Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 26 ja lapsivesi meni ;(

Vierailija
24.12.2014 |

Tämmönen joulu tällä kertaa :(

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Olethan jo sairaalassa?

Vierailija
2/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sairaalassa? Lapsellahan on käsittääkseni mahdollisuuksia selvitä vaikka onkin vielä pieni..:)

Miksi kirjoitat av:lle jos sinulla on hätätilanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis ilmeisesti sairaalassa? Onko supistuksia?

Vierailija
4/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa

Vierailija
5/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa ja silloin tällöin pieniä supistuksia. Olen täällä koska nyt vaan osotellaan ja mies käy soittelemassa sukulaisille ettei olla tulossa. Kiitos tsempeistä!
Ap

Vierailija
6/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi... :(

Vierailija
7/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 13:32"]Oletteko sairaalassa? Lapsellahan on käsittääkseni mahdollisuuksia selvitä vaikka onkin vielä pieni..:)

Miksi kirjoitat av:lle jos sinulla on hätätilanne?
[/quote]
Miksi ei kirjoittelisi.odotteluahan se siellä sairaalassa on. Ei ne siellä rupea heti synnytystä käynnistelemään,vaan kyllä se yritetään vielä estää.

Vierailija
8/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni lapsivedet rv 27. Neljän päivän päästä leikattiin lapsi ulos. 2,5 kk sairaalassa. Nyt täysin terve 8-v, mitään sairauksia ei seurannut keskosuudesta edes sairaalassaoloaikana. Sulla on jo viikot niin pitkällä, että todennäköisesti tulee terve lapsi, vaikka syntyisi piankin. Tsemppiä!

Vierailija
9/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä ap!!! Tuemme sua täällä

Vierailija
10/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoivat nyt jotain minkä pitäisi lopettaa supistukset. Eivät vielä halunneet sanoa eikä ennustaa mitään mutta aika vakavia olivat :(

Ap

Vierailija
11/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 13:26"]Tämmönen joulu tällä kertaa :(
[/quote]

Mun kaveri sai samoilla viikoilla vauvan. Nyt hän on 12 vuotias reipas tyttö, toivoa on!

Vierailija
12/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystähän ei käynnistellä vaan yritetään estää! Mulls pystyi hyvin ennaltaehkäisemään ja vauva pysyi sisällä rv34 asti. Pistos supistukset lopettavaa, ehdoton täydellinen vuodelepo, tulehduksen merkkien seurantaa ja kortisonipitos vauvan keuhkojen kehittämiseen.

Vierailija
13/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 13:39"]Mulla meni lapsivedet rv 27. Neljän päivän päästä leikattiin lapsi ulos. 2,5 kk sairaalassa. Nyt täysin terve 8-v, mitään sairauksia ei seurannut keskosuudesta edes sairaalassaoloaikana. Sulla on jo viikot niin pitkällä, että todennäköisesti tulee terve lapsi, vaikka syntyisi piankin. Tsemppiä!
[/quote]

Kiitos! Mitä sulle tehtiin tai mitä tapahtu niiden 4 päivän aikana?

Ap

Vierailija
14/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Vaikka toki tääläkin näitä menestystarinoita jaetaan, ei tilanne ole todellakaan mikään läpihuutojuttu eikä ennuste kovin hyvä, jos ei synnytystä pystytä lykkäämään. Muista pitää tosiasiat mielessä eli lepo ja hillitsevät lääkkeet toimivat yllättävän usein ja lapsivettä muodostuu koko ajan lisää. Niin kauan kuin vettä poistuu vähemmän kuin istukka sitä tuottaa, ei sikiöllä ole suurta vaaraa infektiosta. Istukka on tehty sikiön suojelemiseksi ja pystyy aika moneen tilanteeseen sopeutumaan. Ja kahdenkin viikon kuluttua vauvalla on ihan eri mahdollisuudet. Ikävää, että teille kävi näin, toivon paljon voimia ja jaksamista teille.

Vierailija
15/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun annettiin kortisonia kaksi kertaa keuhkoja kypsyttämään. Sitten oli vuodelepoa. Minulla oli streptokokki ja neljän päivän päästä tulehdusarvot olivat niin korkeat, että lapsi leikattiin kiireesti ulos. Ilman tuota tulehdusta olisivat makuuttaneet minua pari kuukautta, että lapsi olisi ehtinyt kasvaa. Mieheni toi kirjastosta keskoskirjoja ja Se oli virhe. Pelkäsin hirveästi, että lapsi kuolee tai vammautuu. Nykyaikana saadaan ihmeitä tehtyä:-)

Vierailija
16/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siis 16 on 9!

Vierailija
17/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee olemaan yksi hyvin vittuuntunut pikkuvekara, kun se tajuaa saavansa vain yhdet lahjat vuodenvaihteessa. 

Vierailija
18/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Istun nojatuolissa kotona kun oma riskiraskaus vauva 6kk leikkii lattialla ja viestisi pysäytti. Teillekin voi käydä hyvin. Halaus ja voimia sinulle.

Vierailija
19/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 13:32"]

Oletteko sairaalassa? Lapsellahan on käsittääkseni mahdollisuuksia selvitä vaikka onkin vielä pieni..:) Miksi kirjoitat av:lle jos sinulla on hätätilanne?

[/quote]

Mullakin tuo hätätilanne jatkui neljä viikkoa, eikä mitään muuta voinit tehdä kuin maata sängyssä ja nettailla. En ollenkaan ihmettele, että ap on täällä. Toivottavasti kaikki menisi hyvin, ap! Noilla viikoilla on joka tapauksessa jo selviämismahdollisuus ja se paranee koko ajan, mitä kauemmin vauva saadaan pidettyä sisällä. Kortisonien annosta muistaakseni jo parin päivän kuluttua alkaa vauvan keuhkot sen ansiosta kypsyä.

Vierailija
20/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea parasta sinulle