Saako ABC:ltä juustoriisikakkuja? Iski hirveä himo niihin :)
Mutta abc:lle on kuitenkin matkaa 15km joten en turhaan sinne haluaisi ajella. Eli jos joku sattuisi tietämään asiasta :)
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:32"]Mitä jos googlaisit sen abc:n puhelinnumeron ja soittaisit sinne?
[/quote]
tää vois olla. Uos ovat päässeet loppumaan
Olette valinnut väärän osoitteen, tämä ei ole ABC, vaan AV. Täällä ei myydä mitään, täällä kettuillaan vain.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:32"]Mitä jos googlaisit sen abc:n puhelinnumeron ja soittaisit sinne?
[/quote]
Toi olisi hyvä jos saisin sen selville etukäteen, mutta mahtaakohan siellä olla aikaa vastailla mun hassuihin kysymyksiin :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:32"]
Mitä jos googlaisit sen abc:n puhelinnumeron ja soittaisit sinne?
[/quote]
Kaikkeen ei google vastaa. Siellä on töissä luultavasti nuoria jotka tuskin koko valikoimaa tietävät. Eikä osa edes löydä noita, vaikka menisi hyllystä katsomaan. Eikä varmaan ehditä vastata moisiin, koska luultavasti on ruuhkaa.
Taidan mennä sinne abc:lle, sillä tässä ajassa kun olen pohtinut asiaa, olisin jo ehtinyt sinne tarkistamaan itse tilanteen :)
Onneksi olkoon! Monesko viikko käynnissä? Itse en voinut elää raskauaikana ilman suolakurkkuja.