Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Tinderistä

Vierailija
21.10.2021 |

Kuinka monta kertaa voi upata itsensä poistamalla tilin ja luomalla uuden?

Onko tota rajoitettu jotenkin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomasti.

Ei ole.

Vierailija
2/27 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan.

Monet uppaa ihan kerta viikkoon, toiset tekee saman selittelemällä lisäksi sovelluksen crashejä vast.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikkoon uppaus vähintään, ei tipu pinkan pohjalle.

Vierailija
4/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Kuka luulee, että jos joku on kerran swaipannut vasemmalle, seuraavalla kerralla se sama ihminen swaippaisi oikealle? 😂

Vierailija
5/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää upata? Nehän näkyy samat tulevan uudestaan tykättäväksi jonka kerran tykkäs mutta ei vielä match.

Vierailija
6/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Kuka luulee, että jos joku on kerran swaipannut vasemmalle, seuraavalla kerralla se sama ihminen swaippaisi oikealle? 😂

Pinkan pohjal et tule swaipatuks mihinkään suuntaan, kun et näy. Siks upataan.

Vierailija
7/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kerran viikossa boostata niin tulee aina hyvin matcheja kun nousee pinkan päälle.

Vierailija
8/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sä näyt ihan kaikille uusille tinderöijille. :) ja miksi sun pitäisi näkyä niille vanhoille tinderöijille, jotka sut on jo kertaalleen näkynyt?

Vierailija
9/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaus on ilmainen boosti. Boostit maksaa jotain.

Vierailija
10/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että mulla kävi jo alle kuukaudessa niin että Tinder näytti kaikki 160km säteeltä ja loppui kaikki osumat. Tuli enää ehkä 10 korttia päivässä.

Vierailija
11/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu elo-scoreen ja tuu sit puhumaan näkyvyydest. :)

Vierailija
12/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikkoon uppaus niin löytyy aina panoja.

Vierailija
13/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta viikkoon uppaus niin löytyy aina panoja.

Vai niin. No siinäpä sitten matchaa todella epätoivoiset sinä ja se toinen. ”No pannaan nyt tota, kun ei muutakaan saa.” 😅

Vierailija
14/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sä näyt ihan kaikille uusille tinderöijille. :) ja miksi sun pitäisi näkyä niille vanhoille tinderöijille, jotka sut on jo kertaalleen näkynyt?

Et näy, elo-score pitää siit huolen.

Uuden tinskun käyttäjä saa aina boostia jo olemassa olevaan pinkkaan nähden, siks upataan.

Vierailija
15/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näy, elo-score pitää siit huolen.

Uuden tinskun käyttäjä saa aina boostia jo olemassa olevaan pinkkaan nähden, siks upataan.

No en ole tutustunut elo-scoreen, mutta kyllä mulla ainakin näkyi kaikki uudet. Löytyi niitä panoja ihan ilman mitään uppailuja ja nykyinen miehen on myös Tinderistä. Ihmettelin kyllä silloin tinderöijänä, että miksi samoja naamoja tulee koko ajan uudestaan. Se todellakin ärsytti swaipata samoja naamoja uudelleen vasemmalle.

Vierailija
16/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on jo mainittu niin valitettavasti tämä on se ainut kannattava strategia tavismiehenä.

Käytännössä vain ekana kahtena päivänä tapahtuu jotain.

Itse olen jo pitkään huomannut että jos itse pyyhkii naisten profiileja oikealle niin niistä ei ikinä tule jälkikäteen matcheja niin siksi tilin resetoiminen on ainut keino saada uusia tykkäyksiä ja siten matcheja.

Tästä ei voi syyttää käyttäjää vaan tinderiä itseään.

Oikeastihan meidän kaikkien kannattaisi suosiolla vaihtaa sovellusta mikä ei ole algoritmien ja pay to win liikesuunnitelman varassa.

Vierailija
17/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten täällä on jo mainittu niin valitettavasti tämä on se ainut kannattava strategia tavismiehenä.

Itse olen jo pitkään huomannut että jos itse pyyhkii naisten profiileja oikealle niin niistä ei ikinä tule jälkikäteen matcheja niin siksi tilin resetoiminen on ainut keino saada uusia tykkäyksiä ja siten matcheja.

Oikeastihan meidän kaikkien kannattaisi suosiolla vaihtaa sovellusta mikä ei ole algoritmien ja pay to win liikesuunnitelman varassa.

No sinäpä alat sitten kehittelemään sellaista ilmaista softaa kaikille epätoivoisille.

Vierailija
18/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäpä alat sitten kehittelemään sellaista ilmaista softaa kaikille epätoivoisille.

Sivuja ja sovelluksia on jo nykyisin todella paljon joten ei kannattaisi tehdä omaa.

Tinderille löytyy vaihtoehtoja mutta mikään ei ole oikotie onneen jos on syntynyt tavismieheksi.

Vierailija
19/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle satelee uusia tykkäyksiä jatkuvasti noin 10-20 päivätahtia. Noin 1½ kuukautta Tinderöintiä takana.

Hiukan vaikea on käsittää tuota logiikkaa siinä profiilin uudestaan luomisessa. Minustakin on tykänneet samat ihmiset monta kertaa, enkä silti ole heistä tykännyt takaisin.

Vierailija
20/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle satelee uusia tykkäyksiä jatkuvasti noin 10-20 päivätahtia. Noin 1½ kuukautta Tinderöintiä takana.

Hiukan vaikea on käsittää tuota logiikkaa siinä profiilin uudestaan luomisessa. Minustakin on tykänneet samat ihmiset monta kertaa, enkä silti ole heistä tykännyt takaisin.

Sinun on vaikea käsittää meidän logiikkaa koska sinun tili pysyy ns. elossa.

Jos sun tilille kävisi muutaman päivän sisällä se että uusia tykkäyksiä ei tule eikä sun omilla tykkäyksillä tule matcheja niin mitä muuta voit tehdä kuin luoda tilin uudestaan?

Olen kyllä ihmetellyt tuota että miksi tinder antaa joidenkin miesten tilien pysyä näkyvillä myös sen ekan viikon jälkeen.