Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ostanut vaimolleni lahjaa

Vierailija
25.12.2014 |

koska en halua viettää joulua. Sanoin myös, ettei minulle tarvitse ostaa lahjaa. Joulunaika onkin osaltani ollut täydellisen stressitön. Vaimo kävi sukuloimassa aattona, ja minä olen vain puuhaillut kotona omissa oloissani villasukat jalassa ja paistanut itselleni pippuripihvin. Jyrkkä ei pakkojuhlinnalle!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa, jos molemmille sopii ja etenkin, kun ilmoitit etukäteen ettei tule vaimolle yllätyksenä. Ja kyllähän hyvä pippuripihvi aina kinkun voittaa.

Vierailija
2/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia ja jos on, ostitko heillekään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:26"]

Onko teillä lapsia ja jos on, ostitko heillekään mitään?

[/quote]

Ei ole lapsia. Tosin jos olisi, eiköhän vaimo hoitaisi heidän lahjojensa oston, jos hän haluaisi heidän kanssaan joulua viettää.

Vierailija
5/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koet siis joulun pakkojuhlinnaksi. Miksi?

Vierailija
6/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla huonoja kokemuksia jouluista?

Vierailija
7/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, tai siis meistä kumpikaan ei vietä joulua. Meillä on kyllä lapsikin. Syötiin eilen sushia ja tänään pizzaa. Juuri sain luettua kirjan loppuun.

Vierailija
8/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muutenkin vänkääjötyyppiä, vastustat sitä sun tätä a mielestäsi asiat tulee tehdä, kuten sinä hauat?

Vierailija
9/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään pakkojuhla ole. Joulu on aihe juhlaan, mutta jos ei halua juhlia ei tarvi. Ei synttäreitäkään ole pakko juhlia, mutta jos on lapsia olisi reilua ainakin lapsille järjestää joulu tai synttärit, jos lapsi niin haluaa. Vai sanotko lapselle "järjestä itse, osta itse lahjasi ja kutsu itse vieraasi, minä en mitään pakkojuhlia juhli".

Vierailija
10/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lapset osaa kaivata joulua jos eivät ole sitä koskaan viettäneet. Jotkut sukulaiset lähettävät meidän lapsille lahjoja, mutta eivät kaipaa joulua mitenkään. Kerran ovat viettäneet perinteisen joulun isovanhemmillaan. 

Vierailija
11/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämääsi on varmasti mukava miettiä sitten vanhana, siinä kun ei ole oikein mitään kohokohtia ja tarttumapintoja, on vain tasaista tylsääkin tylsempää arkea. Mutta tylsälle tyypille tämä on tietenkin vain hyvä. Itse yritän kuitenkin tehdä elämästäni mukavan ja mielenkiintoisen, jota on kiva muistella. Jokainen tavallaan.

Vierailija
12/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:10"]

Oletko muutenkin vänkääjötyyppiä, vastustat sitä sun tätä a mielestäsi asiat tulee tehdä, kuten sinä hauat?

[/quote]

En vänkää. Jokainen saa hoitaa asiansa niin kuin parhaaksi näkee. Vaimoni halusi joulua viettää, ja mielelläni sen hänelle suon. -ap

Vierailija
13/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
14/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:08"]

Koet siis joulun pakkojuhlinnaksi. Miksi?

[/quote]

Se olisi pakkojuhlintaa, jos sitä joutuisin viettämään. Joulu ei nimittäin millään tavalla kiinnosta minua. En pidä joulun ruoista tai perinteistä, en ole uskonnollinen tai sukurakas, enkä kaipaa mitään erityistä joulun tunnelmaa. Keksin vapaapäiville paljon parempaa käyttöä kuin joulun viettäminen sukulaisten kanssa. -ap

Vierailija
15/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:19"]

Elämääsi on varmasti mukava miettiä sitten vanhana, siinä kun ei ole oikein mitään kohokohtia ja tarttumapintoja, on vain tasaista tylsääkin tylsempää arkea. Mutta tylsälle tyypille tämä on tietenkin vain hyvä. Itse yritän kuitenkin tehdä elämästäni mukavan ja mielenkiintoisen, jota on kiva muistella. Jokainen tavallaan.

[/quote]

Tarkoitatko, että jos ihminen ei vietä joulua, hänen elämänsä ei ole mukava tai mielenkiintoinen, eikä siinä ole mitään muistamisen arvoisia kohokohtia? -ap

Vierailija
16/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna saa helposti pimppiä, koska naiset ovat herkkinä ja moni tuntee yksinäisyyttä...

Vierailija
17/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä haittaa olla erossa jouluna?

Vierailija
18/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
19/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä luulet vaimostasi tuntuvan nyt, kun et sen vertaa arvosta häntä ja hänen vanhempiaan, että olisit mennyt mukaan. Kuka kehtaa olla noin paska jätkä, et kai ole naimisissa. Meillä ollaan vietetty yhteisiä jouluja jo parikymmentä vuotta. Appivanhemmat ovat kuolleet ja omat vanhempani, mutta muistot säilyvät. Ja jouluna otetut kuvat lämmittävät mieltä. Hauskoja muistoja anoppilasta, näinkin voi olla.

Vierailija
20/36 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:49"]

Eikö teitä haittaa olla erossa jouluna?

[/quote]

Ei minua ainakaan, koskapa en anna joulunpyhille mitään erityistä merkitystä. Olemme me aikaisemminkin olleet viikonloppuja eri puolilla Suomea, ja tässä vuoden vaihteessa on sentään monta päivää myös yhdessä oloon. -ap