Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomessa naapuri saa terrorisoida muita asukkaita?

Vierailija
22.10.2021 |

Niin monta kertomusta kuullut häirikkö naapureista, joita ei vain saada häädetyksi ja häiriökäyttäytymisestä pitkään kärsineet antavat jossain kohtaa periksi ja joutuvat muuttamaan itse pois. Se on jumalauta väärin. Miksei näitä sekopää naapureita saada tässä maassa aisoihin ja pihalle muiden elämää pilaamasta?

T. Yksi, joka joutuu kulemaan ja todistamaan naapurin sekoilua päivittäin. Mm eläimellistä meuhkaamista ympäri vuorokauden, taloyhtiön omaisuuden sotkemista ja rikkomista, naapuri myös säännöllisin väliajoin laittaa omaa kämppäänsä säpäleiksi ja poliisit on paikalla sekä vahinkohuolto. Ja naapuria ei saada häädetyksi, koska hänen vuokranantajansa on samanlainen hörhö.

Turha tulla aukomaan, että ei kannata asua kerrostalossa lässynläätä, koska moni joutuu valitettavasti asumaan kaupungeissa esim opiskelun ja töiden takia. Normaalit elämisen äänet on asia erikseen, jota esim minun naapurini ei todellakaan edusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa, tää on niin raskasta et en toivois tätä pahimmalle vihamiehellekkään.. Tuntuu ettei pysty rentoutumaan omassa kodissa enää ollenkaan.

Isännöitsijä nosti kädet pystyyn ja ei voi mitään oikein enää.

Onko tää oikein et jos haluan rauhaa ja hiljaisuutta, tulee mun lähteä etsimään sitä muualta. Hyvässä lykyssä uudessakin paikassa on samanlaisia ryskääjiä..

Pakko asua kerrostalossa kun ei oo oikein noita rivari ja omakotitaloja vuokralla helsingissä.

Ja täällä olen syntynyt ja viihdyn joten en todellakaan "muuta maalle" tai jotai vastaavaa mitä jengi aina heittää.

Vierailija
2/3 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköijän samanhenkinen vuokranantaja ei voi loputtomiin estää vuokralaisen häätöä, koska taloyhtiö voi hankkia häädön, viimekädessä niin, että asunto otetaan haltuun.

Nyt ensin asialliset muistiinmerkinnät häiriön laadusta, ajankohdista ja kestosta, tiedot poliisin käynneistä ja naapureiden kommentit, samoin asunnon vuokranantajan kommentit ja toimenpiteet, tai niiden puute.

Sitten yhteys sekä isännöitsijään että talon hallituksen puheenjohtajaan. Tie ei ehkä ole helppo ja moni naapuri myös pelkää niin häiriköitä ettei uskalla valittaa, joten voit olla aika yksin, kun yrität potkia taloyhtiötä toimenpiteisiin.

Jos häiritsevästi asuvat vaikuttavat muuten normaaleilta, vaikka eivät noteeraakaan pyyntöjänne, voi kunnan/ison vuokranantajayhtiön asumisneuvojasta olla apua välittäjänä ja asiallisten asumistapojen neuvojana. Näistä on ollut hyötyä mm. kotoaan muuttaville nuorille, kun opetellaan asumaan asuntoloissa ja kerrostaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haetaan taloihin tupakointi kieltoa. Nainen vähän alle 60v. Luulee on kunigatar ja eläkepäivänä aloitaa sen parveke tupakoinin salaa illalla. Kaljanko voimalla ? Kun muut asukaat menen pihalle röökille. Tämä ei saa kehoaan ulos kämpästään ilta rökille.Ei edes lasituksia auki koko vuotena.Röökin hajut levii useampaan asuntoon parvekeilta ihmisten ikunoiden rakoventillin kautta muihin asuntoihin.Ei menen perille.Ei haista itse,kun tupakan haju on hänen ominaishajunsa. Kun kielto tulee ales virastosta.Jos hajut tulee edeleen,lentää Helsingin kaupungin vuokra asunto ulos, on fakta. On hajuista jo saannut useamman varotuksen.Nimiä taas hajuhaitat kerätty .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä