Mitä mieltä ootte nimestä Janika?
..Ja tarkennukseksi, en siis ole itse valitsemassa omalle lapselleni nimeä av:n mielipiteiden mukaan!:)
Kommentit (32)
Mulle Jannika olisi luontevampi, siis Annika + J.n Vrt. esim. Janna. Janika tuntuu miehen nimeltä (Jan, Jani), johon on vain lisätty feminiinipääte, vähän niinkuin Olaviina. ;)
En pidä nimestä, mutta sehän on vain makuasia. Jos tuntisin jonkun kivan Jan(n)ikan, niin varmasti nimikin olisi kiva. Nyt tuntuu teennäiseltä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:51"]
Janica olisi parempi.
[/quote]
Janika on ihan kiva ja nätti nimi mutta janica on vielä parempi versio siitä. janica, janita, janina, janika on kaikki tosi nättejä nimejä ja jos ne ihmisten mielestä on tyypillisiä häiriötyttöjen nimiä niin sitten on.
[/quote]
"Nättejä nimejä" :DD
On tainnut jäädä koulut kesken eikä lukeminen kuulu harrastuksiin ...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:14"]Nimestä tulee mieleen pissis ja koulukiusaaja.
[/quote]
No yks on.
[/quote]
toinenkin on. toi juttu kulmakarvoistakin pitää paikkansa. ja röökinpoltto. ja amiksen lähihoitajalinjalla opiskelee kaiken lisäksi
[/quote]
Oulussa? Siellä on yks joka on ihan täys sosiopaatti t. Sen sun yhden kaverin, josta puhut paskaa ja kieroilet selän takana, paras kaveri
Janika on todella kaunis nimi. Sääli, kun vähän uudempia, nättejä nimiä on alettu luokittelemaan "wt-nimiksi". Ei nimi miestä pahenna, jos ei nimi miestä...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:51"]
Janica olisi parempi.
[/quote]
Janika on ihan kiva ja nätti nimi mutta janica on vielä parempi versio siitä. janica, janita, janina, janika on kaikki tosi nättejä nimejä ja jos ne ihmisten mielestä on tyypillisiä häiriötyttöjen nimiä niin sitten on.
[/quote]
"Nättejä nimejä" :DD
On tainnut jäädä koulut kesken eikä lukeminen kuulu harrastuksiin ...
[/quote]
Pää kiinni painajainen!!
Mun nimi on Janika ja rakastan mun nimee. En kyllä polta, juo, omista mustia kulmia tai muuta sellasta
Janikasta tulee mieleen joku yläkoulu- tai lukioikäinen blondi pissis., niinkuin myös nimistä Janina ja Janette.
Jaana ja Janna on kivempia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle Jannika olisi luontevampi, siis Annika + J.n Vrt. esim. Janna. Janika tuntuu miehen nimeltä (Jan, Jani), johon on vain lisätty feminiinipääte, vähän niinkuin Olaviina. ;)
En pidä nimestä, mutta sehän on vain makuasia. Jos tuntisin jonkun kivan Jan(n)ikan, niin varmasti nimikin olisi kiva. Nyt tuntuu teennäiseltä.
Höpö höpö, Nimien Jan/Jani naispuolisia vastineita on pikemminkin Jana (suomalaisittain Jaana). Janika ja Janina taas nimen Jana/Jaana diminutiivimuotoja.
Janin suora naispuolinen vastine on Jana/Jaana, ei
Janika, Janina, Janita... tms
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:14"]Nimestä tulee mieleen pissis ja koulukiusaaja.
[/quote]
No yks on.
[/quote]
toinenkin on. toi juttu kulmakarvoistakin pitää paikkansa. ja röökinpoltto. ja amiksen lähihoitajalinjalla opiskelee kaiken lisäksi