Parisuhteeseen fyysisesti vastenmielisen kanssa?
Olen ollut ikisinkku jo vuosia ja haluaisin jo viimeinkin todella päästä parisuhteeseen. Eräs itseäni reilusti vanhempi, vatsakas, lyhyt ja aika vaatimattoman näköinen mies on kiinnostunut seurastani. Hänellä on myös kellertävät hampaat ja hengitys haisee. Joskus hän haisi muutenkin, todennäköisesti tahattomasti tosin. Ihmisenä hän on ihan kiva ja tulee joku kiva sukulaismies hänestä mieleeni. Ajatus suudelmasta tai seksistä olisi kuitenkin erittäin vastenmielinen.
Pääsisin silti sinkkuudestani hänen myötään ja tavallaan pidän hänestä ihmisenä, vaikken tunnekaan vetoa fyysisesti. Miten minun kannattaisi toimia? Miten tilanteen voisi ratkaista? Jos jään taas odottelemaan lisää, vuodet vain vierivät, ja välttämättä en löydä ketään parempaakaan.
T. Nainen 35+ PK-seudulta
Kommentit (40)
Mikset velvoita miestä laihduttamaan, pesemään hampaita, ostamaan uusia vaatteita ym.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvailisit itseäsi AP?
T. ikisinkku m35 joka on treenattu, hygienia ja hampaat kunnossa.
Hoikka, pitkähkö, liikunnallinen, pitkä- ja paksuhiuksinen, luonnollinen, aika klassisesti/neutraalisti pukeutuva, itsensä sivistämisestä kiinnostunut, raitis, hampaat & hygienia kunnossa. Sellainen ihan ok, mutten kuitenkaan instabeibe, enkä missään nimessä mikään sii de rivalas myöskään.
T. Ap
Ainakin tämän kuvauksen perusteella kuulostaa ihan hyvältä. Laita vaikka spostia hypertrofia1@gmail.com niin voidaan jutella
m35
Jos haluat päätyä rahkapetrin raiskaamaksi.
Mitä ihmettä tuo kommentti tarkoittaa??? - Totta kai täysin tuntemattoman tapaaminen on aina sellinen, että vaatii pientä valppautta mutta tuskin mitään isompaa riskiä, jos sopii 1. treffipaikaksi, jonkun julkisen paikan, päivänvalon aikaan (ei pimään ja myöhään illalla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, pitkähkö, liikunnallinen, pitkä- ja paksuhiuksinen, luonnollinen, aika klassisesti/neutraalisti pukeutuva, itsensä sivistämisestä kiinnostunut, raitis, hampaat & hygienia kunnossa. Sellainen ihan ok, mutten kuitenkaan instabeibe, enkä missään nimessä mikään sii de rivalas myöskään.
T. Ap
Niin, sinullahan ei ole minkäänlaisia vaikeuksia saada miestä itsellesi. Kotoa ne ei tule hakemaan eli pitää mennä ovesta ulos. Loppu tapahtuu itsestään kun olet edes vähän aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ainakin tämän kuvauksen perusteella kuulostaa ihan hyvältä. Laita vaikka spostia hypertrofia1@gmail.com niin voidaan jutella
m35
Mitä ihmettä tuo kommentti tarkoittaa??? - Totta kai täysin tuntemattoman tapaaminen on aina sellinen, että vaatii pientä valppautta mutta tuskin mitään isompaa riskiä, jos sopii 1. treffipaikaksi, jonkun julkisen paikan, päivänvalon aikaan (ei pimään ja myöhään illalla).
En ikimaailmassa laittaisi spostia ihmiselle, joka jakaa osoitettaan tällä palstalla. En koskaan! En minkäänlaisesta anonyymista osoitteesta. Täällä on niin sekaisin olevaa sakkia, että en kenenkään takia keksisi uutta osoitetta vain huomatakseni, että viestini voi päätyä ihan minne tahansa.
