Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa

Vierailija
24.12.2014 |

En saanut oikein nukutuksi ja aamulla aloin touhuaa yksin ,vaikka mies kovin kehu auttavansa..Puuron tein ja pojan kanssa syötiin kun mies nukkui.. Saunaan kerkesi juuri tulla kun oltiin saunassa.
Nyt hermoilen kun pitäisi sukulaisiin lähteä ja meillä on ruoka 12 ja mies on lähdössä NYTTEN viemään paketti kummitytölleen ja matkoihin yhteensä menee 1,5h.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet perinyt piikkilankahermot

Vierailija
2/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi ihmiset stressaa, hössöttää ja tekee liikaa aikatauluja. Hermothan siinä kiristyy, ja vieläpä turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:17"]Mä en tajua miksi ihmiset stressaa, hössöttää ja tekee liikaa aikatauluja. Hermothan siinä kiristyy, ja vieläpä turhaan.
[/quote]
Pakko niitä aikatauluja pitää, kun kerran on ruoka tiettyyn aikaan tietyssä paikassa... En ole ap, mutta meillä meininki sama... Kolmelta syömään, nyt laitoin puuron tulille ja pitäisi ehtiä kahden paikkakunnan hautausmaalle. Mies vielä sängyssä, mahtaakohan ehtiä..

Vierailija
4/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vain kotona,mutta miehen mielestä on pakollista kiertää sukulaiset ,silti se nyt tekee nuita menoja kun olisi eilenkin ollut hyvin aikaa...

Vierailija
5/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei noita pakkettien viemisiä tai haudalla käyntejä voinu jo eilen tehdä ni olisi pari asiaa vähemmän täksi päiväksi kun tuntuu porukalla olevan muutenkin hermot kireänä