Palstan hämmästyttävimmät harhaluulot?
Mitkä ovat urpoimmat palstalta lukemasi väärät käsitykset?
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:29"]
On hienoa olla laiha.
[/quote]
Tietenkin on hienoa olla laiha. Lihavuudessa ei ole mitään hienoa
[/quote]
Lihavuudessa tai laihuudessa ei ole mitään hienoa. On aika jees olla normaalipainoinen.
no se että lääkäri sanoo ettet sitten saa flunssa lääkkeiden käytön vuoksi,juoda yhtään alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:27"]Soija on vaarallista. [/quote] Aww ylä/alapeukku-suhde 12/12 kertoo harhaluulon olemasta olosta sekä pinttyneisyydestä.
[/quote]
Ihan yleistä tietoa on, että palstalla häiriköi yksi vegaani, joka pystyy peukuttamaan viestejä useampaan kertaan. Siksi kukaan järkevä ei pidä viestien peukkumäärää todisteena yhtään mistään muusta kuin vegaanin pakkomielteisestä saarnaamisesta. Säälittävää.
jaa,kukas se on.Olen koukuttunut palstalle vasta muutama kuukausi sitten,ja huomannut etten voi ainakaan omalta koneelta peukuttaa kuin yhden kerran.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:24"]
jaa,kukas se on.Olen koukuttunut palstalle vasta muutama kuukausi sitten,ja huomannut etten voi ainakaan omalta koneelta peukuttaa kuin yhden kerran.
[/quote]
Sinäkö olet se vegaanimode? yrität vaan esittää ettei peukutus olisi mahdollista kuin yhden kerran. Sitäpaitsi mobiilivehkeillä peukutus onnistuu moneen kertaan, eri asia on kuka on tarpeeksi mielenvikainen takoakseen peukkuja mieluisiin viesteihin kerta toisensa jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:40"]
[/quote]
Sinäkö olet se vegaanimode? yrität vaan esittää ettei peukutus olisi mahdollista kuin yhden kerran. Sitäpaitsi mobiilivehkeillä peukutus onnistuu moneen kertaan, eri asia on kuka on tarpeeksi mielenvikainen takoakseen peukkuja mieluisiin viesteihin kerta toisensa jälkeen.
[/quote]
oho,sano eemeli.Taisin sohaista muurahaispesään.Mutta en todellakaan ole mode,enkä vegaani.Mobiili puhelinta en omista kun en sellaista tarvitse,koska kaikki muu hoituu niin kätevästi tältä koneelta.Mutta jos siis tuo on totta että mobiilipuhelimella voi peukuttaa niin paljon kuin pystyy,niin kaikkihan sitä sitten kait tekee.Pitääkö tuokin paikkansa että sillä mobiili puhelimella ei saa avattua 2:s sivua,kun sellaiseenkin jutusteluun olen täällä törmännyt:
Voi hitsin ,hitsi mitenkä tämän nyt todistaisi etten ole mode.Mutta uskokaa nyt please,kun kerroin että vasta pari kuukautta sitten jäin koukkuun tänne vauva palstalle.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 05:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:40"]
[/quote]
[/quote]
oho,sano eemeli.Taisin sohaista muurahaispesään.Mutta en todellakaan ole mode,enkä vegaani.Mobiili puhelinta en omista kun en sellaista tarvitse,koska kaikki muu hoituu niin kätevästi tältä koneelta.Mutta jos siis tuo on totta että mobiilipuhelimella voi peukuttaa niin paljon kuin pystyy,niin kaikkihan sitä sitten kait tekee.Pitääkö tuokin paikkansa että sillä mobiili puhelimella ei saa avattua 2:s sivua,kun sellaiseenkin jutusteluun olen täällä törmännyt:
Voi hitsin ,hitsi mitenkä tämän nyt todistaisi etten ole mode.Mutta uskokaa nyt please,kun kerroin että vasta pari kuukautta sitten jäin koukkuun tänne vauva palstalle.
[/quote]
Miksi sinä niin kovin yrität todistella ettet ole vegaanimode tai se seinähullu peukuttajavegaani? Tämä on anonyymipalsta, haloo! Sinä olet jompikumpi ja se on fakta.
Harhaluulo, että tunne-elämältään normaali ihminen kiroilee jatkuvasti.
Geenimanipuloitu vilja tai vihannes on muka vaarallista. Geenimuunnoksia tapahtuu kaikkialla luonnossa aivan koko ajan!
Että naisen nautinnolla ja orgasmilla olisi jotain väliä.
Jos kesken sairausloman menee töihin ei vakuutukset korvaa jos jotain sattuu ja että lääkärin määräämä saikku on aina a) palkallista (kaikki syyt eivät todellakaan ole) ja b) työnantajan pakko myöntää lääkärin kirjoittama sairausloma (työnantaja voi siitää soveltuviin työtehtäviin esim siksi aikaa kun jalka on kipisissä eikä voi tehdä seisomatyötä) .
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:31"]
Velat vihaavat lapsia, AINA. Mitään muuta syytä sille, että on vapaaehtoisesti lapseton ei voi olla.
[/quote]
Velojen väitetään vihaavan lapsia, AINA. Jos jokin muu syy mukamas hyväksytään, siihenkin sisältyy PIILOVÄITE, että velat vihaavat lapsia. www.kotus.fi
Täällä kuvitellaan, että akateemiset ihmiset kokevat olevansa jotenkin parempia kuin muut. Olen itse akateeminen, kuten lähes kaikki ystäväni. Emme ylipäänsä pohdi ihmisryhmien paremmuutta tai keskustele päivät pitkät duunareiden älykkyydestä tai sivistyksen tasosta. Emme myöskään keskustele omasta koulutuksestamme juurikaan.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:40"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:24"]
[/quote]
[/quote]
Ei mobiililaitteella moneen kertaan peukuttaminen sen paremmin onnistu kuin tietokoneellakaan. Mistä lie moinen harhaluulo peräisin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:18"]Että sivulle 2 ei pääse kännykällä.
[/quote]
Kuka täällä luulee, ettei sivulle 2 pääse kännykällä? Helpostikin tuo käy. Joskus vaan pitää kommentoida jotain päästäkseen kakkossivulle :)
Oikeinkirjoitusnatseihin olen tutustunut vasta tällä palstalla. Siis harhaluuloon että kyky kirjoittaa yhdyssanoja on äärimmäisen tärkeää elämässä.
Se että ihmisen voisi läpikotaisin tuntea ja se 10 vuoden kumppani ei voisi paljastaa olevansa täysin kyvytön isä esim. Se että yksinhuoltaja olisi aina naisen vika kun teki huonon miehen kanssa lapsen joka ei pystynytkään perhe elämään
Että sivulle 2 ei pääse kännykällä.