Täällä on hyväkroppainen, liikunnallinen, hygieniasta huolehtiva, valkohampainen, hyvätuloinen, kaljuuntuva viisikymppinen mies. Lähdetkö treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama trolli. Tarina jatkuu.
Miten nyt olet onnistunut löytämään miehen, kun et aikaisemmin ollut missään treffipalveluissa, et tavannut miehiä harrastuksissasi, arjessasi tai mitenkään muutenkaan? Soittiko tämä mies ovikelloasi?
En ole trolli. Sama (kaveri)mies on ollut kiinnostunut aiemminkin. Kaverimiehiä on ollut kyllä koko aikuisuuteni ajan, mutta parisuhteen solmiminen on vaikeaa minulle. En ole tositarkoituksella kohdannut uusia ihmisiä missään, en käy baareissa, enkä ole ikinä ollut nettideittipalstoilla tai -sovelluksissa. Lisäksi en uskalla/osaa tehdä aloitteita miehille ja olen pariutumisasioissa konservatiivinen.
Kaverina osaan kyllä jutella ihan rennosti miesten kanssa, mutta siihen se jääkin ja ne todelliset komistukset eivät koskaan kiinnostu edes kaveruudesta kanssani, joten niiden oikeasti kiinnostavien miesten kanssa en pääse juttusille.
Olen siis "ihan ok" -tasoa, en sellainen nettipalstoilla haukuttu stereotyyppinen miesten kauhukuva naisesta, mutten missään nimessä instabeibekään. Olen siis hoikka, tatuoimaton, siisti, naisellinen, mutta "se jokin" + huomattava kauneus/hyvännäköisyys loistavat kasvoissani poissaolollaan.
T. Ap
Lähdin alussa samoin aatoksin. Sitten oudosti kiinnynkin. Älyä, huumorintajua, suloista huomaavaisuutta.
Metsäretkiä hänen kertoessaan eri lintulajeista, kasvullisuudesta jne. Kuunteli tarkkaan myös minua tietämyksestäni oli kyseessä koirarodut tai avaruus.
Ulkonäkö jäi täysin sivuun, rakastan häntä ka yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta.
Joten ei kirvestä kaivoon ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Mikset velvoita miestä laihduttamaan, pesemään hampaita, ostamaan uusia vaatteita ym.?
Millä oikeudella sellaista velvoittaisin? Ja entäpä, jos siltikään en olisi valmis parisuhteeseen. En uskalla vaatia sellaista keneltäkään, mutta voin ainakin ehkä hampaista mainita tarvittaessa, jos tuttavuus etenisi jopa halailu- ja pussailuasteelle.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähdin alussa samoin aatoksin. Sitten oudosti kiinnynkin. Älyä, huumorintajua, suloista huomaavaisuutta.
Metsäretkiä hänen kertoessaan eri lintulajeista, kasvullisuudesta jne. Kuunteli tarkkaan myös minua tietämyksestäni oli kyseessä koirarodut tai avaruus.
Ulkonäkö jäi täysin sivuun, rakastan häntä ka yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta.
Joten ei kirvestä kaivoon ihan heti.
Kyllä minäkin tuollaisesta pidän. Ihailen fiksuja ja herkkiä sekä aidosti hyväsydämisiä miehiä. Ja voisin tuolloin unohtaa ulkokuoren.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Mies ansaitsee kumppanin, joka pitää häntä viehättävänä. Anna olla. Sinkkuus ei ole huono elämäntapa sekään.
Jep. Kyllä toisesta tulee viehättyä, jos suhteessa ollaan. Joku voi pitää sitä kaljamahaa ja vaatimatonta ulkonäköä aidosti viehättävänä.
Mulla on yksi ex, kuka oli ylipainoinen, tukka ei kasvanut ja hammaskin puuttui, mutta kyllä mä sitä silti aidosti pidin ihan hiton kuumana ja halusin. Tajuan kyllä, että muut ei varmaan näe häntä samoin.
