Kymppikerholaiset!?
Onko kukaan kymppikerholainen halukas jatkamaan laihdutusta porukassa?? Uusiakin tietenkin saa tulla mukaan. Jos porukkaa loytyy niin voin tehda yhteenvedon parin viikon sisalla.
Meilla on pikku hiljaa arkeen palattu ja kilon tai pari on tainut paino nousta kesan aikana, joten pudotettavaa loytyy. Kevaalla sain ihan kivasti painoa pudotettua ja luulen etta minulle ainakin porukkassa laihduttaminen sopii paremmin kuin yksin.
Tulkaa ilmoittautumaan jos kiinnostaa jatkaa tai jos uusia 10 kilon laihduttajia loytyy niin pinoon vaan.
Kommentit (4)
Tosin nyt kesällä olen kirjoitellut toiseenkin pinoon, kun tämä meidän kuihtui. Paino ei ole kesän aikana pudonnut. Kuten ei koskaan ennenkään, vaikka makkaraa en kesällä enkä muulloinkaan syö. ;)
Eli paino on nyt luultavasti 73 kg, tavoite 66 kg. Bmi nyt 25,3, kun pituutta on 170 cm. Ajattelin alkaa noudattamaan vähän soveltaen raskausdiabeetikon ruokavaliota. Näin suunnittelin, koska nelosta toivotaan, ja arvelen, että olisi viisasta tuohon suuntaan syödä myös sitten, kun toive toivottavasti alkaa josksu toteutua. Raskausdiabetestä minulla ei ole koskaan ollut, mutta todennäköisyyshän suurenee myös useampien raskauksien myötä, ja painoa on joka kerta tullut n. 20 kg.
Tällä viikolla yritän päästä juoksulenkille ainakin kahdesti, toivottavasti näin myös jatkossa. Muuten rattaiden kanssa kävelylenkkejä liikuntana, ehkä joskus pyöräilyä.
Marja
Minäkin siirryn mahan kasvattelun puolelle. Jos menee kaikki hyvin, niin keväällä meitä on sitten kuusi. Ja painonpudotus jatkuu joskus vuoden päästä.
Marja
ei vissiin ollut muita halukkaita jatkajia..
Mutta Onnea hirveesti sulle Marja uuden vauvan odottelusta!!!
Muutama kilo minullakin tullut kesän aikana lisää ja se kymmenkunta kiloa pitäisi ens kesään mennessä saaha pois..