Onko mies kiinnostunut vai seksin perässä?
Törmäsin tinderissä naapuriin, jonka kanssa aina moikattiin ja hymyiltiin kun nähtiin. Itselläni oli perhosia vatsassa, ihastuin häneen siis heti kun näin :D tinderissä sitten tuli match ja hän laittoi mulle viestiä. Epäilen että mies on ujo, koska ei ikinä tavatessa aloita keskustelua, mutta tinderissä aloitti. Juteltiin niitä näitä ja kysyin missä hän on töissä. Sitten hän kysyi samaa, kerroin ja hän sanoi että itseasiassa tiesi sen, koska näki kerran kun ajoin töihin(meillä on siis melkein sama työmatka). Olettaisin tästä että on kiinnostunut, koska oli seurannut minua. Muutaman päivän päästä pyysi illalla luokseen, vietti iltaa ystävänsä kanssa mutta olin silloin reissussa. Ehdotin että näemme seuraavana päivänä, hänelle kävi mutta perui. Nyt juttelu on jäänyt, mutta edelleen kun näemme niin hän hymyilee, pitää ovea auki ja tiivis katsekontakti. En ota selvää mitä hän haluaa, enkä itsekään uskalla aloittaa keskustelua kun menen ihan lukkoon kun näen hänet.
Haluaisin tehdä asialle jotain, koska en muista milloin joku on saanut muhun tälläsen fiiliksen.
Ap
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ujokin mies tekee aloitteita, jos on aidosti kiinnostunut.
Ehkä ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja pitää kiusallisena sitä, että olette naapureita. Kiva törmäillä toisiinsa sen jälkeen, jos juttu menee pieleen.
Sellainen nimenomaan ei tee aloitteita.
Jos on Tinderissä niin voi olla naisia jo ennestään vaikka kuinka paljon. Stalkkaa vähän käykö asunnolla yövieraita tai onko mies öitä poissa.
Itse en tuossa vielä nähnyt minkäänlaista oikeaa kiinnostusta. Miehet pystyvät harrastamaan seksiä aivan kenen kanssa tahansa, vaikka jopa inhoisivat naista, joten seksi ei merkitse mitään. Se on miehelle yhtä kiinnostavaa kuin naiselle suklaan syönti.
Vierailija kirjoitti:
Miten pelkän seksin haluaminen liittyy itse kirjoitukseen?
Siis siksi oletan näin, koska pyysi illalla luokseen ja sit seuraava tapaaminen peruuntui eikä sen jälkeen ole tehnyt mitään elettä. Luulen että silloin kun kutsui luokseen niin oli juonut jotain, mikä ehkä rohkaisi.
Ap
Tiiätkö miten tää ratkee? Kysymällä ja osoittamalla oma kiinnostus. Jos ei tuu vastakaikuu, ei de mitään tää on vain elämää.
Vierailija kirjoitti:
Jos on Tinderissä niin voi olla naisia jo ennestään vaikka kuinka paljon. Stalkkaa vähän käykö asunnolla yövieraita tai onko mies öitä poissa.
Itse en tuossa vielä nähnyt minkäänlaista oikeaa kiinnostusta. Miehet pystyvät harrastamaan seksiä aivan kenen kanssa tahansa, vaikka jopa inhoisivat naista, joten seksi ei merkitse mitään. Se on miehelle yhtä kiinnostavaa kuin naiselle suklaan syönti.
Aika paljon tekee töitä, on virolainen, ja sanoi että sen takia on Suomessa. Kertoi sen jo silloin kun juteltiin, että on paljon töissä. En ole nähnyt kenenkään naisen kanssa mutta voihan olla että on jonkun luona öitä tai joku hänen luonaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mies on ujo, anna sille jotain merkkiä, että sopii lähestyä.
Mitkä on hyviä merkkejä näyttää että oon kiinnostunut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Välillä jotain juteltu, mutta mies selvästi poistuu tilanteesta nopeasti, hän kyllä punastuu helposti. Se hymy vain on ihan erilainen kun mitä hän esim muille naapureille näyttää.
En juuri siksi uskalla tehdä aloitetta jos ei miestä kiinnosta ja sit on kiusallista nähdä.
Ap
Jos poistuu paikalta, eikä ole oikeasti kiire töihin niin se on kyllä ihan selvä merkki, ettei kiinnosta mikään muu juttelu. Kaduttaa varmaan jo Tinder -match, mutta teki sen kohteliaisuudesta naapurisovun merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Kauan tästä tinder matchista ja ekoista jutteluista tinderissä on aikaa?
Jo yli vuosi :D sen jälkeen on livenä juteltu muutamia lauseita, esim oli talvella lapioinut mun autopaikan ja kiitin sit häntä siitä. Tämäkin kertoo mun mielestä jotain et ois kiinnostunut. Ei hän siellä muiden paikkoja kolaillut.
Itse en ole ujo, mutta kun oon näin ihastunut, et tuntii vatsanpohjassa ku hänet näkee, niin en vain saa tehtyä mitään aloitetta vaikka haluaisin ja etukäteen suunnittelen miten toimin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon tekee töitä, on virolainen, ja sanoi että sen takia on Suomessa. Kertoi sen jo silloin kun juteltiin, että on paljon töissä. En ole nähnyt kenenkään naisen kanssa mutta voihan olla että on jonkun luona öitä tai joku hänen luonaan.
Ap
No niin, sillä on aivan varmasti vaimo tai tyttöystävä Virossa, jos on täällä vain töissä. Siksi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä jotain juteltu, mutta mies selvästi poistuu tilanteesta nopeasti, hän kyllä punastuu helposti. Se hymy vain on ihan erilainen kun mitä hän esim muille naapureille näyttää.
En juuri siksi uskalla tehdä aloitetta jos ei miestä kiinnosta ja sit on kiusallista nähdä.
Ap
Jos poistuu paikalta, eikä ole oikeasti kiire töihin niin se on kyllä ihan selvä merkki, ettei kiinnosta mikään muu juttelu. Kaduttaa varmaan jo Tinder -match, mutta teki sen kohteliaisuudesta naapurisovun merkeissä.
No tää on tapahtunut vain kerran. Muuten kyllä sit moikkailee kauempaakin tai esim autosta vilkuttaa jos kuljen ohi. En vaan ymmärrä kun niin ristiriitaisesti käyttäytyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No niin, sillä on aivan varmasti vaimo tai tyttöystävä Virossa, jos on täällä vain töissä. Siksi ei kiinnosta.
Mä tätä minäkin olen miettinyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo yli vuosi :D sen jälkeen on livenä juteltu muutamia lauseita, esim oli talvella lapioinut mun autopaikan ja kiitin sit häntä siitä. Tämäkin kertoo mun mielestä jotain et ois kiinnostunut. Ei hän siellä muiden paikkoja kolaillut.
Itse en ole ujo, mutta kun oon näin ihastunut, et tuntii vatsanpohjassa ku hänet näkee, niin en vain saa tehtyä mitään aloitetta vaikka haluaisin ja etukäteen suunnittelen miten toimin.
Ap
Huom. virolainen mies, joten kannattaa perinteisiä arvoja ja silloin tekee hyvien tapojen mukaisesti miesten fyysisiä töitä. Ei ole mikään merkki kiinnostuksesta, vaan hyvien tapojen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ujokin mies tekee aloitteita, jos on aidosti kiinnostunut.
Tämä kuulostaa vähän sellaiselta mitä naiset uskottelevat itselleen, jotta eivät tuntisi painetta tehdä itse niitä aloitteita joita kammoavat yhtä paljon kuin ujot miehet. Mies voi tietenkin olla aidosti ja kovasti kiinnostunut ja silti jättää tekemättä aloitteita. Hän todennäköisesti uskottelee itselleen vastaavia syitä miksi olla tekemättä aloitetta.
Eikös tämä aivan sama aloitus ollut täällä jo jokunen viikko sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tää on tapahtunut vain kerran. Muuten kyllä sit moikkailee kauempaakin tai esim autosta vilkuttaa jos kuljen ohi. En vaan ymmärrä kun niin ristiriitaisesti käyttäytyy.
Ap
Hänhän vain käyttäytyy kohteliaasti, kuten sivistyneet miehet. Jos on tottunut toisenlaisiin miehiin, jotka eivät edes tervehdi naapureitaan niin kulttuuriero voi hämätä. Naapurin moikkailu on ihan normaalia.
Voi olla kohtelias ku kolasi mun paikan, mutta ei tehnyt tätä kellekään muulle. Ja näen kun vilkuilee mun ikkunaan, kun on parkkipaikalla.
Ap
No virolainen raksamies ei nyt olisi mun listalla mitenkään kauhean korkealla.. mut hyvä et sä kelpuutat..
Ootko sinä jo tammikuusta lähtien miettinyt tätä? Eikö olisi jo aika tehdä itse aloite?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4016668/onko-naapuri-kiinnostunut?page=1