Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli tilata tommonen Liv box! kannattaako?

Vierailija
25.12.2014 |

Tuleeko täällä kellekkään semmoinen, tekis mieli tilata mutta mietityttää toi hinta.. :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata! Googleta, silkkaa huijausta koko homma!

Vierailija
2/8 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Mulle tuli kolme kuukautta, mutta olin pettynyt bokseihin (etenkin marraskuu 2014). En uusi tilausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät markettikosmetiikasta, niin tilaa pois. Livbox on ollut jo pitkään pelkkää markettisontaa.

Vierailija
4/8 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa. Itse tilasin juuri muutaman kuukauden ajan ja aina elättelin toiveita, että ehkä seuraava boksi on parempi. No ei ollut koskaan. Käytä rahasi jotenkkn järkevämmin.

Vierailija
5/8 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut alusta asti ja tykkään kovasti. Hinta EI ole paha sisältöön nähden. Sisältö on aina paljon arvokkaampi. Kaikesta ei voi pitää. Joskus on huteja ja joskus on helmiä. Kiva, kun on joulu joka kuukausi.

Vierailija
6/8 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara sarvas suositteli joskus, muuta en tiedä.

Vierailija
7/8 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:00"]

Mulle on tullut alusta asti ja tykkään kovasti. Hinta EI ole paha sisältöön nähden. Sisältö on aina paljon arvokkaampi. Kaikesta ei voi pitää. Joskus on huteja ja joskus on helmiä. Kiva, kun on joulu joka kuukausi.

[/quote]

Entä jos lasket yhteen vaikka vuoden boksien sisältöjen arvon ja vähennät siitä hutien arvon - vieläkö olet voitolla?

Vierailija
8/8 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:00"]

[/quote]

Entä jos lasket yhteen vaikka vuoden boksien sisältöjen arvon ja vähennät siitä hutien arvon - vieläkö olet voitolla?
[/quote]

Vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi