Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettaja Kaappaus keittiössä: "Meillä on kaksi kasvissyöjää - syömme riistaa ja kala"

Vierailija
21.10.2021 |

Kovin huolestuttavaa, että edes opettaja ei tiedä, että riista ja kala eivät ole kasviksia.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan nuo tosta rahaakin kun kehtaavat näyttää tyhmyytensä kaikelle kansalle 😆

Vierailija
62/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analoginen juusto: Keinotekoiset juustot ovat pääasiassa soijapavuista valmistettuja juustomaisia tuotteita. Keinotekoisia juustoja valmistetaan myös riisistä ja manteleista. Ja kaikkea muutakin analogista tuotetta on vegaanien ruuissa.

Ihan on varmaa, että hermojen kehittymiseen tarvitaa lihakunnan tuotteita ihmisen kohdalla.

Onko vegaanisuus myös makuasia, millä siihen ruokaan saa makua? Lihaliemikuutiostako? 

Kyllä on ruokahalu poissa kun katson nuorison letävän juustoa pitsasta suuhunsa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DSA kirjoitti:

Lellittyjä penskoja kun uskaltavat sanoo äidille ei, hyi, pahaa

Kyllä opettajat osaavat kasvattaa...

Jeps.

Vierailija
64/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja varmaan on vapaana lentävistä ampiaisista?

Vierailija
65/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kasvissyöjä on henkilö, jonka ruokavalio koostuu joko pelkästään kasvikunnan tuotteista tai sisältää rajatusti eläinkunnan tuotteita ja on kasvispainotteinen. Kasvissyönti on tietynlainen kattokäsite, jonka alle mahtuu monenlaisia ruokavalioita."

Lainaus terveyskirjaston sivustolta.

Selvä homma. Jatkossa siis meillä on kasvisruokana lohisoppaa. Jos joku kitisee, ettei ole kasvisruokaa, näytän tuon lainauksen. 

Vierailija
66/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kontrolloiva äiti. Puhuu lapsen puolesta kun Kape yrittää kysyä asioita tytöltä. Kauhea.

Vierailija
67/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on propaganda pureutunut tähän "eettiseen" perheeseen. Kaksi opettajaa perheessä ja ilmeisesti lähdekritiikki ei ole tuttu asia... surullista.

Vierailija
68/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kasvissyöjä on henkilö, jonka ruokavalio koostuu joko pelkästään kasvikunnan tuotteista tai sisältää rajatusti eläinkunnan tuotteita ja on kasvispainotteinen. Kasvissyönti on tietynlainen kattokäsite, jonka alle mahtuu monenlaisia ruokavalioita."

Niin, eläinkunnantuotteita. Ei lihatuotteita. Eläinkunnantuotteita, joita kasvissyöjä käyttää ovat mm. maitotuotteet, kananmunat ja hunaja. Sen sijaan kasvissyöjä ei syö kaurista tai muunkaan eläimen lihaa. 

Vierailija
69/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on, että tekee lihaliemen kanasta tai lihasta tai kalasta ja tarjoaa sen maukkaan liemen runsaasti kasviksilla höystettynä. On tosi hyvää, eikä mitään lihaa ole näkyvissä.

Vierailija
70/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpa monta lasta...

Vierailija
71/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella outo tämä perhe, sääliksi käy lapsia.

Vierailija
72/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä mennyt sekaisin eettinen ruokavalio ja kasvisruokavalio. 

Eikä ole

Syön itse eettisesti,pääosin kasviksia,juureksia,hedelmiä,joskus harvoin kalaa tai kanaa,mielellään ei tehotuotetuista paikoista.punaista ja pinkkiä lihaa ei ollenkaan,eikä kiusattujen kanojen munia!

Eli et ole kasvissyöjä. Kasvissyöjä ei syö milloinkaan minkäänlaista lihaa. 

