Kaavoihin kangistunut mies seksihommissa
Olemme olleet yhdessä 4 vuotta ja seksiä on kerta viikkoon ja se menee aina samalla kaavalla. Esileikkinä hiplausta, minä runkkaan miestä ja hän käsillä hieroo minua. Sitten aloitamme lähetyssaarnaajassa ja vaihdamme jossain vaiheessa ratsastukseen. Jos oikein panettaa niin mies saattaa ehdottaa takaapäin, mutta se on harvinaista. Suuseksiä mies ei tykkää antaa. Kerran antoi ja kehuin kovasti mutta enpä ole saanut siitä sen jälkeen nauttia. Itse tykkäisin antaa suuseksiä miehelle, mutta koska en sitä itse saa niin en viitsi sitä kovin usein antaakaan. Mieheni on aika arka puhumaan mistään toiveistaan ja nolostuu jos esim mainitsen haluavani kokeilla jotain uutta juttua. Jos kysyn mitä hän haluaa minun tekevän niin vastaus on että mitä itse haluan, kaikki käy. Nolostuu kuitenkin jos sitten ehdotan vaikka paneskelua keittiönpöydällä makkarin sijasta... Seksileluista hän ei ole kiinnostunut, itse kyllä tykkäisin. Nyt ostin seksikkään alusasun ja ajattelin yllättää hänet joulun jälkeen kun tapaamme (vietetään joulua kumpikin omien vanhempiemme luona). Kaipaisin vinkkejä miten voisin jatkossa saada hänet kokeilemaan uusia juttuja innokkaammin ja haluamaan minua enemmän. Olisiko ihan tyhmä idea lähettää hänelle kuva itsestäni ostamassani alusasussa ns esimakuna? Täytyy vielä sanoa että ollessamme matkoilla tai poissa kotoa sekstaamme useasti ja se on aina kiihkeää.