Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulen, että pomo haluaisi irtisanoa minut, mutta ei ilkeä

Vierailija
25.12.2014 |

On opetellut tekemään lopultakin itse niitä hommia, mitä minä teen. Laskutuksen siirtämisestä tilitoimistolle puhuu myös, tähän asti olen minä tehnyt ne. Kyse on ihan siitä, että vaikka olen hyvä työntekijä, firmalla ei olisi enää varaa pitää minua. Olen siis ainoa työntekijä ja palkkakuluni olivat joulukuussakin neljänneksen liikevaihdosta, eli aika paljon. Tienaan kyllä palkkani ja sen yli ihan asiakkailta, mutta pomo taitaisi haluta tehdä jatkossa yksin ja vähitellen vähentää töitä. Hän oikein näytti säikähtävän, kun kerroin, että mieheni firmassa oli yt-neuvottelut ja vaikutti helpottuneelta, kun miestä ei irtisanottukaan. Hän on sellainen, että ei saa sanotuksi asioista. Mm. yhden yhteistyökumppanin poisjättämisestä on puhunut jo kolme vuotta. Mutta ei saa aikaiseksi, koska ei pysty sanomaan asiaa. Myös siivooja meillä on pitänyt vaihtaa tyytymättömyyden vuoksi, mutta siitä puhuu vain että pitäisi tehdä. Ei tapahdu, vuosi sitten jo puhuttiin, että sanotaan sopimus irti. Sama on varmaan minun kohdallani. Toisaalta haluaisin etsiä uutta työpaikkaa, mutta kun viihdyn muuten tässä nykyisessä ja en tiedä sitten, jos olenkin tulkinnut väärin. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain töitä entiseen tapaasi! Jos ei saa kakistettua ulos sitä, että irtisanoisi sinut, niin pomon oma moka. Ja tänä päivänä on vaikea löytää töitä!

Vierailija
2/3 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku takertuu tuohon joulukuuhun, niin olemme tosiaan loppuvuoden kiinni ja minä aina lasken yhteen kuukauden tuotot. Ei olisi kyllä vara pitää kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele toki muita mahdollisuuksia. Nauti töistäsi niin kauan kuin niitä kestää....