Onko mies kiinnostunut vai seksin perässä?
Törmäsin tinderissä naapuriin, jonka kanssa aina moikattiin ja hymyiltiin kun nähtiin. Itselläni oli perhosia vatsassa, ihastuin häneen siis heti kun näin :D tinderissä sitten tuli match ja hän laittoi mulle viestiä. Epäilen että mies on ujo, koska ei ikinä tavatessa aloita keskustelua, mutta tinderissä aloitti. Juteltiin niitä näitä ja kysyin missä hän on töissä. Sitten hän kysyi samaa, kerroin ja hän sanoi että itseasiassa tiesi sen, koska näki kerran kun ajoin töihin(meillä on siis melkein sama työmatka). Olettaisin tästä että on kiinnostunut, koska oli seurannut minua. Muutaman päivän päästä pyysi illalla luokseen, vietti iltaa ystävänsä kanssa mutta olin silloin reissussa. Ehdotin että näemme seuraavana päivänä, hänelle kävi mutta perui. Nyt juttelu on jäänyt, mutta edelleen kun näemme niin hän hymyilee, pitää ovea auki ja tiivis katsekontakti. En ota selvää mitä hän haluaa, enkä itsekään uskalla aloittaa keskustelua kun menen ihan lukkoon kun näen hänet.
Haluaisin tehdä asialle jotain, koska en muista milloin joku on saanut muhun tälläsen fiiliksen.
Ap
Jos hyvännäköinen mies tinderissä. Erittäin suurella todennäköisyydellä pelkän seksin perässä. Komeat miehet eivät kauan ole tinderissä jos eivät metsästä pesää. Yleensä komeat eivät edes ehdi sinne.