Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kasiykköset, oletteko käyneet tänä vuonna papaseulonnassa? Vai onko korona tehnyt näistäkin lopun?

Vierailija
22.10.2021 |

Havahduin että lokakuu on kohta loppu, ja minulle ei ole kolahtanut postissa kustua seulontaan. Onko näistä tyystin nyt luovuttu, ehkä korona syynä, vai onko muut kasiykköset käyneet?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Riippuu varmaan asuinpaikasta, onko seulonnat järjestetty normaalisti.

Vierailija
2/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seulonnoista ei ole luovuttu. Sitä, miksi et ole kutsua saanut, en osaa sanoa, mutta varaa labraan seulontalistalta aika, ja käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun, mutta en ole käynyt. En koskaan käy joukkopapassa vaan silloin kun itselleni sopii.

Vierailija
4/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt vain 81 syntyneiltä?

Vierailija
5/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, kyllähän sinne seulontoihin tänä vuonna kutsutaan myös 1976 syntyneet ja 1971 syntyneet jne.

Vierailija
6/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus-alue, eikä kutsua ole tullut. Kiitos muistutuksesta, pitää varata aika

Vierailija
7/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seulonnoista ei ole luovuttu. Sitä, miksi et ole kutsua saanut, en osaa sanoa, mutta varaa labraan seulontalistalta aika, ja käy.

Ei toimi meillä näin. Yritin soittaa järjestävään tahoon mutta olivat tänä päivänä kiinni. Pitää yrittää muistaa soittaa maanantaina.

ap

Vierailija
8/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska jos on vaikka jotain ihmettä tapahtunut just omassa ikäryhmässä, kun ei kutsua ole kuulunut. 

ap

Vierailija
9/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 71 syntynyt eikä kutsua ole tänä vuonna näkynyt. Mammografiaan kyllä tuli kutsu ja siellä kävin.

Vierailija
10/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden välein. Eri vuosikertaa mutta huslabiin tuli juuri kutsu joten kyllä niitä vielä on.

Vierailija
11/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 71 syntynyt eikä kutsua ole tänä vuonna näkynyt. Mammografiaan kyllä tuli kutsu ja siellä kävin.

Minä olen -71 ja molemmissa kävin viime viikolla. Kutsu tuli pari viikkoa aikaisemmin. Asun Rovaniemellä.

Vierailija
12/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kutsun, mutta en ole käynyt. En koskaan käy joukkopapassa vaan silloin kun itselleni sopii.

Kutsussa olevaa aikaa voi itse muuttaa.

Vierailija
13/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla 25-65 -vuotiaat kutsutaan aina viiden vuoden välein. Mä oon -91 syntynyt ja kutsu tuli muutama viikko sitten. Ehkä kuntakohtaista miten resurssit riittää seulontoihin? Luulisin ettei ainakaan iästä ole kiinni.

Vierailija
14/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole enää papa-seulontaa: hpv-koe on korvannut sen.

Vierailija
15/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -71 syntynyt ja Turussa ainakin kutsuttiin.

Vierailija
16/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä ei ole enää papa-seulontaa: hpv-koe on korvannut sen.

Samasta seulonnasta on kuitenkin kyse, näytteenottopaikka on sama, tekniikka muuttunut. Papaa otetaan kyllä edelleenkin, muttei seulonnassa.

Vierailija
17/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi meillä näin. Yritin soittaa järjestävään tahoon mutta olivat tänä päivänä kiinni. Pitää yrittää muistaa soittaa maanantaina.

ap

Jos tarkoitat järjestävällä taholla sitä, kuka kutsuu, ei kannata soittaa maanantainakaan, vaan soita labran ajanvaraukseen, tai varaa netistä aika.

Vierailija
18/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä eturauhasseulontoihin. Olen -81 syntynyt mies.

Kaksi läheistä miespuolista sukulaista on kuollut eturauhassyöpään ja kolmannelta se on leikattu. En haluaisi kuolla siihen, mutta PSA:n lisäksi tarvitsisin myös lääkärin konsultaatiota (riskikartoitukset, tulosten tulkinta), ja se maksaa, vaikka itse testi onkin edullinen.

Vierailija
19/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen-76 ja käynyt tänävuonna kutsuttuna papaseulassa. Husin alueella.

Vierailija
20/28 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kävin. Seulonnat oli keskitetty erääseen isoon yksityiseen "terveysjättiin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan