Ahdistaa...aatto-iltana unohtui ehkäisy :(
Naureskelin kun luin jotain iltasanomien hömppä artikkelia siitä kuinka jouluna unohtuu ehkäisy helposti, no ei vain meillä koskaan, mutta mitäpä tänään kävi aatto-illallisen jälkeen. Ei oltu edes huppelissa (yksi lasi kuoharia ruoan jälkeen, ei todellakaan muuta) ja käytämme aina kondomia ja jotenkin se sitten unohtui laittaa ja mies tuli sisälleni jolloin huomasin että mitä ihmettä...
En todellakaan ymmärrä miten näin pääsi käymään.
Ollaan siis ihan naimisissakin, lapsettomia vielä kun ollaan kuitenkin aika nuoria, ei lapsi nyt mikään maailmanloppu olis mutta ei kuitenkaa suunnitelmissa vielä pariin vuoteen..
Mulla on aina tosi säännöllinen kieto (28 päivää) ja menkkojen pitäisi alkaa 4 päivän päästä eli ei ole mikään hedelmällisin aika...mitkäköhän on mahkut että voisin olla raskaana? jos menkat tulee nyt sunnuntaina niin uskallanko sitten luottaa että selvittiin säikähdyksellä?
Hyvää joulua kaikille vaan ja muistakaa ehkäisy:)
Kommentit (79)
Taas on lieroeukko liikkeellä. Unohdimme, joopa joo!!
Mä ainakin tulin aikoinaan raskaaksi täysin mahdottomana päivänä, olin mittaillut lämpöjä yms, mutta meidän jouluihme syntyikin sitten jouluaattona 16 vuotta sitten. :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:25"]
Harvemmin tärppää kerrasta, etköhän selvinnyt säikähdyksellä!
[/quote]
Minä tulin raskaaksi heti ensimmäisellä kerralla ilman ehkäisyä. Samoin..
[/quote]
Jos on ollut kolmas kerta päivän aikana, niin eiköhän ne kypsimmät kaverit ole jo uineet vapauteen...
Tiheää yhdyntätahtia pidetään myös yhtenä (aika epävarmana) ehkäisykeinona :)
Miksi käytetään aina "unohtua"-verbia? Tuleeko siitä parempi mieli?
Ette te mitään ole unohtaneet, te ette vain halunneet käyttää. Turha sitten marista seurauksista.
Vauvan nimeksi Aatto tai Ilta! Hiphei ja jeij onnea!
Siis kolme kertaa oli aattona seksiä mutta kolmannella kerralla se kondomi unohtui...
ja en todellakaan tiedä mikä meihin meni, mutta jostain kumman syystä se unohtui mutta tahhallaan emme jÄttäneet kondomia pois, ainakaan minä en eihän tuosta miehestäkään tiedä mutta yhtä hölmistyneeltä vaikutti kuin minäkin...
ap
Kolme panokertaa muiden aattopuuhien lomassa???? Just.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:46"]
[/quote]
Aatto meni hyvinkin rennoissa merkeissä mieheni lapsuudenkodissa, jossa ruoat olivat valmiina, kaikki jouluvalmistelut olivat jo tehty ja minua ei edes keittiiöön päästetty eli aatto ei kulunut kovinkaan hirveässä kiireessä ja hälinässä, mutta todettakoon sekin vielä että emme todellakaan harrasta seksiÄ 3 kertaa päivässä normaalisti, kotioloissa ei edes joka päivä!
ap
Siis panitte sun miehen vanhempien luona? Huhhuh
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:41"]
Et ole raskaana, ei tuossa kierron vaiheessa voi tulla enää raskaaksi.
[/quote]
Paskapuhetta!!
Anoppilassa seksiä kolme kertaa päivässä. Hmm...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:27"]
Siis miksi et osta je-pilleriä? Vai kuinka ne apteekit edes on auki..
[/quote]
Epäeettisiä.
Ai nussitte anoppilassa kun ei muuta puuhaa! Ei kyl päätä pakottamu....älä ihmettele jos ei kutsuta enään tulevaisuudes. Pientä kunnioitusta muita kohtaan. Alapäät altaaseen jos vähäkin totta.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:46"]
[/quote]
Öh, mitä ihmeellistä tässä on? En minä ainakaan aattona ollut yhtään kiireinen. Kaikki oli jo laitettu valmiiksi. Hyvin olisi ehtinyt kolmekin kertaa nusaista.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:17"]
Siis panitte sun miehen vanhempien luona? Huhhuh
[/quote]
Mitä erikoista tässä on? :D Jättääkö joku oikeasti lomalla panematta, heh.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:23"]
Ai nussitte anoppilassa kun ei muuta puuhaa! Ei kyl päätä pakottamu....älä ihmettele jos ei kutsuta enään tulevaisuudes. Pientä kunnioitusta muita kohtaan. Alapäät altaaseen jos vähäkin totta.
[/quote]
Mitä likaista on seksissä? Ihan normaalia puuhaa?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:23"]Ai nussitte anoppilassa kun ei muuta puuhaa! Ei kyl päätä pakottamu....älä ihmettele jos ei kutsuta enään tulevaisuudes. Pientä kunnioitusta muita kohtaan. Alapäät altaaseen jos vähäkin totta.
[/quote]
Tuskin ap keskellä päivää keittiönpöydällä paneskeli
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:23"]
[/quote]
Mitä likaista on seksissä? Ihan normaalia puuhaa?
[/quote]
Kyllä mekin paneskallaan anoppilassa, ihan normaalia. Eiköhän anoppi ja appikin tajua että kaikki avioparit sitä tekee...
AP täällä taas...googlettelin netistä aattoillan päätteeksi tovin jos toisenkin ja todellakin tulin siihen lopputulokseen että raskauden mahdollisuus on ihan häviävän pieni meille ja unohdin jo koko asian kunnes toissapäivänä olis pitänyt menkkojen alkaa...nyt on menkat 2 päivää myöhässä, mutta odotellaan...en ole tehnyt testiä, koska eihän tuossa nyt mitään järkeä ole?! Että jos olisin tullut raskaaksi niin tuskin nyt sitten 5 päivää hedelmöittymisen jälkeen raskaus näkyisi testeisssä...eikä mulla edes ole mitään raskausoireita, mut ei menkkaoireitakaan..Mutta toivottavasti menakt alkaisivat tänään muuten alkaa ahdistaa ja kovaa :(