Kertokaa mulle hyvän miehen ominaisuudet
Kommentit (33)
Aikuinen, hyvän itsetunnon omaava, itsenäisesti toimeen tuleva, kohtelias, hyvät tavat omaava, puhdas, avulias, ahkera, hauska, ei mikään somessa roikkuva.
Vierailija kirjoitti:
Paksu, vähintään 16cm penis.
Varakas
Komea
Näillä spekseillä saa olla hieman pahoinpiteleväkin
Teillä homoseksuaaleilla on usein noita kinky-taipumuksia. Ymmärrettävää.
Onhan näitä...
Rehellinen
Luotettava
Älykäs
Hyväsydäminen
Hauska
Seikkailunhaluinen
Kunnianhimoinen
Eläinrakas
Lapsirakas
Kohtelias
Leikkisä
Keskustelutaitoinen
Osaa ratkoa erimielisyydet rauhallisesti
Terveelliset elämäntavat
Kunnioittava
Henkisesti tasapainoinen
Rakastavainen
Osaa puhua tunteistaan
Älykäs ja suunnilleen tasapainoinen
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen, hyvän itsetunnon omaava, itsenäisesti toimeen tuleva, kohtelias, hyvät tavat omaava, puhdas, avulias, ahkera, hauska, ei mikään somessa roikkuva.
Voit siis itse roikkua somessa, kuten av-palstalla, mutta mies ei?
Vierailija kirjoitti:
Muuten täytän kriteerit, mutta itsetuntoni on aina ollut surkea. Siksi olen naiseton. Mitäköhän tälle asialle voisi tehdä?
M29
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä...
Terveelliset elämäntavat
Kunnioittava
Henkisesti tasapainoinen
Rakastavainen
Osaa puhua tunteistaan
Tällaisilla miehillä on matalat testotasot. Ehkä jopa neitsyitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten täytän kriteerit, mutta itsetuntoni on aina ollut surkea. Siksi olen naiseton. Mitäköhän tälle asialle voisi tehdä?
M29
Itsetunto ja itsevarmuus on monimutkainen juttu. Pitää oppia hyväksymään itsensä eikä pidä kaivata hyväksyntää ja validaatiota ulkopuolelta, mutta samaan aikaan itsetunto perustuu pitkälti sosiaalisiin kokemuksiin ja siihen, miten muut suhtautuvat sinuun.
Kannattaa ehkä lukea kirjoja aiheesta, mielellään psykologien tai terapeuttien kirjoittamia. Niissä annetaan ohjeita ja harjoitteita ajatusmallien muokkaamiseksi.
Lisäksi kannattaa tehdä asioita, joista pitää, ja asioita, joissa on hyvä. Niin saa onnistumisen kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä...
Terveelliset elämäntavat
Kunnioittava
Henkisesti tasapainoinen
Rakastavainen
Osaa puhua tunteistaan
Höpö höpö. Terveellisten elämäntapojen on ihan tutkitustikin todistettu parantavan staminaa ja nuo muut taas kertovat siitä, että mies on sen verran varma omasta miehuudestaan, että ei tarvitse ryhtyä mihinkään machoörinöintiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä...
Terveelliset elämäntavat
Kunnioittava
Henkisesti tasapainoinen
Rakastavainen
Osaa puhua tunteistaan
Nuo ovat henkisesti kypsän miehen merkkejä. Naiset yleensä haluavat tällaisen fiksun miehen eivätkä mitään kiukuttelevaa pikkupoikaa, joka ei osaa kohdella kanssaihmisiään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksu, vähintään 16cm penis.
Varakas
Komea
Näillä spekseillä saa olla hieman pahoinpiteleväkinTeillä homoseksuaaleilla on usein noita kinky-taipumuksia. Ymmärrettävää.
Mitä sitten jos henkilö olisikin homoseksuaali? Miten se asiaan liittyy? No tietenkin siksi koska "homot on ällöi" ja halusit loukata toista.
Eikö voisi nuo "nokkelat" homottelut jo unohtaa näin 2020-luvulla? 
Naiset usein valittaa, että miehet ei puhu tarpeeksi. Voin sanoa, että ainakin omalta kohdaltani siihen on ihan selvä syy miksi olen välillä hiljaa enkä avaa suutani. Jos sanot rehellisen mielipiteen, niin nainen suuttuu ja kokee, että se oli hyökkäys tai arvostelu häntä kohtaan. Siitä se sota vasta sitten syttyy. Usein tämä päättyy siihen että nainen murjottaa tai menee jopa itsekseen itkemään vihaisena.
Tästä hyvä esimerkki oli taannoin, kun olin taas hiljaa. Vaimoni valitti vihaisena, kuinka häntä oltiin töissä kohdeltu väärin ja hänellä oli paha mieli. Suu vaahdossa paapatti, että mitä oli tapahtunut. Olin sitä mieltä, että hän itse oli ymmärtänyt asioita väärin ja syyllisti väärin perustein kahta työkaveria. Vaan jos olisin asian rehellisesti sanonut, niin valtava räjähdyshän siitä olisi seurannut ja itkuhuuto siitä, että kuinka hän ei saa ymmärrystä edes kotona. Niinpä myötäilin vaan häntä, vaikka todellisuudessa en samaa mieltä ollut ja mielestäni vika oli enemmän hänessä siinä episodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Itsetunto ja itsevarmuus on monimutkainen juttu. Pitää oppia hyväksymään itsensä eikä pidä kaivata hyväksyntää ja validaatiota ulkopuolelta, mutta samaan aikaan itsetunto perustuu pitkälti sosiaalisiin kokemuksiin ja siihen, miten muut suhtautuvat sinuun.
Kannattaa ehkä lukea kirjoja aiheesta, mielellään psykologien tai terapeuttien kirjoittamia. Niissä annetaan ohjeita ja harjoitteita ajatusmallien muokkaamiseksi.
Lisäksi kannattaa tehdä asioita, joista pitää, ja asioita, joissa on hyvä. Niin saa onnistumisen kokemuksia.
Ja kannattaa hakeutua tilanteisiin, jossa joutuu esiintymään/puhumaan julkisesti. Olin ennen ujo ja oli huono itsetunto, mutta vuosikaudet julkisessa ammatissa ovat kyllä hävittäneet nuo ominaisuudet minusta. Fake it till you make it.
Vierailija kirjoitti:
ISO muna
N14
Eikö Jonnella oo jo nukkumaanmenoaika?
Käyttäytyy kuin aikuinen
Saa minut tuntemaan itseni kuumaksi
Saa minut nauramaan
Osaa priorisoida minut muiden asioiden edelle
Hyvää seksiä
Saa perhosia vatsaani
Ei yritä hallita vaan antaa vapautta
Palvoo minua
Antaa minulle turvallisuuden tunteen
Kärsivällinen, harkitseva, jalomielinen
Onhan noita höpinöitä. Loppupelissä kaikki on kiinni seksistä. Jos se ei alussa luista niin homma loppuu siihen. Isompi penis, parempi mieli.
Tunne-elämän tasapainoisuus.