En voi itse edes kuvitella, miten kamalalta tuntuisi jos olisin kumppanin mielestä niin vastenmielinen, että ajatuskin seksistä etoo 😳
Vierailija kirjoitti:
Ohis. - Minua jäi nyt vaivaamaan, että onko Ap. edes vielä kovinkaan montaa kertaa tavannut saati ollut treffeillä kuvaamaansa miehen kanssa.
Toiseksi minusta tuntuisi aika raskaalta, jos pitäsi aloittaa suhde ajatuksilla siitä, miten tai kuinka voisin yrittää muuttaa toista haluamani näköiseksi ja oloiseksi. (Itsestään selvänä pitäsin sitä, että mahd. kumppanini osaisi pitää huolta tavanomaisesta hygieniastaan; mukaan luettuna vaatteet).
Eri juttu on se, että tottahan toki, jos pääsen elämään parisuhteessa, niin voin ja tai voimme käydä yhdessä myös ostoksilla tai minä voin pestä ja silittää hänen pyykkiinsä/ vaatteensa kuten nyt kun pesen ja silitän vain omani.
En usko, että asiaan vaikuutaa tässä se, että olen pariudetta kokematon mies enkä nainen.
t. "11"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
m35
Ei rahkapetrit ole mitään puskaraiskaajia. Ne voivat viedä sut pareillekin treffeille ennen kuin tulet sidotuksi sängyntolppiin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tämän aloituksen on kirjoittanut inkelimies, joka haluaa osoittaa jonkun kuvittelemansa kaksoisstandardin.
Oli kirjoittaja kuka tahansa, niin ainakin ne mainitsemasi tuplastandardit näkyvät kyllä harvinaisen selvästi. Eli ehdotetaan miehen ulkonäköön puuttumista ja hänen muuttamista rankalla kädellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tämän aloituksen on kirjoittanut inkelimies, joka haluaa osoittaa jonkun kuvittelemansa kaksoisstandardin.
Oli kirjoittaja kuka tahansa, niin ainakin ne mainitsemasi tuplastandardit näkyvät kyllä harvinaisen selvästi. Eli ehdotetaan miehen ulkonäköön puuttumista ja hänen muuttamista rankalla kädellä :D
Y k s i kirjoittaja ehdotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies enkä "inkeliksi" määriteltävissä oleva. Sitä oikeaa sanaahan ei voi kirjoittaa täällä, kun menee poistoon heti. Mutta en ole siis kumpaakaan. Koen itse asiattomana sellaisen, että pyrkisin muokkaamaan kumppanin ulkonäköä varsinkin siitä lähtökohdasta, että "en kykene läheisyyteen ilman että kumppani muuttuu tavalla x, y ja z". Eri asia ois korostaa ja vaikka kehuakin kumppanin hyviä puolia juuri siksi, kun pitää tätä hyvännäköisenä/komeana/kauniina jne.
T. Ap
Hankala tilanne. Mutta ymmärrän. Jos hänellä on korvien välissä kaikki ok niin se on jo paljon. Kyllä sinä voit hampaista mainita ja hengityksestä, elämäntavoistakin. Exäni nyxä otti exäni tuollaisena ja ex on sitoutunut itseään hoitamaan nykyisin joka tavalla. Koko vuosi tutkittu ja tehty elämäntaparemonttia. Ja ex ei yhtään pistä pahakseen vaan on itsekin kiinnostunut ja halukas. Ei se ole mitään rakastamista, että hyväksyy toisen itse aiheutetun rappiotilan, vaan mahdollistamista. Hampaissakin saattaa piillä kuoleman riski jos niitä ei hoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
m35
En ikimaailmassa laittaisi spostia ihmiselle, joka jakaa osoitettaan tällä palstalla. En koskaan! En minkäänlaisesta anonyymista osoitteesta. Täällä on niin sekaisin olevaa sakkia, että en kenenkään takia keksisi uutta osoitetta vain huomatakseni, että viestini voi päätyä ihan minne tahansa.
