Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen perhe purjehtimaan kuudeksi vuodeksi!

Vierailija
24.12.2014 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014121118882797_uu.shtml

Ihan mieletön juttu. Upeaa, että jotkut uskaltavat tehdä tuollaista!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuutonta ja itsekästä raahata perhe tuollaiselle reissulle.

Vierailija
2/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheeni kierteli vuoden maapalloa. Heillä on neljä kouluikäistä. Matkustivat lentokoneella. Mielestäni tuo vuosi on maksimi lasten kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minäkään, että olisi lasten toive tai  edes lapsille hyväksi. Aikuisten itsekästä haihattelua ja älytön riskinotto. Lähtisivät sitten, kun lapset omillaan.

Vierailija
4/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:46"]Mitä uskaltamista siinä on jos on kultalusikka perseessä syntynyt ja rahaa on. Lukijan harhauttamista väittää että matkalla ei menisi rahaa. Veikkaan että menee 2000 euroa päivässä kun kaikki lasketaan
[/quote]
Sulla on varmaan ruosteinen veitsi perseessä

Vierailija
5/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe (vanhemmat ja sylivauva) lähtivät jokunen vuosi sitten samalla tavalla, piti olla reissussa kunnes lapsi menee kouluun.

Ei tosin mennyt niin kuin Stömsössä, vaimo tuli vauvan kanssa takaisin lentokoneella Kanarialta, ja mies palasi muutaman kuukauden kuluttua. Yrittävät kuulemma uudelleen vasta kun ovat eläkkeellä :)

Vierailija
6/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa kyllä! En osaa edes ajatellajärjestelyjen määrää. Lapset kerran oli menossa muutamiksi kuukausiksi paikallisiin kouluihin? Ja miten taataan terveydenhuolto jos tippuvat kaikkien sosiaaliturvien ulkopuolelle? Itse stressaisin varmaan kuoliaaksi, mutta siitä syystä asustelenkin aivan tyytyväisenä ihanassa omakotitalossamme :)

Vierailija
7/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on rahaa ja lisää tulee koko ajan eikä velkaa, niin helppoahan tuo

nämä on noita rikkaita downshiftaajia, joiden ei tarvitse huolehtia elannostaan

Vierailija
8/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla kasvava riski ihosyöpään vanhemmalla iällä. Ja muutenkin kuulostaa tosi tylsältä. Ei sopis mulle. Ymmärtäisin jos asuisivat esim. aina vuoden eri maissa. Se olisi jännää!

Vierailija
9/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin on 14 v kun tulevat takaisin. Kiva mennä yläasteelle kun on ihan ulkopuolinen.

Itse olen lapsuudessani asunut useassa paikassa, isäni työn takia muutimme paljon. Tavallaan avartavaa ja myös positiivisia vaikutuksia oli, mutta kyllä se vain jonkinlaisen juurettomuuden ja irrallisuuden tunteen jätti minuun. Päätin aikuisena perhettä perustaessani, etten koskaan tee samaa omille lapsilleni.

Vierailija
10/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jees mutta olisin hommannut isomman laivan. Onko nuilla ketään lääkäriö messissä?

Vierailija
11/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:24"]

Vanhin on 14 v kun tulevat takaisin. Kiva mennä yläasteelle kun on ihan ulkopuolinen.

Itse olen lapsuudessani asunut useassa paikassa, isäni työn takia muutimme paljon. Tavallaan avartavaa ja myös positiivisia vaikutuksia oli, mutta kyllä se vain jonkinlaisen juurettomuuden ja irrallisuuden tunteen jätti minuun. Päätin aikuisena perhettä perustaessani, etten koskaan tee samaa omille lapsilleni.

[/quote]

Sama. Mutta silti ihailen noita :)

Vierailija
12/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uskaltamista siinä on jos on kultalusikka perseessä syntynyt ja rahaa on. Lukijan harhauttamista väittää että matkalla ei menisi rahaa. Veikkaan että menee 2000 euroa päivässä kun kaikki lasketaan

Vierailija
13/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:24"]

[/quote]Avapaapa vähän miten avartavaa.