Onko p.s i love fashionin kirjoittaja mielestäsi tyylikäs?
Mä en voi sille mitään, mutta mua välillä naurattaa nuo sen asukokonaisuudet. Kuka yhdistää Chanelin laukun ja nahkahousut lenkkareihin?! Vissiin tarkoitus näyttää nuorekkaalta, mutta melkosta sekametelisoppaa välillä.
Kommentit (22)
Nuo chanrlit tulevat jo korvista ulos, kiitos bloggaajien. Ihan karsea vrska, joskus oli ihan hirno sopivan kantajan olalla. Olen itsekin laukkufriikki mutta tuo chanelvillitys on jotain aivan naurettavaa.
Joo ja kivat av:n mobiilille, ihan mahdotonta kirjoittaa ilman tekstin nakemista. Huoh. t. 4
Ei ole. Tuo kasariyakki, rumat lenkkarit ja mummolaukku on ihan kammottava asu. En tajua ollenkaan. Sama Alexan asuissa: kivasti yhdistetty koditon-look sikakalliisiin riepuihin. Call me oldfashioned mutta toi ei toimi lainkaan edukseen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:28"]
Ei oo vaan kovin kaunis.
[/quote]
Nyt oikeesti hei. Todella kaunis ihminen kyseessä, tuo on jo naurettavaa :D
Kivoja vaatteita, mutta ei aina osaa korostaa kroppansa oikeita kohtia. Ne pitkät takit ja trenssit sopivat pitkälle ja laihalle, mutta lyhyen päällä ja lenkkareihin yhdistettynä vaikutelma on on hassu.
No ei se mun mielestä oo koskaan ollut kaunis. Onko se niin kumma juttu? Joskus kauan sitten se kirjotteli jotain ajatuksia ulkonäöstään ja olin aivan ihmeissäni, että ajattelee ilmeisesti olevansa kaunis.
On ihan tyylikäs useimmiten, mutta voi luoja miten tylsä. Vuosikaudet ihan samannäköinen ja haaveilee aina uudestaan samoista beigeistä ja vaaleansinisistä vaatteista. Todella hajuton ja mauton tyyli.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:28"]
Ei oo vaan kovin kaunis.
[/quote]
Miten tämä vastaus pitäisi tulkita?
"Onko kirjoittaja mielestäsi tyylikäs?" "Ei oo, vaan kovin kaunis."
vai... "Ei vain ole kovin kaunis."?
Opetelkaa kirjoittamaan suomea.
Mun mielestä Linda on oikein nätti nuori nainen, mutta en voi sietää sitä tennarit&trenssi&chanel-yhdistelmää! Bleiseriasut paljon parempia.
Tyyli oli ennen tosi kiva, juuri sellainen naisellinen, rento bleiserityyli. Nyt on aina noi samat itsensapaljastaja-takki ja tennarit. Harmi.
Pukeutuu kauhean tätimäisesti usein, olisi ihan tyylikäs viiskymppinen mutta ei sovi ne mummolaukut ja beesit huivit parikymppiselle. Ja välillä ihan järkkyjä yhdistelmiä. Harmi, muuten niin nätti tyttö.
Keskiverto mammaa tyylikkäämpi. Toisinaan yhdistelee tyyliltään hieman liian kaukana toisistaan olevia asusteita esim juuri Chanel ja tennarit, mutta näyttää kuitenkin aina huolitellulta ja hillityltä. Minun mielestäni se, että hän ei koskaan näytä rähjäiseltä ja yliampuvalta, tekee hänestä ihan tyylikkään. Personnallinen tyyli hänellä ei kuitenkaan ole, mutta kuitenkin yksinkertaisuudessaan ihan tyylikäs. Tyylikkäämpi kuin minä tavallisempaakin tavallisessa neuleessa ja farkuissa.
Hänen tyylissään ei oo mitään omaa. Kaikki kopioitua muilta. Välillä kun uskaltaa pukeutumisessa yrittää jotain omaa niin usein epäonnistuu.
Tyyli oli aikoinaan tosi kiva, klassinen, nykyään menee liikaa trendien perässä ja yhdistelmät ovat karseita.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:23"]Hänen tyylissään ei oo mitään omaa. Kaikki kopioitua muilta. Välillä kun uskaltaa pukeutumisessa yrittää jotain omaa niin usein epäonnistuu.
[/quote]
Tää häiritsee itseänikin. Kaikki on muilta kopioitua tai suoraan jostain Hennesin kuvastosta koko asu. Merkit ja laukut ja kengät ihan kopioitu. Ei mitään erilaista tai omaa. Tylsin mahdollinen tyyli ja mielestäni tylsiä perusvaatteita saa yhdisteltyä tuota mielenkiintoisemminkin.
Veikkaan, että aika moni Lindan tyyliä tässä ketjussa haukkuva vaihtaisi oman vaatekaappinsa sisällön Lindan vaatekaapin sisältöön (jos sen saisi oman kokoisena) ihan milloin vaan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:35"]
Veikkaan, että aika moni Lindan tyyliä tässä ketjussa haukkuva vaihtaisi oman vaatekaappinsa sisällön Lindan vaatekaapin sisältöön (jos sen saisi oman kokoisena) ihan milloin vaan.
[/quote]
En vaihtaisi.
On hyvä yhdistelemään viimeisimpiä trendejä, mutta rohkeus ja oma tyyli puuttuu.