Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa? unohtelen ihan perusasioita, esim. menen hakemaan jotain toisesta huoneesta, tulen tyhjin käsin takaisin ja parin minuutin päästä muistan mitä olin hakemassa

Vierailija
22.10.2021 |

En juo enkä käytä mitään lääkkeitä paitsi kuukautiskipuihin. Olen parin viime kuukauden aikana unohtanut mm. jääkaapin oven auki, avaimet oveen, vein varastoon tavaraa ja olin jättänyt ne laatikossa varaston oven eteen. Lisäksi olen kaatunut ihan suoralla tiellä yhtäkkiä kaksi kertaa. Toisella kerralla pääsin itse ylös, toisella kerralla löin takaraivoni katuun ja heräsin acutasta muistamatta tapahtuneesta mitään. Olen meinannut lähteä ulos ilman kenkiä ja takkia. En käsitä mikä ihme minuun on mennyt, olenko sekoamassa? Asun yksin eikä luonani käy ketään, eli ei ole mahdollisuutta että ruokiini ja juomiini olisi laitettu jotakin. Ja juu, alan käydä vainoharhaiseksi. Olen 35v perusterve (tai näin luulin etten näitä unohteluja) normaalipainoinen nainen. Nukun n. 6-7 tuntia yössä sillä se on luontainen unentarpeeni ja herään virkeänä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. 💛

Vierailija
22/23 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa budia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat tyypillisiä longcovid -oireita. Onko mahdollista, että olisit sairastanut koronan vaikka niin lievänä, ettet olisi kiinnittänyt siihen huomiota? Nuo kognitiiviset oireet johtuvat siitä, että sars2 tulehduttaa verisuonia eri puolilla kehoa ja silloin, kun se tapahtuu aivoissa, se aikaansaa dementiankaltaisia oireita.

2 rokotetta otettu, käytän joka paikassa kodin ulkopuolella, missä on muita ihmisiä, maskia ja 2 testiä otettu, negatiivisia.

Ap

B-vitamiinin puute, alhainen ferritiini, kilpirauhasen vajaatoiminta vaihtoehtoina. Mars lekurille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi