LA syyskuussa 2015
Löytyykös vielä muita syyskuun mammoja? Viime viikolla testasin haalean plussan ja tänään sit tulikin jo oikein vahva. Ennestään kaksi poikaa joten nyt toivotaan että seuraava tulokas olisi tyttö.
Kommentit (107)
Myös täällä olisi esikoistaan odottava ja laskettu aikakin sattuu päivälle 4.9 :) Haamuja tuli jo maanantaina ja tiistaina mutta keskiviikkona sitten selkeä plussa ja torstaina digitestiin "raskaana 2-3". Takana siis vain yksi inseminaatio, joka tehtiin 12.12.
Heippa,
täällä myös yksi juuri plussannut :) Jouluaattona aamulla saapui paras joululahja, tuplaviivat ❤️
Tapanina vahva plussa heti toiseen testiin. Ensimmäinen tulossa, tässä sitten vaan ihmetellään jo totutellaan ajatukseen.. On tämä ihanaa, kaikki on niin uutta ja ihmeellistä
Onnea kaikki plussanneet! :) Täällä myös plussattu ja odotetaan ensimmäistä, laskettu aika omien laskujen mukaan 1.9 :) Perustin tuonne syyskuulaisille oman ryhmän, siellä myös tiedot miten liittyä facebook-ryhmään :)
http://www.vauva.fi/keskustelu/ryhmat
Ja sieltä Syyskuun vauvat 2015
manita 4+5
Täällä myös jouluaattona parhaan lahjan saanut. Piti muutama testi tehdä, ennenkuin mieskin asian uskoi. :) LA olisi 2.9.
Onneksi olkoon jo plussanneille! Täällä vasta odotellaan menkkojen alkamista, että pääsis testaamaan ;) Toivottavasti tulee plussaa testiin viikon-kahden päästä niin pystyn ilmottautumaan ryhmäänkin. Ai niin, meillä tämä ois kolmas lapsi ja luultavasti se viimeinen lisäys perheeseen :D
Täällä olisi tyhmä kysymys...mutta osaisiko joku vastata? Haluaisin myös liittyä ryhmään, mutta mietin että näkyykö se muille mun Facebook-kavereille jos liityn tohon ryhmään? En haluaisi vielä paljastaa tätä kaikille...:) Kiitos jo etukäteen..täällä ensineuvola-aika varattu ja ultran meinaan varata huomenna. Oon onnesta soikeena ja mieskin alkaa pikkuhiljaa sisäistämään tilannetta! :)
Olen yllätysplussaaja. ClearBlue näytti 3+ eilen (lauantaina 3.1.15). Luullakseni LA olisi siten syyskuussa 2015. Lääkärikäynti sen varmistanee, minulla on epäsäännöllinen kierto ja itse asiassa koko viime vuonna 2014 minulla ei kertaakaan ollut luomukiertoa, vaan kaikki peräti neljä vuotoa on saatu lääkkeillä aikaiseksi. Siksi tämä onkin varsinainen yllätys ja vaatii sulattelua. Yksi lapsi meillä on, iso tyttö jo :).
Tätä asiaa on vasta nyt reilu vuorokausi kummasteltu ja tunteet heilahtelevat laidasta laitaan, ilosta suruun, kauhusta positiiviseen jännitykseen. Ikääkin kun jo on, niin... No, ilmoittaudun kuitenkin minäkin tänne. On mukavampi käsitellä näitä asioita ja tunteita muiden odottajien joukossa. Niin ainakin oli ensimmäisellä kerralla, silloin vuosia sitten :).
Heippa vaan kaikille! Ajattelin liittyä mukaan, laittelin pyynnön tuonne ryhmäänkin...
Kaikki on taas niin uutta ja jännittävää :) omien laskujen mukaan la osuisi 4.9.
Kokemusta on jo ennestään neljästä raskaudesta, sikäli olen hieman "vanha" odottaja.
Todellakin neljä tytärtä on, vanhin 19, sitten 18, 13 ja nuorin 10. Olin jo vakaan päätöksen tehnyt että lapsiluku on täynnä, muta kuinkas sittem kävikään... ;) Ja itselläkin ikää jo 38.
Mutta mukava jakaa näitä tunteita toisten kanssa.
Täällä olisi eilen vahvan plussan saanut, joka odottelee ensimmäistään. Laskettuaika on 4.9 :)