"Ohis. Aaa" Nyt tajusin, että viittasit siis tuohon kirjoitukseen, jossa joku jakoi s-posti osoitteen... En minäkään ja samaan hengenvetoon toivosin, että yllpito poistaisi tuon yksittäisen viestin. - Ei ole mitään tietoa kenen s-posti osoite tuo on. Jokuhan voi yhtähyvin laittaa vaikka kiusallaan jonkun toisen s-posti osoitteen tänne...
"ja tavallaan pidän hänestä ihmisenä"
Tavallaan? Ei kuulosta siltä, että henkinenkään yhteys on kovin vahva. Viesteistäsi välittyy "olen huono, parempaakaan en saa, joten pitäisikö ottaa toinen huono", joka ei ole kovin imartelevaa sitä toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
"ja tavallaan pidän hänestä ihmisenä"
Tavallaan? Ei kuulosta siltä, että henkinenkään yhteys on kovin vahva. Viesteistäsi välittyy "olen huono, parempaakaan en saa, joten pitäisikö ottaa toinen huono", joka ei ole kovin imartelevaa sitä toista kohtaan.
Hmm. Minä taas ymmärrän tuon "tavallaan pidän hänestä ihmisenä" ihan luontaisena arkuutena. - Tällainen tunne on minullekin (ikisinkku miehelle) tuttu silloin kun ei välitöntä hullaantumista toista kohtaan ole tullut ja yrittää selittää itselleen, että voiskio toinen olla mitenkään hän, jonka kanssa saattaisi edetä; vaikka aluksi toisille treffeille tai kolmansille vai pitäisikö tuntea "jo" - jotain paljon syvempää. - Ja ellei tunne niin pitäsikö jo luovuttaa? Kun ei nyt pysty näkemään hän mitenkään
kokemaan häntä lähes virheettömän ja täydellisenä kuin unelmien kumppanina. - Mutta aistii hänessä paljon potenttiaalia
Kun on ollut kauan, ehkä liiankin kauan sinkkuna (kun aina on ollut) niin toisnaan ajatteeln, että saattasiin pilata omat mahdollisuuteni parisuhteeseen pääsemisestä omalla epävarmuudella. En halua kyynistyä. En syyttää ketään omasta tilanteestani
Mutta toistaiseki aina kun on itse ihastunut ellei jo hieman rakastunutkin toiseen, niin toinen on vetäissyt maton alta ja halunnut parhaimmassa tapauksessa olla "vain" kaveri tai ystävä jatkossa.
Osa heistä jopa on oikeasti tarkoittanut sanoillaan juuri sitä (halua olla kaveri tai ystävä) mutta tottahan sitä olen jo oppinut, että pyyntö tai sanonta, että "emmekö voisi olla vastaisuudessa (vain) kavereita tai ystäviä onvain yksi muiden joukossa hyvästellä ja toivottaa hyvää loppuelämää ja toivoa samalla, ettei toinen käy ilkeäksi ja loukkaavaksi vastaisuudessa, vaikka yhteistä parisuhdetta ei nyt synytynyt.
Kaveruudet ja ystävyydet ovat sanoinkuvattoman arvokkaita mutta olisi se joskus enemmän kuin mukavaa päästä kokemaan ja olemaan parisuhteessa. On kai ihan yleisinhimillstä toivoa ja haaveilla siitä, että saisi rakastaa ja olla rakastettu olla ja olla toiselle se yksi ja erityinen
Millä perusteella en olisi "älynjättiläinen"? On minulla akateeminen koulutus ja olen läpäissyt Mensan sisäänpääsyrajan. Ihmissuhteissa olen ala-arvoisen huono ja saamaton. Ja itsetuntoni on heikko. En olettanut, että koulutus olisi kohdallani mitenkään ratkaiseva seikka, joten jätin mainitsematta (nettikeskusteluiden perusteella naisen koulutus on pariutumisessa muutenkin lähes yhdentekevä seikka). Olen kipuillut ihan muiden angstieni parissa tässä riittävästi ja lähinnä ikääni ja ulkonäköäni epäilen syypäiksi sinkkuuteeni.
T. Ap