Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka monella joku perheenjäsen kipeänä nyt?

Vierailija
25.12.2014 |

Kuka/ketkä ja mikäpä vaivaa?

Meillä toisella lapsella kuumetta ja kurkku kipeänä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä jotain varmaa kuume/flunssa, siskolla vatsatauti ja poikaystävällä flunssa.

Vierailija
2/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4/4: Poika toi rajun flunssan kotiin päiväkodista viime viikolla ja sai siitä korvatulehduksen. Tyttö sairasti viikon ja eilen sai päälle silmätulehduksen. Minä olen ollut lauantaista kipeänä, tänään ekan kerran kuume on jäänyt alle 38. Miehellä on lievempänä, kuumeettomana. Isovanhemmatkin sairastuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapset eivät kyllä kuulu perheeseen, mutta oli pakko nyt sitten tulla tänne yrjöömään jouluksi ja tartuttamaan meidänkin lapset. Voi perse.

Vierailija
4/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:51"]Miehen lapset eivät kyllä kuulu perheeseen, mutta oli pakko nyt sitten tulla tänne yrjöömään jouluksi ja tartuttamaan meidänkin lapset. Voi perse.
[/quote]

Toivottavasti saat sen todella pahana, nauta!

Vierailija
5/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:51"]Miehen lapset eivät kyllä kuulu perheeseen, mutta oli pakko nyt sitten tulla tänne yrjöömään jouluksi ja tartuttamaan meidänkin lapset. Voi perse.
[/quote]

[/quote]

No ihan sama jos minä sen saan, mutta jos tartuttavat meidän vastasyntyneen, niin vihaan niitä entistäkin enemmän.

Vierailija
6/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:51"]Miehen lapset eivät kyllä kuulu perheeseen, mutta oli pakko nyt sitten tulla tänne yrjöömään jouluksi ja tartuttamaan meidänkin lapset. Voi perse.
[/quote]

[/quote]

No ihan sama jos minä sen saan, mutta jos tartuttavat meidän vastasyntyneen, niin vihaan niitä entistäkin enemmän.
[/quote]

Rintaruoki sitä niin välttyy. Hyi miten epämiellyttävän oloinen ihminen olet! Pthyi..

Vierailija
7/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:51"]Miehen lapset eivät kyllä kuulu perheeseen, mutta oli pakko nyt sitten tulla tänne yrjöömään jouluksi ja tartuttamaan meidänkin lapset. Voi perse.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Rintaruoki sitä niin välttyy. Hyi miten epämiellyttävän oloinen ihminen olet! Pthyi..
[/quote]

Mun mielestä on epämiellyttävää, että oli pakko raahata yrjöävä lapsi tänne kylään. Tarkoitus oli käydä kylässä mun vanhemmilla, mutta ei tietenkään voida mennä, kun täytyy olla kotona oksentamassa. En ymmärrä mikseivät voineet tulla sitten, kun ovat terveitä!?

Vierailija
8/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:51"]Miehen lapset eivät kyllä kuulu perheeseen, mutta oli pakko nyt sitten tulla tänne yrjöömään jouluksi ja tartuttamaan meidänkin lapset. Voi perse.
[/quote]
On epämiellyttävää, miten puhut miehesi lapsista. Mietipäs jos te eroatte ja miehen uusi kumppani puhuisi tuosta vauvastasi noin. Että miksi sen piti tulla yrjöämään eikä se kuulu perheeseen. Ei yrjötaudissa tulo sitä paitsi edes ole lasten, vaan heidän vanhempiensa vika.

Vierailija
9/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Flunssa alkoi oireilla eilen illalla, toistaiseksi selvitty ilman kuumetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän