Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyytyisitkön 1700€:n palkkaan kuussa? Sius käteen jäävä osuus.

Vierailija
21.10.2021 |

Olisiko sinulle hyvä vai huono palkka tämän hetkiseen palkkaan/rahatilanteeseen verrattuna?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan 540 euroa kuukaudessa korvausta työttömyydestä. Suostuisin.

Vierailija
22/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi kuin tällä hetkellä mutta jos saisin 1700 tekemällä jotain muuta työtä jossa olisin onnellisempi tuo summa ei haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla netto 1800 e/kk ja ihan pskahan tuo on. Tienaan ylivoimaisesti huonoiten perheestäni (isä 4000/kk, veli ja äiti yli 3000/kk). Minkäs teet.

Vierailija
24/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olis tyytyväinen. Pitkään sain tuollaista palkkaa ja kyllä siinä taiteilua oli, että sai asuntolainat ja päivähoitomaksut kahdesta lapsesta maksettua. Perheessä myös miehen tulot ja helposti maksu kahdesta päivähoitoikäisestä 500 e kk.

Nykyään palkka 2200 e netto, asuntolaina maksettu ja lapset koululaisia. Pärjään loistavasti, mutta en silti haluaisi enää tyytyä 1700 nettoon.

No kyllä on miehellä hyvät tulot, jos maksimi on päivähoitomaksuista tullut. Meidän yhteiset nettotulot ovat 4000 ja silti päivähoitoon kahdesta menee kuussa 140 euroa yhteensä.

Vierailija
25/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä saan käteen 2000, kevyestä mutta itselleni merkityksellisestä taidealan työstä. :)

1700 riittäisi mulle ja olisin valmis vaihtamaan työtä, jos saisin kolmipäiväisen työviikon ja taiteellisesti kunnianhimoisemman työyhteisön. Toki silloin jäisi aikaa myös omille projekteille, joista saattaisi tulla pientä lisätuloa.

Vierailija
26/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempainvapaalla saan reilun kaksi tonnia kuussa käteen. Hyvin tällä pärjää kun toinen tienaa normaalisti.

Vierailija
27/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa on pakko tyytyä. Tajusin vasta että olen unohtanut nostaa veroprosenttiani ajoissa, joten tuon verran sitten jouluussa tulee käteen.

Vierailija
28/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen oppinut tuon summan säästämään joka kk.

Vierailija
29/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittäisi laskuihinkaan.

Pankki vie 1100 heti tilipäivänä lainanlyhennyksiin ja kahden asunnon yhtiövastikkeet yhteensä reilu 600 €. 

Vierailija
30/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työtunnit tippuu samassa suhteessa, siis puoleen.

Saisin tuolla kyllä omat ja osuuteni lapsen kuluista katettua.

Alan olla sen ikäinen että vapaa-aika kiinnostaa enemmän kuin suuret tulot.

Vierailija
31/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jäi aikoinaan 1500 euroa nettona kaupan alalta ja yksinhuoltajana olin tuolloin. Asun omistusasunnossa, joten tukia en saanut. En myöskään elatusmaksuja mieheltä tai Kelalta koskaan hakenut. Todella tiukkaa teki mutta pärjättiin. Ihan oman tulevaisuuden ja eläkkeen kannalta en haluaisi olla päivääkään työttömänä. Nyt saan 2000 euroa nettona ja tuntuu aivan luksukselta.

Vierailija
32/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla netto 1800 e/kk ja ihan pskahan tuo on. Tienaan ylivoimaisesti huonoiten perheestäni (isä 4000/kk, veli ja äiti yli 3000/kk). Minkäs teet.

Oletko kahlittuna töihin vaiko vain saamaton? Vaihtoehtojakin on

33/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä nettoni on noin 2200 euroa. Edellisessä työpaikassani netto oli viimeiset vuodet noin 1900 euroa. Työelämää takana 32 vuotta. Olen aloittanut kokopäiväiset työt 16 vuotiaana, ei koulutusta. Pakko olla tyytyväinen tämän hetkiseen.

Vierailija
34/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa tuo on ihan normipalkka. En pärjännyt, vaihdoin alaa. 

Vierailija
35/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuussa on pakko tyytyä. Tajusin vasta että olen unohtanut nostaa veroprosenttiani ajoissa, joten tuon verran sitten jouluussa tulee käteen.

Ihan pakko kysyä: Sinullako ei ole mitään puskuria yllättäviä lisämenoja varten? Laita vaikka kuukausittain muutama kymppi säästöön (toiselle tilille), niin on mistä ottaa jos tulot tilapäisesti tipahtaa. Ainakin itselleni se pieni hätävararahasto tuo henkistä turvaa.

Vierailija
36/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Tällä hetkellä nettoni on noin 2200 euroa. Edellisessä työpaikassani netto oli viimeiset vuodet noin 1900 euroa. Työelämää takana 32 vuotta. Olen aloittanut kokopäiväiset työt 16 vuotiaana, ei koulutusta. Pakko olla tyytyväinen tämän hetkiseen.

Eihän netto 2200€ olekaan mikään huono palkka, monessa kokoaikaisessa työssä tienaa vähemmän, vaikka työ on raskasta.

Vierailija
37/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyydyn parhaillaan. Aika lähelle mun kuukausi palkka on tuota 1700 euroa nettona.

Vierailija
38/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pakko kysyä: Sinullako ei ole mitään puskuria yllättäviä lisämenoja varten? Laita vaikka kuukausittain muutama kymppi säästöön (toiselle tilille), niin on mistä ottaa jos tulot tilapäisesti tipahtaa. Ainakin itselleni se pieni hätävararahasto tuo henkistä turvaa.

Tottakai on, eikä tuo mikään katastrofi ole, mutta kysymys oli tyytyisitkö tuohon palkkaan. Säännöllisenä palkkana en tyytyisi, mutta nyt omasta mokasta johtuen on vaan tyydyttävä..

Vierailija
39/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on, eikä tuo mikään katastrofi ole, mutta kysymys oli tyytyisitkö tuohon palkkaan. Säännöllisenä palkkana en tyytyisi, mutta nyt omasta mokasta johtuen on vaan tyydyttävä..

Mikä järki olisi maksaa koko vuosi liian korkeaa ennakonpidätystä?

Vierailija
40/80 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittäisi.

Tällä hetkellä nettopalkkani on vain vähän yli parisataa euroa enemmän, mutta tuokin riittäisi oikein hyvin. Perheessä kaksi lasta, päivähoitomaksut tuon vähän vaille 500€/kk. Onneksi se helpottaa, että asumme pienessä kaupungissa, jossa asumiskustannukset ovat pienet ja esim. työmatkat eivät aiheuta ylimääräisiä kustannuksia.

Ensi vuonna saadaan omakotitalon laina maksetuksi, tällä hetkellä sitä on jäljellä enää vähän yli 6000€. Sen jälkeen asumiskustannukset ovat noin 300€/kk (jossa on mukana jo vesi ja osuus vuosittaisista pienistä korjauksista).