisia taitoja ei.
Mä taas arvostan politiikassa eniten ihmisiä, jotka menevät äly, perehtyneisyys ja periaatteet edellä.
En sellaisia, joiden suurin lahjakkuus on ”haistella ilmaa” ja sanoa ihmisille, mitä he haluavat kuulla.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyvälle poliitikolle sosiaalisuus on tärkeämpi ominaisuus kuin vaikkapa koulumenestys, jota media tykkää aina penkoa.
Tärkeää olisi pystyä viettämään aikaa erilaisten ihmisten kanssa ja myös nauttia siitä. Poliitikon täytyy pystyä kompromisseihin ja aistimaan yhteiskunnan hiljaisia signaaleja silloinkin, kun ne menevät omaa ideologiaa vastaan.
Sanon tämän ihmisenä, jolta nimenomaan puuttuvat poliitikon sosiaaliset taidot. Tietoa ja visioita riittäisi, sosiaalisia taitoja ei.
Mä taas arvostan politiikassa eniten ihmisiä, jotka menevät äly, perehtyneisyys ja periaatteet edellä.
En sellaisia, joiden suurin lahjakkuus on ”haistella ilmaa” ja sanoa ihmisille, mitä he haluavat kuulla.
Purra persuineen on noine periaatteineen tuominnut puolueen ikuiseen oppositioon. No, käyhän se niinkin, jos kentän arvostuksen sillä saa. Ainakin hetkeksi. Joskus kannattaisi pyrkiä haistelemaan ilmaa ja tekemään yhteistyötä, jos aikoo aikuisten oikeesti saada jotain aikaan politiikassa, ei vain vaahdota.
Suomalainen politiikka on hölmöläisten hommaa. Kiitos siitä kuuluu vasemmistoliberaaleille eli vihervasemmistolle.
Kävin itse vanhojen tanssit, mikä ei ollut minusta mitenkään hauskaa. Penkkariajelulla olin, risteilyn jätin väliin. Yliopistossa kävin joissain kokoontumisissa, mutta kaikki bileet jätin väliin. Eivät niissä kaikki muutkaan käyneet. Huvittavaa on, että mielikuva yliopisto-opiskelijoista on, että KAIKKI siellä bilettävät ja koronan myötä koko elämä on tuhoontuomittu, kun ei päässyt pirskeisiin. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Persut on näitä ypöttäjiä, eivät ole töissä ja elämä on tupakanpolttoa kaupungin vuokrayksiössä, sieltä avautuu vähän eri maailma kuin meille työssäkävijöille
Väärin.
Persuissa on paljon samoja äänestäjiä, joista kokoomus ja kepu kilpailevat. Muutama kiljunatsi mahtuu mukaan kyllä.
Vihhervassareiden äänikunta on on työttömät hipit/taiteilijat, matalapalkkaiset kassaneidit ja erilaiset sosiaalivähemmistöt.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen uutisointihan on Riikalle vain eduksi. Vanhojen tanssit ja opiskelijabileet ovat hölmöjen hommaa. Ei fiksu niissä viihdy.
niinpä tietysti. ja jos ois käyny niin kommentoisit että niinhän sitä pitääkin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin.
Persuissa on paljon samoja äänestäjiä, joista kokoomus ja kepu kilpailevat. Muutama kiljunatsi mahtuu mukaan kyllä.
Vihhervassareiden äänikunta on on työttömät hipit/taiteilijat, matalapalkkaiset kassaneidit ja erilaiset sosiaalivähemmistöt.
ei ps kokoomuksen kanssa kilpaile, jossain määrin toki näiden änkyräkepulaisten kanssa. Persujen äänestäjiä on nämä kiljunkiskojat ja pössynpolttajat jotka elää meidän tukirahoilla
Nipottajahan hän onkin