LA syyskuussa 2015
Löytyykös vielä muita syyskuun mammoja? Viime viikolla testasin haalean plussan ja tänään sit tulikin jo oikein vahva. Ennestään kaksi poikaa joten nyt toivotaan että seuraava tulokas olisi tyttö.
Kommentit (107)
Tervehdys! Tänään plussattu, la 28.9. Melko mieletöntä!
Laitoin liittymispyyntöä ryhmään ;)
Täällä myös 19-vuotias esikoisen odottaja, viikoilla 4+6 ja näillä näkymin LA 29.9 :-) Viime perjantaina tikkuun saatu ensimmäinen vahva plussa ja sen jälkeen kolme vähintäänkin yhtä vahvaa kaksoisviivaa! Laitan pyyntöä myös tulemaan. :-)
Täällä tuore ja vahva plussa tältä aamulta:) 33-v. ensiodottaja. Normaalista kierron pituudesta en oo täysin varma, kun en oo kauheasti kiinnittänyt huomiota pillereiden lopettamisen jälkeen, mut veikkailisin perus 28. Eli sillä laskettuna nyt mennään viikoilla 5+0 ja LA 28.9. :) Laitoin minäkin liittymispyynnön tuonne ryhmään.
Täältä löytyis kans 19-v esikoistaa odottava, plussaa tuli jo kuun alussa mut la 12.9 (toistaseks) ois kiva päästä facessa messiin, laitoin siis ryhmään liittymispyynnön
Täällä kans 21w ja syyskuun puoleenväliin La. Esikoinen siis tulossa! Jännittää ja pelottaa.. eikä viitsi vielä asiaa sukulaisille ja kavereille hehkuttaa. Voisin itsekkin liittyä ryhmään mutta ei löytynyt..:/ saisko joku linkin laitettua:)?
Plussattu 23.1 ja laskettu aika olisi 25.9. Lapsia jo neljä ja nuorimmainen 8-vuotias, esikoinen täyttää 15 helmikuussa. Yllätysraskaus, ikääkin jo 39 vuotta itsellä, ei ollut suunnitelmissa perheen enää kasvaa. Kaikesta järkytyksestä huolimatta, olen oikeastaan iloinen :).
Töiden puolesta todella huono aika, mutta ei voi mitään. En aio asiaa vielä jakaa sukulaisille enkä töihin piiiitkään aikaan, reaktiot eivät välttämättä ole kovin positiivisia. Mukava siis jakaa asioita muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :). Liityin myös tuonne suljettuun ryhmään, hyväksyntää odotellaan :)
Hei täällä olis kans yks jo kolmen lapsen äiti raskaana ja La 24.9 mutta menään sinne ultraan varmistamaan päivä
Hei, laitan pyynnon tulemaan ryhmaan. LA vahan laskutavasta riippuen 28.9.-1.10. Uskon itse enemman tuohon jalkimmaiseen, joten voi olla etta menisi lokakuun puolelle, mutta toisaalta taalta tuntui loytyvan enemman samankaltaisia tilanteita kuin itsellani. kolme lasta jo on, mutta edellisesta raskaudesta useampi vuosi aikaa.
Heippa! Itse tein positiivisen testin reilu kolme viikkoa sitten, ja varmuuden vuoksi vielä uusin testin viikkoa myöhemmin. Tuleva vauva on sekä minulle ja miehelleni ensimmäinen, ja tärppäsikin jo muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen!
Olen rv 7+3 enkä malttaisi odottaa syksyä! Laskettu aika omien laskujeni mukaan 24.9.
Laitoin myöskin liittymispyynnön Syyskuun vauvat -ryhmään :)
Tänään käyty ensimmäisessä ultrassa. Sintti oli viikon nuorempi kuin luultiin. Eli la siirtyi elokuusta syyskuuhun :) Viikon päästä uusi ultra.
Täällä kans yks ensiodottaja, joka odottelee pääsyä salaiseen ryhmään (ja facejorinoihin myös) :)
Viime viikolla tein apteekin testin näytti 2päivänä peräkkäin plussaa :)siitä pari päivää tein clearbluella näytti 3+ en osannut odottaa sitä tulosta :) ensiviikolla eka neuvola käynti joudun kaikki kokeet käymään jännittää <3 toivottavasti eivät heti hauku pystyyn ylipainon vuoksi ..
Päivää!
Täällä plussattu 4.1. Ja LA ois 12.9. Liittymispyyntö laitettu tonne ryhmään myös :)
Hei la olisi 24.9. Toinen lapsi. Miten FB ryhmään liitytään eli missä ohjeet ? :) Kiitos
Täällä LA 26.9, toista odottelen :) kävin myös liittymässä ryhmään. Hyväksyntää odotellessa.
Sama homma! Kävin liittymässä ryhmään ja odottelen hyväksymistä. LA 8.9.
Täälläkin plussattu loppuviikosta, laskettuaika loppukuusta. Pyyntö ryhmään laitettu :)