Jos tarkkoja ollaan, niin on myös erilaisia kasvissyönnin "alalajeja" ja mm. lacto-ovo-pesco on näistä yleisin, eli myös kala kuuluu ruokavalioon (muu liha ei), vaikka ei olekaan kasvis. Kasvissyöjä käyttää kyllä maitoa ja kananmunia, sekä voi käyttää muita eläinperäisiä tuotteita, esim. liivatetta.

Älä kysy sen enempää näistä termeistä, vaan olen hankkinut tiedon netin syövereistä.

Vegaani pidättäytyy kaikesta eläinperäisestä, esim. myös hunajasta ja eläimistä tehdyistä vaatteista.

Yleisin my ass. Tunnen yhden lacto-ovo-pesco-syöjän. Myös näin ravintoloissa 15 vuotta tarjoilleena hyvin harvoin törmää "kasvissyöjään" joka söisi kalaa.

Ja joo, olen itsekin kasvissyöjä, juurikin ovo-lacto- vegetaristi, ollut jo 25vuotta. En todellakaan syö mitään millä on ollut silmät.

Vierailija
73/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää pienet lapset jotka pakotetaan vanhempien hihhulointiin

Vierailija
74/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, onpa monta lasta...

"Jopa" neljä. Eihän tuo edes ole montaa :D

Vierailija
75/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä mennyt sekaisin eettinen ruokavalio ja kasvisruokavalio. 

Eikä ole

Syön itse eettisesti,pääosin kasviksia,juureksia,hedelmiä,joskus harvoin kalaa tai kanaa,mielellään ei tehotuotetuista paikoista.punaista ja pinkkiä lihaa ei ollenkaan,eikä kiusattujen kanojen munia!

Eli et ole kasvissyöjä. Kasvissyöjä ei syö milloinkaan minkäänlaista lihaa. 

Jos tarkkoja ollaan, niin on myös erilaisia kasvissyönnin "alalajeja" ja mm. lacto-ovo-pesco on näistä yleisin, eli myös kala kuuluu ruokavalioon (muu liha ei), vaikka ei olekaan kasvis. Kasvissyöjä käyttää kyllä maitoa ja kananmunia, sekä voi käyttää muita eläinperäisiä tuotteita, esim. liivatetta.

Älä kysy sen enempää näistä termeistä, vaan olen hankkinut tiedon netin syövereistä.

Vegaani pidättäytyy kaikesta eläinperäisestä, esim. myös hunajasta ja eläimistä tehdyistä vaatteista.

Jep. Vähä niinku mä olen mallas-salmiakki-viinirypäle-absolutisti, eli absolutisti jonka juomarepertuaariin kuuluu olut, salmari ja viini. Muu viina ei, eli olen absolutisti :)

Vierailija
76/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tunnelma tuossa perheessä. Tuntuu, että tuohon perheeseen saa sopia vain tietynlaiset lapset ja äiti dominoi salakavalalla tavalla mikä on sallittua ja mikä ei. 

Vierailija
77/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, onpa monta lasta...

Liian monta

Vierailija
78/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kalaa, kanaa, munia maitotuotteita ja kasviksia. En todellakaan  ole kasvissyöjä. Ei se ole mielipidekysymys. Lakto-ovo-vegetaristi syö maitotuotteita ja munia, vegetaristi = kasvisyöjä ja voi syödä maitotuotteita ja kasviksia, vegaani on ehdoton ilman mitään eläinkunnan tuotteita. Ei tämä mikään mielipidekysymys ole. Jos syö joskus minkä tahansa eläimen lihaa ml. kana, riista ja kala, silloin ruokavalion on kasvispainotteinen, mutta ei kasvisruokavalio. 

Vierailija
79/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinkunnan tuotteita on maitotuotteet ja munat, mutta ei tuossa lihasta sanota sanaakaan. 

Vierailija
80/92 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, onpa monta lasta...

Liian monta

Ei minusta. Minulla olisi vähintään 5, jos olisi suotu.